Fidel's 10 Anmeld indhold Skrevet November 17, 2005 Hej alle i fra Svedala Jeg er ganske ny her på siden, og fumler en smule rundt for at finde det rigtige sted at skrive. Min mand og jeg har efterhånden været over broen et par gange for at kikke på forskellige huse i Svedala kommune. Og nu står vi midt i den store beslutning da vi nu har fundet huset! Nu er det bare sådan at jeg er gravid i uge 30, og gerne vil forhøre mig om børnefamiliers erfaringer med hensyn til pasning i sverige. Er der ventelister og hvor kompliceret er det at kunne finde f.eks. danske mødrgrupper i sverige og gerne i Svedala kommune hvor vi vil komme til at bo, hvis vi flytter. Håber I kan hjælpe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2005 Velkommen til. Når du nu fumler rundt for at finde ud af hvor du skal skrive kan du jo lige fumle ind i børn og familie mener jeg den hedder. Der står en del oplysninger derom. Vil også mene indlægget hører til der men skidt pyt. Tillykke med huset Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2005 Der bliver ordnet mödregrupper gennem sundhedsplejeskerne i Svedala kommune.Dog er der Svenskere med.Danske mödregrupper findes nok ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites