spiff 0 Anmeld indhold Skrevet November 17, 2005 http://www.sr.se/p3/domstol/glimmrande.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2005 *fnis*....og længe siden jeg har set en HOF! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 17, 2005 Meget kan man sige... Men, hvis dette er svensk humor, så forstår man da godt at mange svenskere syntes der er bedre i Danmark, og ikke forstår hvorfor vi er flyttet hertil. Skal vi blive fornærmet eller ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Polle Anmeld indhold Besvaret November 17, 2005 men jeg grinte nu alligevel selvom det er plat..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2005 wow.. jeg forstår den bare ikke.. hvad er det sjove i den? Som Palle spørger, skal vi føle os trådte på nu eller? Svensk humor er åbenbart for avanceret til mig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2005 Som svensk flyttet till danmark synes jeg at den er supersjov! Den rammer bare så godt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2005 Jeg tror svenskere simpelthen synes, at det lyder sjovt, når danskere snakker. "Hovedbanegården" er en hel vittighed i sig selv. Det gør det nemt at blive festens midtpunkt, hvis man er blandt svenskere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 18, 2005 Som svensk flyttet till danmark synes jeg at den er supersjov! Den rammer bare så godt! Men hvad er det sjove?? Er det bare ordene der er sjove? Jeg har set den 3 gange og har stadig ikke set lyset.. udover at deres udtale på HURRA går helt galt:) Men igen hvor mange svenskere synes Dolf eller Mandrilen er sjovt??? Göte-Børge hvor er du?? Explain please.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2005 Haha den kunne ikke være bedre haha :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 18, 2005 Men igen hvor mange svenskere synes Dolf eller Mandrilen er sjovt??? DØD VED KØLLE !!! Ja, faktisk er der mange svenskere der syntes Dolph er for sjov... ihvertfald dem der forstår lidt dansk.... eller, jeg kender da een Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2005 Hurrae hurrae hurrae, flæskestek... :D :D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2005 Hmmmm. Jag vet inte riktigt vad som ska vara sjovt... Dock brukar svenskar av någon orsak tycka det är kul när de hör ord som: -Rend mig i røven -kransekage -flæskesteg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mchael Lars Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2005 Ok se lige her ... svensk humor ... igen og det er super sjovt http://www.strul.net/bofh/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2005 Hmmmm. Jag vet inte riktigt vad som ska vara sjovt... Dock brukar svenskar av någon orsak tycka det är kul när de hör ord som: -Rend mig i røven -kransekage -flæskesteg Eller "skideröd"... Jeg har bare ikke forstået hvad det er de pröver at sige på dansk med det ord Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites