Jump to content
spiff

Svensk humor...!

Recommended Posts

Guest Palle...

Meget kan man sige... Men, hvis dette er svensk humor, så forstår man da godt at mange svenskere syntes der er bedre i Danmark, og ikke forstår hvorfor vi er flyttet hertil. Skal vi blive fornærmet eller ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror svenskere simpelthen synes, at det lyder sjovt, når danskere snakker. "Hovedbanegården" er en hel vittighed i sig selv. Det gør det nemt at blive festens midtpunkt, hvis man er blandt svenskere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Som svensk flyttet till danmark synes jeg at den er supersjov! Den rammer bare så godt! :thumbup:
Men hvad er det sjove?? Er det bare ordene der er sjove? Jeg har set den 3 gange og har stadig ikke set lyset.. udover at deres udtale på HURRA går helt galt:) Men igen hvor mange svenskere synes Dolf eller Mandrilen er sjovt??? Göte-Børge hvor er du?? Explain please..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Men igen hvor mange svenskere synes Dolf eller Mandrilen er sjovt???
DØD VED KØLLE !!! Ja, faktisk er der mange svenskere der syntes Dolph er for sjov... ihvertfald dem der forstår lidt dansk.... eller, jeg kender da een :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmmm. Jag vet inte riktigt vad som ska vara sjovt... Dock brukar svenskar av någon orsak tycka det är kul när de hör ord som: -Rend mig i røven -kransekage -flæskesteg
Eller "skideröd"... Jeg har bare ikke forstået hvad det er de pröver at sige på dansk med det ord :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites