larspete 10 Anmeld indhold Skrevet November 16, 2005 Hej der er der nogen som ved noget om bus körekort.? Sagen er den at jeg skal have fornyet ehvervs delen til bus på mit körekort. I DK gälder det i 4 år, når det så udlöber kan man få det fornyet med en läge erkläring indtil 3 år efter udlöbsdatoen. Jeg spurgte på en köreskole men de kendte ikke noget til det, Der er måske ikke ehvervs körekort i Sverige ???????? Hilsen Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2005 Hej der er der nogen som ved noget om bus körekort.? Sagen er den at jeg skal have fornyet ehvervs delen til bus på mit körekort. I DK gälder det i 4 år, når det så udlöber kan man få det fornyet med en läge erkläring indtil 3 år efter udlöbsdatoen. Jeg spurgte på en köreskole men de kendte ikke noget til det, Der er måske ikke ehvervs körekort i Sverige ???????? Hilsen Lars Hvis det er et dansk erhvervskørekort udstedt af det danske politi, så skal du vel bare skaffe den pågældende lægeerklæring fra en dansk læge, og så vise den frem på politistationen. Eller er det en anden problemstilling? Skal du køre bus i Sverige? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larspete 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2005 Hej Nils. Nej jeg skal ha en stilling i Kokkedal som aflöser i arriva. Så du siger altså at jeg skal forny det i DK .? Det må jeg pröve. Tak Venligst Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jesper Lau 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2005 Jeg er sikker på at der gælder de samme regler som når man skal op til kontrollerende køreprøve i forbindelse med generhverv. Politiet i Danmark meddelte, at de ikke kunne udstede kørekort til personer der ikke var bosatte i DK. Hvis jeg vil have mit kort tilbage har jeg 2 muligheder: 1. Flytte tilbage til DK og gå op til køreprøven. 2. Tage et helt nyt kørekort i Sverige. Mit foreslag er, at du bytter kortet til et svensk. Om det også skal fornyes jævnligt aner jeg ikke en dyt om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 16, 2005 Jesper taler du om en betinget frakendelse med revideret køreprøve eller en ubetinget frakendelse med generhvervelse? For gælder det det første så har Politiet oplyst dig noget forkert... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jesper Lau 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2005 Jeg taler desværre om en ubetinget frakendelse med generhvervelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 17, 2005 Jeg taler desværre om en ubetinget frakendelse med generhvervelse. Ups det er jeg sgu ked af.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites