Jump to content
Mouse

Thai i Malmö

Recommended Posts

Guest dortheogjens.dk

Ja Petpailin, dalaplan 5. den er god!! Man kan ringe ned og bestille maden, man kan også spise der, men det er ikke såååå hyggeligt igen, men maden er god:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Det ligger på Linnégatan (den ende der går ned til vandet)... Der ligger også en rigtig god sushi-restaurant ved siden af der hedder Nama. Der er jeg i hvert fald fast kunde nogle gange ugentligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Det ligger på Linnégatan (den ende der går ned til vandet)... Der ligger også en rigtig god sushi-restaurant ved siden af der hedder Nama. Der er jeg i hvert fald fast kunde nogle gange ugentligt :)
Jeg takker og bukker.. Hmm Sushi.. Har aldrig smagt det, men måske skulle man gøre et forsøg =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Miriam Hvor ligger den i Bunkeflostrand?
Den ligger ved ICA helt ud til klagshamnvägen den har bestemt ikke et navn der associerer til Thai en hedder Restaurant Bunkeflostrand, men den er kanon. Sushi i Limhamn er rigtigt god og et godt sted at starte også - sushi noget af det bedste der findes, går ikke rigtigt at sammenligne med noget andet, det vist helt sit eget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan man spise på den Thai i Bunkeflo. Vi skal til Sverige i morgen onsdag, og måle vores lejlighed op. Og der skal vi være ved 17.30. Hvis man kan spise der, skal man så bestille bord?. Regner med at spise ved 18.30 tiden. /Fagerland
Ja, man kan godt spise der. Og behøver ikke bestille bord. Vi ses nok der oppe da onsdag er min faste mad dag :-) efter knægten har været til fodbold :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi skal ud og spise thai i aften.. Er der nogen der har prøvet nogen nye steder. Efter Thaichilihouse er lukket har vi ikke kunne finde noget... Har prøvet Vieng Thai, KruaThai, green mango, plus 3 andre jeg ikke kan huske navnet på,og har ikke været imponeret
Thap thim, Västergatan 9, Malmö. God thai mad, dog ikke så charmerende at spise på stedet. Vil anbefalde take away. Ellers er der Lemongrass et sten kast derfra, hvis i spise ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes generelt de Thai i centrum samt KruaThai ved Möllan er faldet i kvalitet - hvis de da nogensinde har været gode. Prøv hellere Green Mango (Thai), Ystadsgatan 10, 214 24 Malmö og evt. Restaurang Asien‎ (Vietnamisk mad) Ystadsgatan 17, 214 24 Malmö.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites