Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2006 Det var dog en højest upassende og særdeles OT-kommentar Willerup. Hvorvidt Steen skal betales eller ej, vil jeg ikke blande mig i, men måden, du foreslår, det skal gøres på, grænser til det usmagelige - hvis jeg var Steen, ville jeg føle det meget ubehageligt at skulle sidde med hænderne fremme og modtage bidrag på den måde. Og lige så ubehageligt må det være for dem, der ikke ønsker at bidrage kontant, men som er tilmeldt julefrokosten, og følgelig skal sidde til en ellers hyggelig aften og skille sig ud - det er jo ikke noget støtte-arrangement til fordel for Sunddebatten... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2006 Undskyld at jeg bruger denne tråd, da min kommentar er OT, men.... Som i alle ved er det Steen der punger ud af egen lomme til "vores" forum, og jeg synes at vi bør yde ham den fornøjelse at give en skærv til ham for det fremragende stykke arbejde som han leverer. Så til julefrok vil jeg gerne bede om at alle tager en pengeseddel med som vi kan donere til Steen, som tak for det frivillige arbejde han leverer. Lyder det ikke meget fair at vi på denne måde kan være med til at sponsorere dette forum? Jeg er overbevist om at du har gode intensioner, men den slags har jeg det ikke så godt med, hvilket var derfor at jeg skyndte mig ud at købe mere ram indet det skulle blive et emne. Jeg så helst at Øresundsdebatten vilede i sig selv ved hjælp af banner reklamer. Jeg har prøvet Google, hvilket ikke gav det store fordi de næsten ingen skandinaviske reklamer havde. Direkte salg af banner, som ikke havde den store interesse på trods af at flere herinde har eget firma. Tradedoubler, som på trods af flere hundredetusind visninger gav 0.90 kr.Desuden fandt jeg det underligt at SEB banken pludselig meddelte at de ikke længere ønskede at blive vist på Øresundsdebatten, uden nærmere årsag. Jeg har nu geninført Google, da de har fået flere relevante skandinaviske annoncører og ser ud til at gå give nok til debatten kan køre rundt i sig selv og måske endda give nok til en Server 2003 web edition. Man har dog stadig mulighed for at annoncere direkte på Øresundsdebatten via Google, hvis man ønsker det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2006 Hvis der skal samles penge ind til Steen' date=' ville det måske være smartere at han selv oprettede en konto til div. sponserater, så folk ikke skulle sidde og føle sig tvungne til at give penge til debatten![/quote'] Enig. Der har dog hele tiden været en "donation"-knap på forsiden. Jeg ville nu helst tjene pengene via reklamer Jep. Hele 0.90 SEK fra tradedoubler, så prisen på den nye ram var reelt kun 498.10 SEK. :D Det begynder som sagt at gå bedre med Google så vi satser på det. Det er heller ikke så dominerende reklamer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2006 Det var dog en højest upassende og særdeles OT-kommentar Willerup. Hvorvidt Steen skal betales eller ej' date=' vil jeg ikke blande mig i, men måden, du foreslår, det skal gøres på, grænser til det usmagelige - hvis jeg var Steen, ville jeg føle det meget ubehageligt at skulle sidde med hænderne fremme og modtage bidrag på den måde. Og lige så ubehageligt må det være for dem, der ikke ønsker at bidrage kontant, men som er tilmeldt julefrokosten, og følgelig skal sidde til en ellers hyggelig aften og skille sig ud - det er jo ikke noget støtte-arrangement til fordel for Sunddebatten...[/quote'] Enig :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Så er pengene endelig overført! Nogen der ville følges ad med en der ikke kender vejen? Den spurgte iøvrigt efter modtagers navn - skrev blot Toft? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Den spurgte iøvrigt efter modtagers navn - skrev blot Toft? Lyder mærkeligt at du skal oplyse modtagers navn, når pengene alligevel går ind på en og samme konto Tror ikke det har nogen betydning, i værste fald overføres pengene ikke, og de bliver stående på din egen konto. Så kan du prøve en gang til, og i stedet skrive "Thomas Hansen" som modtager, jvf tidligere indlæg her i tråden ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Det er jo så mange tråde... måske burde invitationer mv. være Readonly og ved siden af have en thread men kommentarer :) Men de burde være på vej pengene... og igen - slet ikke nogen der vil følges derhen?? ellers havner jeg i Gällivare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Men de burde være på vej pengene... og igen - slet ikke nogen der vil følges derhen?? ellers havner jeg i Gällivare.Jeg hopper på 5´eren mod Kvarnby, da den stopper lige hvor jeg bor. Hvis du tager et dansk flag med, og kipper med det ved stoppet lige efter Nobeltorget...så skal jeg nok gi´ mig til kende ;) Har dog ikke lige styr på hvad tid...endnu. Ingen grund til at havne i Gällivare - der hitter du nok ikke den store fest (isterninger har de dog sikkert nok af). Plus det faktum at der ikke kører busser dertil herfra ;) (1750 km i en af De Grønne...*puh*) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=56576&postcount=16 32 tilmeldinger indtil videre! Det lysner...det bliver stort...det bliver en fest af kaliber...:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 det bliver intet mindre end fan-fuckin-tastic :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Jeg må desværre komme med et delvist afbud. Der er rykket rundt på nogle kalendere og jeg måtte ofre mig da min aftale åbenbart var mindst vigtigt :( Så medmindre jeg kan komme senere (såfremt jeg ikke er helt kvæstet da jeg bliver nødt til at sidde i møde hele dagen), så må jeg melde afbud.. Derudover kan jeg se at nogle har indbetalt SEK 355 og jeg (sammen med andre) kun har indbetalt SEK 255 - er det blevet dyrere? Er der noget jeg er gået glip af? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Jeg må desværre komme med et delvist afbud. Der er rykket rundt på nogle kalendere og jeg måtte ofre mig da min aftale åbenbart var mindst vigtigt :( Så medmindre jeg kan komme senere (såfremt jeg ikke er helt kvæstet da jeg bliver nødt til at sidde i møde hele dagen), så må jeg melde afbud.. Derudover kan jeg se at nogle har indbetalt SEK 355 og jeg (sammen med andre) kun har indbetalt SEK 255 - er det blevet dyrere? Er der noget jeg er gået glip af? Ja hvis du ikke har læst herinde de sidste 7 uger så er der!!! Men festen er flyttet til et lidt dyrere sted hvor vi selv må have drikkevarer med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Jeg må desværre komme med et delvist afbud. Der er rykket rundt på nogle kalendere og jeg måtte ofre mig da min aftale åbenbart var mindst vigtigt :( Så medmindre jeg kan komme senere (såfremt jeg ikke er helt kvæstet da jeg bliver nødt til at sidde i møde hele dagen), så må jeg melde afbud.. Derudover kan jeg se at nogle har indbetalt SEK 355 og jeg (sammen med andre) kun har indbetalt SEK 255 - er det blevet dyrere? Er der noget jeg er gået glip af? Hej mrode. Har du ikke set det her. ? http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3593 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
olek 0 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Hvem kommer og spiller live fra kl 21 ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Hvem kommer og spiller live fra kl 21 ?Ham hér: http://www.giovanni.dk/sd-fest2005/pages/P1010007.htm ...og for dem der vil have gen-opfrisket sidste SD-julefrokost, så er der billeder her: http://www.giovanni.dk/sd-fest2005/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Seriøst Gio? Kommer han igen? Han var jo top klasse! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Seriøst Gio? Kommer han igen? Han var jo top klasse! Det er bestemt hvad jeg har forstået på Thomas. Og jeps - han er sgu´ dygtig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Det løfter det jo til uanede højder! Nå lad os holde den her tråd ren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Det løfter det jo til uanede højder! Nå lad os holde den her tråd ren Du må godt, Brian...det er jo Debat-tråd til "Officiel Invitation Til Julefrokost 2005 :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 hehe det havde jeg ikke engang set Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Det er bestemt hvad jeg har forstået på Thomas. Og jeps - han er sgu´ dygtig! Så tror jeg ikke du har forstået rigtigt:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men når vi nu det nye sted "selv skal tage drikkevarer med", vil det så sige at vi alle hver især skal ankomme med en ramme øl under armen (eller hvad vi nu drikker), eller køber arrangørerne passende mængder ind på forhånd og så kan man købe dem på stedet til favorable priser? Vil da nødig tage til julefrokost og komme til at stå uden noget at drikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Så tror jeg ikke du har forstået rigtigt:) Så han kigger ikke forbi? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2006 Så han kigger ikke forbi? Minus-bølge...desværre. Jeg har netop erfaret at "Mr.-jeg-kan-alt-indenfor-ACDC-til-Gasolin" ikke er at finde på plakaten i år. *øv* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2006 Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men når vi nu det nye sted "selv skal tage drikkevarer med", vil det så sige at vi alle hver især skal ankomme med en ramme øl under armen (eller hvad vi nu drikker), eller køber arrangørerne passende mængder ind på forhånd og så kan man købe dem på stedet til favorable priser? Vil da nødig tage til julefrokost og komme til at stå uden noget at drikke Jeg skal nok sørge for at der er øl og vand til rimelige priser... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites