Jump to content
Thomas

Debat-tråd til "Officiel Invitation Til Julefrokost 2005"

Recommended Posts

Guest Palle...
Har du dykket vid similan islands? Har hørt at det skal være superduper at dykke der.
Ja, det har jeg. Jeg har været tur-leder for en grupper thai'er.... Noget af en oplevelse :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal bare lige forbi en del hardware-indkøb ;) Så tilmelder og betaler jeg også, plus at hvis det bli´r bare 1/2 så hyggeligt som sidst - så er festen stensikkert reddet ! (notetoself: husk treo´er i år. :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som de fleste måske nok har gættet, så er jeg ikke længere med i planlægningen af julefrokosten. Thomas har de sidste 10 dages tid stået alene med det hele på skuldrene, da jeg ikke længere har mulighed for selv at deltage den 21/1-06 :sad: Desværre har jeg fået nye vagter på jobbet, og kan ikke få fri den dato. Håber dog på at dagen må blive lige så sjov som sidste år, god jul.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig dårlig dag for mig, børneweekend og derfor desværre ikke muligt for mig at dri... øøøh feste den dag (eller at have tømmermænd om søndagen) ! :( Anyways, rigtig go´ fornøjelse til alle tilmeldte og god jul til alle her ! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes der er en meget lille interesse for julefrokosten i januar, eller har folk bare glemt at melde sig til??? Kunne godt tænke mig der kom noget respons, for fra at være 37 sidste år, og så til kun at blive 17 i år da for dårligt! Hvor er alle dem der skriger på arrangementer???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med jer. Torben og jeg vil stadig også gerne være med - Men vi har desværre ikke kunnet nå at overholde tilmeldingsfristen den 18.12.05. Torben skal lige finde ud af, om han har vagt den lørdag. Jeg prøver lige at gøre lidt reklame for arrangementet blandt nogle af "ny-svenskerne" her i Oxie. Er det rigtig forstået, at man nu skal indbetale på kontonr. 91507273527? Er der en ny tilmeldingsfrist, hvis nogen nu spørger? Godt nytår. Hilsen Sarah Bille.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der Er Stadig Masser Af Plads' date=' HÅber PÅ At Der Er Nogen Derude I Gemmerne Der Har Glemt At Melde Sig Til;)[/quote'] Er der stadig plads?¿ I så fald vil jeg gerne tilmelde mig selv + Heidi til dette prægtige arrangement...... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lars>Cool. glæder mig til at hilse på. også så vi lige kan få prisen på din BMW på plads så den er klar til overtagelse august næste år :th2: Thomas> De sidste penge som er diff fra den første pris til den nye SKAL de overføres eller vil du have dem kontakt på dagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep.. Så er der 670 sek'ere på vej til SEB-kontoen! :) Brizz> I lige måde.... Og stort set alt er jo som bekendt til salg til den rigtige pris - så jeg er sikker på at du kan blive flot kørende i kongevognen til august... :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lars>Cool. glæder mig til at hilse på. også så vi lige kan få prisen på din BMW på plads så den er klar til overtagelse august næste år :th2: Thomas> De sidste penge som er diff fra den første pris til den nye SKAL de overføres eller vil du have dem kontakt på dagen?
Det ville da være rart at få dem ind, så jeg ikke skal lægge for mange penge ud:) Men er det for besværligt, så bare vent... Jeg skal nok skrive herinde hvornår der er slut for tilmeldinger!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Indsamling til Steen / forum Undskyld at jeg bruger denne tråd, da min kommentar er OT, men.... Som i alle ved er det Steen der punger ud af egen lomme til "vores" forum, og jeg synes at vi bør yde ham den fornøjelse at give en skærv til ham for det fremragende stykke arbejde som han leverer. Så til julefrok vil jeg gerne bede om at alle tager en pengeseddel med som vi kan donere til Steen, som tak for det frivillige arbejde han leverer. Lyder det ikke meget fair at vi på denne måde kan være med til at sponsorere dette forum?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Undskyld at jeg bruger denne tråd, da min kommentar er OT, men.... Som i alle ved er det Steen der punger ud af egen lomme til "vores" forum, og jeg synes at vi bør yde ham den fornøjelse at give en skærv til ham for det fremragende stykke arbejde som han leverer. Så til julefrok vil jeg gerne bede om at alle tager en pengeseddel med som vi kan donere til Steen, som tak for det frivillige arbejde han leverer. Lyder det ikke meget fair at vi på denne måde kan være med til at sponsorere dette forum?
Jeg ville da syntes det ville være rart at du oprettede en egen tråd med din ide'! Da jeg syntes der i forvejen er mange indlæg herinde, og så skal man måske også til at finde rundt i kommentarer til din ide'. Hvis der skal samles penge ind til Steen, ville det måske være smartere at han selv oprettede en konto til div. sponserater, så folk ikke skulle sidde og føle sig tvungne til at give penge til debatten! Og så vidt det er af min opfattelse så bliver han sponseret af div. bannerreklamer! Eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites