Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 20, 2005 Har du dykket vid similan islands? Har hørt at det skal være superduper at dykke der. Ja, det har jeg. Jeg har været tur-leder for en grupper thai'er.... Noget af en oplevelse :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2005 Skal bare lige forbi en del hardware-indkøb ;) Så tilmelder og betaler jeg også, plus at hvis det bli´r bare 1/2 så hyggeligt som sidst - så er festen stensikkert reddet ! (notetoself: husk treo´er i år. :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2005 Så er der også penge på vej fra os. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Som de fleste måske nok har gættet, så er jeg ikke længere med i planlægningen af julefrokosten. Thomas har de sidste 10 dages tid stået alene med det hele på skuldrene, da jeg ikke længere har mulighed for selv at deltage den 21/1-06 Desværre har jeg fået nye vagter på jobbet, og kan ikke få fri den dato. Håber dog på at dagen må blive lige så sjov som sidste år, god jul. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Rigtig dårlig dag for mig, børneweekend og derfor desværre ikke muligt for mig at dri... øøøh feste den dag (eller at have tømmermænd om søndagen) ! :( Anyways, rigtig go´ fornøjelse til alle tilmeldte og god jul til alle her ! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 Jeg syntes der er en meget lille interesse for julefrokosten i januar, eller har folk bare glemt at melde sig til??? Kunne godt tænke mig der kom noget respons, for fra at være 37 sidste år, og så til kun at blive 17 i år da for dårligt! Hvor er alle dem der skriger på arrangementer??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 Satser på en vild og voldsom slutspurt!!! For håber så sandelig der kommer flere end de 17 der er tilmeldt selvom det nok skal blive hygsomt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Allan C Anmeld indhold Besvaret December 18, 2005 Der skulle gerne komme penge fra mig i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian76 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2005 Vil det sige at det stadig er muligt at tilmelde sig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2005 Vil det sige at det stadig er muligt at tilmelde sig ? Ja............ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2005 For sgu da, prøver det ikke er muligt at lave en weekend bytter.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2005 Der Er Stadig Masser Af Plads, HÅber PÅ At Der Er Nogen Derude I Gemmerne Der Har Glemt At Melde Sig Til;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2005 Jeg er ved at finde ud af med datoer... hvordan kommer i derud? Nogen der vil dele taxa fra Malmö C ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2005 Jeg er ved at finde ud af med datoer... hvordan kommer i derud? Nogen der vil dele taxa fra Malmö C ?Bussen kører næsten lige til døren. Det var også én af grundene til flytningen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2005 Bus 5 og 35 kører lige til døren... Nu er der nogen der har sat penge ind på min konto den 23 dec. uden at skrive hvem de er fra... Går ud fra at det ikke er et bidrag til min nytårsaften. så vedkommende bedes henvende sig på thomaschansen@hotmail.com:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2005 Her kommer adressen så! Husie IF Husie Kyrkoväg 90 21238 malmø Og som sagt kører bus 5 til toftängen det er mod kvarnby. og 35 har slutstation på toftängen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Snode 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2005 Hej med jer. Torben og jeg vil stadig også gerne være med - Men vi har desværre ikke kunnet nå at overholde tilmeldingsfristen den 18.12.05. Torben skal lige finde ud af, om han har vagt den lørdag. Jeg prøver lige at gøre lidt reklame for arrangementet blandt nogle af "ny-svenskerne" her i Oxie. Er det rigtig forstået, at man nu skal indbetale på kontonr. 91507273527? Er der en ny tilmeldingsfrist, hvis nogen nu spørger? Godt nytår. Hilsen Sarah Bille. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2005 Der Er Stadig Masser Af Plads' date=' HÅber PÅ At Der Er Nogen Derude I Gemmerne Der Har Glemt At Melde Sig Til;)[/quote'] Er der stadig plads?¿ I så fald vil jeg gerne tilmelde mig selv + Heidi til dette prægtige arrangement...... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2005 Jeg er sikker på der er plads.. det er bare at komme igang og tilmelde sig og overføre penge til arrangøren.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2005 Lars>Cool. glæder mig til at hilse på. også så vi lige kan få prisen på din BMW på plads så den er klar til overtagelse august næste år :th2: Thomas> De sidste penge som er diff fra den første pris til den nye SKAL de overføres eller vil du have dem kontakt på dagen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2005 Jep.. Så er der 670 sek'ere på vej til SEB-kontoen! :) Brizz> I lige måde.... Og stort set alt er jo som bekendt til salg til den rigtige pris - så jeg er sikker på at du kan blive flot kørende i kongevognen til august... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 1, 2006 Lars>Cool. glæder mig til at hilse på. også så vi lige kan få prisen på din BMW på plads så den er klar til overtagelse august næste år :th2: Thomas> De sidste penge som er diff fra den første pris til den nye SKAL de overføres eller vil du have dem kontakt på dagen? Det ville da være rart at få dem ind, så jeg ikke skal lægge for mange penge ud:) Men er det for besværligt, så bare vent... Jeg skal nok skrive herinde hvornår der er slut for tilmeldinger! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Jeg tilmelder mig hermed også. Får overført beløbet i løbet af ugen. Nogen der vil følges fra Malmö C? Jeg er rimelig grøn mht. busser/transport der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Indsamling til Steen / forum Undskyld at jeg bruger denne tråd, da min kommentar er OT, men.... Som i alle ved er det Steen der punger ud af egen lomme til "vores" forum, og jeg synes at vi bør yde ham den fornøjelse at give en skærv til ham for det fremragende stykke arbejde som han leverer. Så til julefrok vil jeg gerne bede om at alle tager en pengeseddel med som vi kan donere til Steen, som tak for det frivillige arbejde han leverer. Lyder det ikke meget fair at vi på denne måde kan være med til at sponsorere dette forum? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Undskyld at jeg bruger denne tråd, da min kommentar er OT, men.... Som i alle ved er det Steen der punger ud af egen lomme til "vores" forum, og jeg synes at vi bør yde ham den fornøjelse at give en skærv til ham for det fremragende stykke arbejde som han leverer. Så til julefrok vil jeg gerne bede om at alle tager en pengeseddel med som vi kan donere til Steen, som tak for det frivillige arbejde han leverer. Lyder det ikke meget fair at vi på denne måde kan være med til at sponsorere dette forum? Jeg ville da syntes det ville være rart at du oprettede en egen tråd med din ide'! Da jeg syntes der i forvejen er mange indlæg herinde, og så skal man måske også til at finde rundt i kommentarer til din ide'. Hvis der skal samles penge ind til Steen, ville det måske være smartere at han selv oprettede en konto til div. sponserater, så folk ikke skulle sidde og føle sig tvungne til at give penge til debatten! Og så vidt det er af min opfattelse så bliver han sponseret af div. bannerreklamer! Eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites