Mette 0 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 Jeg glæder mig selvfølgelig til at høre dine sange m.v. Gio...................(nogle der har et par ørepropper ................). Vi har jo kun det sjov vi selv laver.................så det skal nok blive en god aften! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 LALALALALAH, Julefrokostens ÆVL, BÆVL og PLADDER tråd! ;) Her kan man frit diskutere hvor stiv Gio var ved sidste års julefrokost, om det er fedt med mikrofon, og om man skal passe på sin fadøl under festen... Find selv på mere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 Og, jeg var ikke med sidste år... og, jeg skrev her før Gio og Brizz... det må vel betegnes som .... øh ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 jeg skrev her før Gio og Brizz... det må vel betegnes som .... øh ?? ...begynderheld :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 ...begynderheld :D Jep... jeg tror sgu de sover, de to... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 Jep... jeg tror sgu de sover' date=' de to...[/quote'] Stilhed før stormen du ;) Hov, er vi mon selv Gio & Brizz i tråden her nu... Må hellere stoppe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 Nu er der snart gået en time uden brizz eller Gio:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 Jeg glæder mig selvfølgelig til at høre dine sange m.v. Gio...................(nogle der har et par ørepropper ................). Vi har jo kun det sjov vi selv laver.................så det skal nok blive en god aften!Du får det til at lyde som om jeg har leget Richard Ragnvald hele aftenen!? *lol*. Næ nej...der kom en spontan "lokums-blues" pludselig - og den var ikke planlagt. Jeg havde netop hjulpet Thomas ned fra scenen, da han havde fortalt nogle detaljer om aftenen, og takket for den forrygende tilslutning - hvorefter vores musikant-med-de-høje-tindinger begynder at akkompagnere mine sidste ord. Og improvisatorisk som jeg er, så lavede vi da noget sjov Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 Du får det til at lyde som om jeg har leget Richard Ragnvald hele aftenen!? Det kunne nu godt føles sådanne .. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 Sådan er det, når man gør sig bemærket...så må man høre for det bagefter. I det mindste lavede jeg ingen skandaler. Det lod jeg andre om ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest velocity Anmeld indhold Besvaret November 17, 2005 Julefrokost Hej Toft og alle jer andre Jeg vil skynde mig at tilmelde mig dette arrangement Mvh Velocity alias Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
olek 0 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2005 Hej Thomas Jeg har i dag d. 17 november betalt for to personer til årets julefrokost 2005 ialt 510 sv. kr. Betalingen er fra olek alias Ole Kjærsgaard og den anden person Jakob Frøslev Hansen. vh Olek Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 18, 2005 Så har jeg reddet aftenen... for nogle, måske.. Jeg må desværre tilstå at jeg ikke kan deltage... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2005 Så har jeg reddet aftenen... for nogle' date=' måske.. Jeg må desværre tilstå at jeg ikke kan deltage... [/quote']Hvad sker der lige for dig, Palle?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 18, 2005 Hvad sker der lige for dig' date=' Palle??[/quote'] En måneds ferie... golfclubs og dykkerudstyr ER pakket :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret November 19, 2005 Det første der falder mig ind er at sige....SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN....... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2005 Damn det går langsomt opad;) Hvor bliver folk ad? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 19, 2005 Brian, der er jo nogle der må få flyselskaberne til at løbe rundt. Men, jeg har så heller ikke haft en fridag siden i sommers... (hvor jeg var på 3 ugers dykkerferie) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret November 19, 2005 Tudefjæs.... Har ikke haft ferie i 4 år... :( Skiferie, klatreferie osv er IKKE ferie. Der arbejder man fysisk hårdt.... Det skal man ikke i sin ferie, så de tæller ikke.... ;) Næææ du, når konen får skravet nogle slanter sammen, så står den på tur til Thailand for hele familien. *skrattar* ;) Rigtige mænd bliver forsørget af sin kone..... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 19, 2005 Næææ du, når konen får skravet nogle slanter sammen, så står den på tur til Thailand for hele familien. *skrattar* ;) Sjovt du lige nævner det land. Min billet er til Bangkok .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2005 Sjovt du lige nævner det land. Min billet er til Bangkok ....Det havde jeg aldrig gættet, Palle ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret November 19, 2005 Ja.... Koh Chang og Koh Samui er ikke ringe dykkerlokaliteter..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 19, 2005 Ja.... Koh Chang og Koh Samui er ikke ringe dykkerlokaliteter..... :) Nævn lige et godt sted omkring Samui ..... Der er da kun sandbund omkring den ø. Koh Chang kender jeg ikke, men det kommer jeg til, da den er ligger tættest på BKK, og det er nok primært der jeg kommer til at opholde mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2005 Damn det går langsomt opad;) Hvor bliver folk ad? I skrev det jo selv et sted at når der er ubegrænset plads tilmelder de fleste sig i sidste øjeblik. Men vil da godt nok håbe der er flere der kommer med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2005 Har du dykket vid similan islands? Har hørt at det skal være superduper at dykke der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites