Thomas 10 Anmeld indhold Skrevet November 5, 2005 Dette er den nye tråd til spørgsmål fra deltagere til julefrokosten. Hold venligst small-talk ude fra den oprindelige tilmeldings-tråd for overskuelighedens skyld :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2005 Jeg er på, självklart...og overfører fluks kassen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 Damn Gio kom først Nå men jeg er dælme også på. + Suzanne og pengene er sendt afsted. Det var et dansk konto nummer ik? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 Haha drenge, da vi lagde invitationen ud igår aftes, så var vi rørende enige om hvilke to individer der ville kommentere tråden først - og vi fik ret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 Hehe, Toft....der ér visse ting i denne verden, der bare ér som de ér. :o :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 Haha drenge' date=' da vi lagde invitationen ud igår aftes, så var vi rørende enige om hvilke to individer der ville kommentere tråden først - og vi fik ret [/quote'] He He. Det var kun fordi Lorte forpulede Tele Greenland ikke var så samarbejdsvillige i et par timer jeg ikke kom før ham Gio. Men så pyt da. Han skal da få en success oplevelse engang imellem Vi glæder os :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 He He. Det var kun fordi L**** forp***** Tele Greenland ikke var så samarbejdsvillige i et par timer jeg ikke kom før ham Gio. Men så pyt da. Han skal da få en success oplevelse engang imellem Vi glæder os :th2:Ja ja...misundelse er en grim ting, Brian...pas på din øl til julefrokosten ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 Hej tøser Får i 2 ikke snart sat en eller anden form for Autogiro op, så man slipper for dette år efter år? ;-) Anyway har jeg lige smidt 510 SEK efter kontonummeret, glæder mig allerede. Så Anna og jeg er hermed klar til julehygge endnu engang. Jeg skal lige have et par detaljer på det rene: Gio: synger du for? Brizz: arrangerer du for referat, som skal være sendt ud maks 2 timer efter afslutning? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 detaljer på det rene: Gio: synger du for?Jeg skal gerne være sprechstallmeister for aftenen. Æææææælsker mikrofoner (arbejdsskade :)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 Hej tøser Får i 2 ikke snart sat en eller anden form for Autogiro op, så man slipper for dette år efter år? ;-) Brizz: arrangerer du for referat, som skal være sendt ud maks 2 timer efter afslutning? Hehe. det mener du :D Skal gøre mit bedste. Sidste år lykkedes det jo trods store motoriske problemer med tasteturet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Tænkte om i ikke kunne lade falde et ord om steddet. Hvordan er steddet? kæmpe stort? Er vi det eneste selskab? Hvordan og hvorledes? Menuen og det ser jo fint ud. Har jo desværre ikke lige mulighed for at droppe forbi og se det ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 ikke noget date party. Så kommer man alene, skal man nok satse på at vente med sin charme offensiv, til vi fortsætter i Malmö's natteliv ;) Ja, for alle singler er kun interesserede i at läre andre mennesker at kende, hvis de er kärestepotentiale tsk tsk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Ja' date=' for alle singler er kun interesserede i at läre andre mennesker at kende, hvis de er kärestepotentiale tsk tsk... [/quote']Bare fordi nogle af os er singler (vuf...sagde hunden), så er det al´så ikke ensbetydende med at vi afsøger området med underlivet. Jeg syn´s nok liiige det er at stemple os på forhånd...:p Men ok - jeg tror jeg har forstået hvad der menes: "Lad pigerne være i fred - hendes kæreste er i samme lokale!" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Bare fordi nogle af os er singler (vuf...sagde hunden), så er det al´så ikke ensbetydende med at vi afsøger området med underlivet. Jeg syn´s nok liiige det er at stemple os på forhånd...:p Men ok - jeg tror jeg har forstået hvad der menes: "Lad pigerne være i fred - hendes kæreste er i samme lokale!" ÖÖhhmmm, Gio -er det mig du svarer? I så fald, så pröv lige at läse mit indläg igen, og se hvad jeg refererer til... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Sanne...jeg istemte bare dit "kor" - og derfor quotede jeg dit indlæg. Jeg læser det som værende "kritik af os stakkels singler"...og er enig med dig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Så er vi enige... Hurrraaaa :D Blev bare lige lidt forvirret over, at det så ud til at du refererede mig.. Kunne dog heller ikke forstå hvis du troede jeg var seriös, for så måtte du godt nok ha dårlige erfaringer med kvinder :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 ...for så måtte du godt nok ha dårlige erfaringer med kvinder :oHovedet på sømmet...dont we all!? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Quark 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 I´ll be there and I´ll be ROCKIN`!! PAAAARTY!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 øøøh what?! Ja' date=' for alle singler er kun interesserede i at läre andre mennesker at kende, hvis de er kärestepotentiale tsk tsk... [/quote'] Ja SanneJ, din fortolkning var nemlig lige det jeg mente ik?! ...eller er det bare denne smiley ;) det kniber med at forstå? ;) Nåh, men du har vel meldt dig til julefrokosten ik, selv om det ikke umiddelbart er et dateparty? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2005 Aaaarrrgggghhh, du bliver jo ved (-Og dine smileys hjälper mig ikke med at blive mindre provokeret ;) ) -Men diskussionen om dine single-dateparty issues hörer rigtig nok til andetsteds, så cut! Jo, jeg har tänkt mig at komme! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2005 weeeh.. så skulle der også være penge på vej fra mig. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Vi - Thomas og jeg - skal selvfølgelig med............Vellinge skal da også repræsenteres denne aften....og det var jo superhyggeligt sidste år.........trods Gios "musikalske" indslag i løbet af aftenen :-). Men ikke ris a la mande med jordbærsyltetøj igen vel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Bliver der serveret den skånske traditionele Ludfisk ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Vi - Thomas og jeg - skal selvfølgelig med............Vellinge skal da også repræsenteres denne aften....og det var jo superhyggeligt sidste år.........trods Gios "musikalske" indslag i løbet af aftenen :-). Men ikke ris a la mande med jordbærsyltetøj igen vel? Hmm. Mette læser du ikke hvad du melder dig til?;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 ...trods Gios "musikalske" indslag i løbet af aftenen :-)A-hvaaaaad? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites