Jump to content
Thomas

Debat-tråd til "Officiel Invitation Til Julefrokost 2005"

Recommended Posts

Haha drenge' date=' da vi lagde invitationen ud igår aftes, så var vi rørende enige om hvilke to individer der ville kommentere tråden først - og vi fik ret :laugh:[/quote'] He He. Det var kun fordi Lorte forpulede Tele Greenland ikke var så samarbejdsvillige i et par timer jeg ikke kom før ham Gio. Men så pyt da. Han skal da få en success oplevelse engang imellem :laugh: Vi glæder os :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
He He. Det var kun fordi L**** forp***** Tele Greenland ikke var så samarbejdsvillige i et par timer jeg ikke kom før ham Gio. Men så pyt da. Han skal da få en success oplevelse engang imellem :laugh: Vi glæder os :th2:
Ja ja...misundelse er en grim ting, Brian...pas på din øl til julefrokosten ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej tøser Får i 2 ikke snart sat en eller anden form for Autogiro op, så man slipper for dette år efter år? ;-) Anyway har jeg lige smidt 510 SEK efter kontonummeret, glæder mig allerede. Så Anna og jeg er hermed klar til julehygge endnu engang. Jeg skal lige have et par detaljer på det rene: Gio: synger du for? Brizz: arrangerer du for referat, som skal være sendt ud maks 2 timer efter afslutning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej tøser Får i 2 ikke snart sat en eller anden form for Autogiro op, så man slipper for dette år efter år? ;-) Brizz: arrangerer du for referat, som skal være sendt ud maks 2 timer efter afslutning?
Hehe. det mener du :D Skal gøre mit bedste. Sidste år lykkedes det jo trods store motoriske problemer med tasteturet :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte om i ikke kunne lade falde et ord om steddet. Hvordan er steddet? kæmpe stort? Er vi det eneste selskab? Hvordan og hvorledes? Menuen og det ser jo fint ud. Har jo desværre ikke lige mulighed for at droppe forbi og se det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ikke noget date party. Så kommer man alene, skal man nok satse på at vente med sin charme offensiv, til vi fortsætter i Malmö's natteliv ;)
Ja, for alle singler er kun interesserede i at läre andre mennesker at kende, hvis de er kärestepotentiale tsk tsk... :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' for alle singler er kun interesserede i at läre andre mennesker at kende, hvis de er kärestepotentiale tsk tsk... :confused:[/quote']Bare fordi nogle af os er singler (vuf...sagde hunden), så er det al´så ikke ensbetydende med at vi afsøger området med underlivet. Jeg syn´s nok liiige det er at stemple os på forhånd...:p Men ok - jeg tror jeg har forstået hvad der menes: "Lad pigerne være i fred - hendes kæreste er i samme lokale!" :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare fordi nogle af os er singler (vuf...sagde hunden), så er det al´så ikke ensbetydende med at vi afsøger området med underlivet. Jeg syn´s nok liiige det er at stemple os på forhånd...:p Men ok - jeg tror jeg har forstået hvad der menes: "Lad pigerne være i fred - hendes kæreste er i samme lokale!" :scared:
ÖÖhhmmm, Gio -er det mig du svarer? I så fald, så pröv lige at läse mit indläg igen, og se hvad jeg refererer til... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi enige... Hurrraaaa :D Blev bare lige lidt forvirret over, at det så ud til at du refererede mig.. Kunne dog heller ikke forstå hvis du troede jeg var seriös, for så måtte du godt nok ha dårlige erfaringer med kvinder :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

øøøh what?!

Ja' date=' for alle singler er kun interesserede i at läre andre mennesker at kende, hvis de er kärestepotentiale tsk tsk... [/quote'] Ja SanneJ, din fortolkning var nemlig lige det jeg mente ik?! :rolleye: ...eller er det bare denne smiley ;) det kniber med at forstå? ;) Nåh, men du har vel meldt dig til julefrokosten ik, selv om det ikke umiddelbart er et dateparty? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaarrrgggghhh, du bliver jo ved :fight: (-Og dine smileys hjälper mig ikke med at blive mindre provokeret ;) ) -Men diskussionen om dine single-dateparty issues hörer rigtig nok til andetsteds, så cut! Jo, jeg har tänkt mig at komme! :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi - Thomas og jeg - skal selvfølgelig med............Vellinge skal da også repræsenteres denne aften....og det var jo superhyggeligt sidste år.........trods Gios "musikalske" indslag i løbet af aftenen :-). Men ikke ris a la mande med jordbærsyltetøj igen vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi - Thomas og jeg - skal selvfølgelig med............Vellinge skal da også repræsenteres denne aften....og det var jo superhyggeligt sidste år.........trods Gios "musikalske" indslag i løbet af aftenen :-). Men ikke ris a la mande med jordbærsyltetøj igen vel?
Hmm. Mette læser du ikke hvad du melder dig til?;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites