bluee 10 Anmeld indhold Skrevet November 10, 2005 Nogen der kender reglerne for at få f.eks. en kæreste fra et ikke EU land til at bo hos sig i Sverige ? Læs. Et forhold hvor man ikke er gift. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 Hej! Da Sverige også er med i Schengen-aftalen, gælder de samme regler som for opholdstilladelse i DK - som turist. Dette link giver nogle svar: http://www.workindk.dk/Ophold/0/4/0 God fornøjelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 Skriv privat til mig... Har været hele møllen igennem..... Det er slet ikke så slemt som i DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2006 Skriv privat til mig... Har været hele møllen igennem..... Det er slet ikke så slemt som i DK Det ser ud til "Palle" har logget sig helt ud af foraet, men er der andre, der har erfariger med at få visum til venner og slægtninge fra lande uden for EU ? Jeg kan godt læse mig til en del på migrationsverket.se, men een ting er det skrevne ord, noget andet er virkelighedens verden. Der står fx., at det tager ca. 2 uger at få visum - Når man kommer fra DK kan det være endda meget svært at tro på... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2006 Det ser ud til "Palle" har logget sig helt ud af foraet, men er der andre, der har erfariger med at få visum til venner og slægtninge fra lande uden for EU ? Jeg kan godt læse mig til en del på migrationsverket.se, men een ting er det skrevne ord, noget andet er virkelighedens verden. Der står fx., at det tager ca. 2 uger at få visum - Når man kommer fra DK kan det være endda meget svært at tro på... Der står en del inde på deres forum her: http://www.aegteskabudengraenser.dk/ Kig under Visum Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 24, 2006 Det ser ud til "Palle" har logget sig helt ud af foraet, men er der andre, der har erfariger med at få visum til venner og slægtninge fra lande uden for EU ? Jeg kan godt læse mig til en del på migrationsverket.se, men een ting er det skrevne ord, noget andet er virkelighedens verden. Der står fx., at det tager ca. 2 uger at få visum - Når man kommer fra DK kan det være endda meget svært at tro på... Du kan maile til Palle på hansenpalle32 snabela hotmail.com og høre om han kan hjælpe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2006 Takker Moerke for det altid hurtige svar :th2: Mht. ÆUG så koncentrer de sig meget om de danske regler - og dem kender jeg efterhånden i søvne :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites