Jump to content
stine

oxie

Recommended Posts

Vi brugte ca 1 mdr på at flytte ind. (Vi har 2 katte som lige skulle have deres pas og vaccinationer iorden først.)Og så laver vi lidt ved huset når vi har tid og råd. Det tager ca 10min at gå hen til jer fra os. Jeres vej ligger meget tæt på centret, og togstationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay det jo tæt på så, så kan det jo være at vi ses? hvor gamle er i og hva laver i? Vi har os en lille hund der lige skal igennem alt det først :( Min kæreste er elektriker og jeg læser til ejendomsmægler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Stine. Vi er begge 25 (næsten-jeg om et par uger). Johan arbejder for et kurerfirma, og jeg er salgsassistent i en smykkeforretning. Det er næsten synd for dyrene med alt det de skal igennem. Vores tog det heldigvis pænt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Maria. okay så vi nogenlunde jævnalderne.. Det var fedt,håber vores tar det lige så pænt. Har et spørgsmål, skulle i aflevere årsopgørelse,lønseddler, ansættelses kontrakt og om i var i RKI da i skulle godkendes af andelsforeningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Obs... Til Splint ømm Hvordan beviste i over for dem at i ikke var/er i RKI?
Banken i SE kan tage kontakt til RKI, det kræver blot en underskrift fra dig. Alternativet er at du kontakter RKI og beder om et skriv hvor der står at du ikke bruger deres "Service". Det koster ca DKK 500, for den lille ulejlighed hvis du lader banken gøre det. http://www.rki.dk/Privat/Home/Aktindsigt.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Stine Det du skal gøre er at gå ind på RKI's hjemmeside og sende dem en mail, hvor du beder dem om at sende dig en udtalelse om hvorvidt du/ i er registreret. Det eneste du skal oplyse dem om er dit navn samt adresse i DK. Dernæst går der 1-2 uger og du vil modtage et brev. Du skal ikke oplyse dem dit cpr.nr. Desuden skal du ikke ringe til dem, fordi de må ikke oplyse dig om det via telefonen. (det siger de ihverfald)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites