stine 10 Anmeld indhold Skrevet November 7, 2005 Hej alle fra Oxie Ville lige sige hej, da vi er et par på 22 og 25 år, som flytter til Oxie i det nye år, glæder os helt vildt. venligst fra Stine og Kim :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2005 Velkommen til, hvor kommer i til at bo???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2005 Hej, mange tak. Vi skal bo på murtegelvägen. Hvad med dig hvor bor i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2005 Hej velkommen Johan og jeg bor på Fajansvägen. Hvornår i det nye år flytter i ind? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2005 Hej maria. Vi overtager det d.5/12, men vi skal lige have lavet en masse inde vi flytter ind,håber på at flytte omkring 1/2-06. okay er det tæt på? har ikk helt styr på vej navnene endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2005 Vi brugte ca 1 mdr på at flytte ind. (Vi har 2 katte som lige skulle have deres pas og vaccinationer iorden først.)Og så laver vi lidt ved huset når vi har tid og råd. Det tager ca 10min at gå hen til jer fra os. Jeres vej ligger meget tæt på centret, og togstationen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2005 Velkommen til oxie :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2005 Okay det jo tæt på så, så kan det jo være at vi ses? hvor gamle er i og hva laver i? Vi har os en lille hund der lige skal igennem alt det først :( Min kæreste er elektriker og jeg læser til ejendomsmægler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2005 Mange tak eingin, hvor bor du henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2005 Jeg er Marias nabo :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2005 Hej Stine. Vi er begge 25 (næsten-jeg om et par uger). Johan arbejder for et kurerfirma, og jeg er salgsassistent i en smykkeforretning. Det er næsten synd for dyrene med alt det de skal igennem. Vores tog det heldigvis pænt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Hej Maria. okay så vi nogenlunde jævnalderne.. Det var fedt,håber vores tar det lige så pænt. Har et spørgsmål, skulle i aflevere årsopgørelse,lønseddler, ansættelses kontrakt og om i var i RKI da i skulle godkendes af andelsforeningen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Til Eingin. Okay så bor du os tæt på, hvor hyggeligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Hej Stine ved at du henvendte dig til Maria, men jeg kan fortælle dig at vi selv flytter til SE 3/1-06 og ja alt det du skriver skulle de se, RKI, lønseddler osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Hej Splint Det er helt ok.. Okay vi syntes bare at det var lidt mærkeligt at de skal have alt det.. Hvor flytter i hen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Obs... Til Splint ømm Hvordan beviste i over for dem at i ikke var/er i RKI? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Obs... Til Splint ømm Hvordan beviste i over for dem at i ikke var/er i RKI? Banken i SE kan tage kontakt til RKI, det kræver blot en underskrift fra dig. Alternativet er at du kontakter RKI og beder om et skriv hvor der står at du ikke bruger deres "Service". Det koster ca DKK 500, for den lille ulejlighed hvis du lader banken gøre det. http://www.rki.dk/Privat/Home/Aktindsigt.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Hej Stine Det du skal gøre er at gå ind på RKI's hjemmeside og sende dem en mail, hvor du beder dem om at sende dig en udtalelse om hvorvidt du/ i er registreret. Det eneste du skal oplyse dem om er dit navn samt adresse i DK. Dernæst går der 1-2 uger og du vil modtage et brev. Du skal ikke oplyse dem dit cpr.nr. Desuden skal du ikke ringe til dem, fordi de må ikke oplyse dig om det via telefonen. (det siger de ihverfald) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Stine Glemte lige at fortælle dig at vi flytter til Fajansvägen i Oxie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2005 Okay tak for svarene.. Det må vi så gøre.. Det hvis ikk så langt fra os af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 Vi fik vores bank til at udskrive et stykke papir hvorpå der stod at vi ikke skyldte penge nogen steder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites