spinner 0 Anmeld indhold Skrevet November 7, 2005 Afledt af diskutionen i tråden "Parkeringsplads i fred", kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen der kender til nogen gode parkeringsmuligheder omkring Eriksfält/Nydala? Jeg ved, at i boligforeningen (MKB) ved siden af vores har de en garage (næh nej, ikke spor misundelig), og at der til vores egen parkeringsplads er laaang ventetid. Fik så en plads på Nydalatorget, men vil nok sige at det måske ikke lige er der jeg har mest lyst til at parkere min bil. Alternativet, som vi har gjort brug af mange gange, er at parkere på gaden i parcelhus-området i Eriksfält. Men man gruer alligevel lidt for hvad der er sket når man går ned til bilen - og det selvom det ikke var en bil af speciel stor værdi. Jeg ved godt at indlægget kan virke en smule "naivt", men jeg kan jo ligeså godt gøre forsøget. :) (nb. vi har ingen bil lige p.t., da den blev solgt her i weekenden - men lur mig om der går lang tid før der er anskaffet en ny :)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Afledt af diskutionen i tråden "Parkeringsplads i fred"' date=' kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen der kender til nogen gode parkeringsmuligheder omkring Eriksfält/Nydala?[/quote'] Hvad du end går så tag ikek en plads i MKB garagen ved Nydala Torg med mindre de har fanget dem som lavede indbrud i bilerne dernede. Kort før vi flyttede sidste år varder 2 eller 3 serier med bilindbrud hvor vi blev ramt af det ene som også gav os en tur med skruetrækker på dåre, forskærme og køler. /Steelsky Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Hej Steelsky, tak for advarslen. Nu er den plads jeg har fået slet ikke i garagen, men oppe på den åbne parkeringsplads på Nydala Torg (den bagerste række er forbeholdt folk med månedskort, tror jeg - jeg nåede aldrig at parkere der) - men det gør det nok næppe bedre. Garagen jeg snakkede om, er en der er tilknyttet MKB på Eriksfältsgatan, et stykke væk fra Nydala Torg mod Mobilia. Men den bliver nok næppe aktuel, da jeg kunne forestille mig den er forbeholdt for beboere i foreningen. Bortset fra det, får man sq lyst til at gøre det mest unævnelige ved de *indsæt_grimme_grimme_ord_her* der går og vandalerer ens bil på den måde. Jeg kan til dels følge dem der begår indbrud af nød (mine forældre havde for mange år siden indbrud, hvor det eneste der var stjålet var mad ... Er sku et sted svært at blive sure på sådanne). Men hvorfor skal de smadre alting? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Det der urinerede mig mest af ved det var et mit forsikringsselskab valgte at se det som 2 ting, 1 inbrud og 1 vandalisering så jeg måtte lige af med 2 gange selvrisiko. /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Hvad?!? Een og samme hændelse? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Yup, raporteret på en og samme politirapport som et bilinbrud. /Søren - Som nu har en egen aflåst garage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Groft, men klart de gør det ... jo mere de kan få dækket, jo bedre. /Frank - Som ikke er spor misundelig på Sørens garage :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Den kostede en del hundrede tusinde SEK og kom med en 3 værelses lejlighed :-) /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazz 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2010 Så var det min tur med bilindbrud :( møj irriterende. Er der et sted som fører statistik over sådanne hændelser? kunne ikke finde noget hos www.polisen.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites