BS 4 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 Det nye Pizzaria der ligger midt i Vellinge er også super besøgt og laver en habil plank steak og nogen ganske udemærkede pizza'er. Bortset fra classiceren Calzone som er noget fesen i det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2007 Roder lige op i en gammel tråd :p Hvis man bor i nærheden af Höllviken, så er http://www.bruschetta.se/ et godt pizzeria, med stenovnsbagte pizza'er. De laver også anden mad end pizza (ink. catering) og sælger forskellige italienske specialiteter. Jeg har prøvet en pizza derfra og den var rigtig god :th2: Ulempen er, at de kun har åbent til kl. 20 og man skal ringe ned og bestille i god tid, for der er run på. Er stedet så godt at det er en køretur værd fra Malmø? Vi elsker rigtig italiensk mad, og det kunne jo være fedt hvis dette sted var "den ægte vare" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2007 Värnhem? Nogen der kan anbefale et nogenlunde anstændigt pizzeria i nærheden af Värnhem? Vi har ikke bil, så helst ikke for langt væk.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2008 Pizza. Restaurant Siciliana - Möllevangsg. 34 Pizzaerne til afhentning ligger lidt over de 70 kr. men det giver jeg gerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2009 Hiver lige denne frem, da St Luis nu bringer pizza'er ud :D (dog lidt pebret for 35 kr) Så vi henter stadig selv derinde :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2009 Hiver lige denne frem, da St Luis nu bringer pizza'er ud :D (dog lidt pebret for 35 kr) Så vi henter stadig selv derinde :D Helt perfekt, lige hva man har brug for efter en hård julefrokost:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2009 Helt perfekt' date=' lige hva man har brug for efter en hård julefrokost:th2:[/quote'] St. Louis er geniale :D - køber også altid dernede. Og med de 2 "nye" dernede, så bliver pizzaen lidt det ekstra sprød, kontra før med ejeren og hans søn griner. Men 35 kr er lidt pebret, så jeg henter stadig selv dernede også - Det store plus er self. at de kan huske hvad man plejer at bestille, så man siger bare hej griner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2009 Er der nogen der ved hvilken type ost de bruger ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2009 Har prøvet dette i fredags. Synes desværre ikke det var særligt godt. Jeg synes Bröderna M på Gustav eller New York Slice i Hyregatan er meget bedre. Det koster en lille smule mere, men giver det gerne for at få noget der smager bedre (og hvor osten ikke bare er standard). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2010 Har nu prøvet "Just Like Mamas" ved Möllevangstorget og dette er nu mit nye favoritsted... indtil de øvrige steder er forsøgt. Man burde lave en guide til fastfood for danskere, som vil have det som derhjemme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2010 Har lyst til en deep pan pizza. Nogen der har gode forslag til sådan en? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cphstreetwear 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 New York Pizza Hyregatan 3 Malmo 21121 Sverige Telefon: +46 40 23 64 42 http://www.newyorkslicepizza.com/ jeg har testet mange fks pizzaria's her i malmo der er ikke mange aegte italianos,det her er mit bedste bud paa en god pizza! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 Har nu prøvet "Just Like Mamas" ved Möllevangstorget og dette er nu mit nye favoritsted... indtil de øvrige steder er forsøgt. Man burde lave en guide til fastfood for danskere' date=' som vil have det som derhjemme [/quote'] Aha.. Kender ikke til dem - har tidligere synes om St. Luis i erkendelse af, at pizza'er i Sverige nu engang ikke er som i Danmark. Du mener de her http://just-like-mamas.se/ ? Vil prøve dem næste gang. I øvrigt kan jeg foreslå "Plankstek" - de fås på "alm." restauranter i Sverige og er en ret serveret på et tykt stykke træ i stedet for en tallerken. De gange, vi har fået det, har det været meget lækkert. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 Er man ude efter pizza "som derhjemme", så er pizza biksen i Food Court vist det tætteste man kommer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2010 Hej, måske vi skulle have en opdateret liste istedet for den kører over flere år som nu :) Jeg kan varmt anbefale West Side Malmö som ligger på Sundspromenaden 1, de har sten ovns bagte pizzaer, som snildt kan sælges til hunkøn da de er spækket med lækre råvarer og salat. Altså man får ikke det der kedelige "jacabow" skinke, eller hvad man nu kalder det... Jeg vil kalde det en luxus pizza, og det bedste jeg har smadt i Malmö... F.eks. pizzaonline.se som man også kan købe fra, vil jeg kalde samtlige forskellige restaurenters pizzaer under medium i kvalitet, Så West Side Malmö hvis man er i Vestra Hamnen. http://www.westsidemalmo.se/ Tjek deres menu ud her, deres Club Sandwich er også helt fantastisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Hej, måske vi skulle have en opdateret liste istedet for den kører over flere år som nu :) Jeg kan varmt anbefale West Side Malmö som ligger på Sundspromenaden 1, de har sten ovns bagte pizzaer, som snildt kan sælges til hunkøn da de er spækket med lækre råvarer og salat. Altså man får ikke det der kedelige "jacabow" skinke, eller hvad man nu kalder det... Enig ! Forstår ikke helt at svenskerne er totalt tossede med V.E.S.P.A - har prøvet pizza dér et par gange og de smagte af pap (hvis man kan kalde det en smag ?) Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Enig ! Forstår ikke helt at svenskerne er totalt tossede med V.E.S.P.A - har prøvet pizza dér et par gange og de smagte af pap (hvis man kan kalde det en smag ?) Mvh Alex Det er fordi de ikke kan smage forskel. De smøre gerne bearnaisesauce eller hvidløgsdressing ud over hele pizzaen :o Ihvertfald dem jeg kender.. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2010 Jeg vil nu gerne anbefale V.E.S.P.A. Jeg er af den overbevisning at de har gode råvarer til prisen og jeg mangler endnu at blive skuffet over deres pizza'er (i hvert fald hvis man sammenligner med hvad man normalt kan få i KBH). Men okay, jeg kan også godt smovse en Matador med oksekøds strimler og bearnaise :) Enig ! Forstår ikke helt at svenskerne er totalt tossede med V.E.S.P.A - har prøvet pizza dér et par gange og de smagte af pap (hvis man kan kalde det en smag ?) Har du prøvet at tage pizzaen ud af æsken først? Der forbedrer smagsoplevelsen markant plus det er lettere at fordøje :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites