aj 0 Anmeld indhold Skrevet November 2, 2005 Nogen her som spiller World of Warcraft? Jeg plejer mest at være til se og skyd spil, men det her er sgu fedt. Og pænt vanedannene, må man også sige. Jeg har læst de har 4 millioner abonnenter verden over, som hver især betaler i omegnen af 13 Euros om måneden for at spille (som kommer oven i prisen for selve spillet). Uhyggelige penge der er at tjene ved at lave sådan en kassesuccess. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2005 Jeg begyndte...og holdte op omkring lvl 17. Det var simpelthen for tidskrævende. Folk går jo amok med at level-up i starten. Så skal man følge med, så er det ikke nok at spille et par gange om ugen eller "lidt i weekenden". Så jeg valgte at lade mine kammerater sejle deres egen WoW-sø. Og de sejler stadig rundt på den....flere af dem sidder der over otte timer hver dag! Det kan godt være jeg er "nørdet" på nogle punkter....meeeen... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2005 Jeg overvejede også at købe WoW da det kom ud, men det ville ta' alt for meget tid, så jeg gjorde det ikke, jeg e rogså mere til CS, det kan man spille en gang i mellem også stadig følge med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2005 Jeg begyndte...og holdte op omkring lvl 17. Det var simpelthen for tidskrævende. Folk går jo amok med at level-up i starten. Så skal man følge med' date=' så er det ikke nok at spille et par gange om ugen eller "lidt i weekenden". Så jeg valgte at lade mine kammerater sejle deres egen WoW-sø. Og de sejler [i']stadig rundt på den....flere af dem sidder der over otte timer hver dag! Det kan godt være jeg er "nørdet" på nogle punkter....meeeen... :) Hold da fest. Alt med måde da. : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2005 Battlefield 2...............det er et spil der indeholder alt man behøver :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2005 Jeg spiller WoW. Og ja det er et meget tidskrævende spil, specielt i starten hvor man gerne vil følge med i levels på dem man kender. Men pt trækker Xboxen med Fahrenheit og Call Of Cthulhu lidt mere ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2005 Battlefield 2...............det er et spil der indeholder alt man behøver :) Må jeg lige minde om at Civ4 er kommet på gaden:))) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2005 Nope..........battlefield2, FPS, Strategi, Fly, helikopter, Kampvogn, APC, Jeep og Simulator......og man bliver bare bidt af det. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites