louisekarup 10 Anmeld indhold Skrevet November 1, 2005 er der nogle der ved hvor vi kan leje en mine graver, skal nemlig have lagt sten sidst i næste uge hvor vi skal have gravet noget jord op foran vores hus så der kan komme stenmel og stabilgrus på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 er der nogle der ved hvor vi kan leje en mine graver, skal nemlig have lagt sten sidst i næste uge hvor vi skal have gravet noget jord op foran vores hus så der kan komme stenmel og stabilgrus på. Det er gonnok lidt langt at køre med den på traileren, men www.gelwel.se i Höör har den slags. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 Har da 2 hånddozere du kan låne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 Hvis Lysbro ikke er godt nok , ligger der Cramo, Altima eller Ramirent i industribyen i Fosie mener det ligger på Stenyxa gqatan eller der omkring, kør efter det store Ditch Witch flag "hvidt med sort og rødt" som blafrer derude, er sveriges største flag på 150m3. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 kør efter det store Ditch Witch flag "hvidt med sort og rødt" som blafrer derude' date=' er sveriges største flag på 150m3.[/quote']Dét flag gad jeg godt se...150 kubik-meter...*whoa* (sorry...ku´ ik´ la´ vær´):th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 Dét flag gad jeg godt se...150 kubik-meter...*whoa* (sorry...ku´ ik´ la´ vær´):th2: . Ups en lille smutter "kvm" :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
louisekarup 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 tusind tak for hjælpen prøver lige at kigge på det - plejere ikke at være "handy" men en gang skal jo være den første Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites