Jump to content
Guest Anja

Svensk mødregruppe?

Recommended Posts

Guest Anja

Er der nogen her på debatten som har været grvid og født i sverige som kan fortælle om deres erfaringer med en mødregruppe? Gik I i nogen? Og var det en svensk (kan man overhovedet gå i en dansk, det kan man vel ikke?) hilsen nysgerrige og skrukke Anja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen her på debatten som har været grvid og født i sverige som kan fortælle om deres erfaringer med en mødregruppe? Gik I i nogen? Og var det en svensk (kan man overhovedet gå i en dansk, det kan man vel ikke?) hilsen nysgerrige og skrukke Anja
Kan denne her hjælpe.. http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=13&highlight=gravid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Anja

tak for linket, men jeg mente mere en 'rigtig' mødregruppe, med svenske mødre . Ikke fordi jeg ikke vil gå i en dansk det vil jeg bhjertens gerne :-) Når jeg altså engang får et barn :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Vi var i en svensk Forældregruppe, da det herovre henvender sig til både mama og papa :-) Vi var desværre ikke så mange i vores gruppe, da der ikke blev født så mange børn lige på det tidspunkt, men det var vældig fint alligevel. Ens egen sundhedsplejerske er med hver gang, hun laver også udflugter til børnehaver, biblioteker og hvad der ellers kan være nyttigt som nybagt forældre. De stiller også et lokale til rådighed for gruppen. Vores gruppe gik desværre i opløsning, da et par flyttede væk osv. så vi blev for lidt, men vi har da stadig kontakt til den sidste der var der. Håber du kan bruge det, ellers kan du bare skrive... Mvh Leon og Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er gravid i 33. uge og jeg har altså valgt at have en mødregruppe i Danmark, selvom jeg bor i Sverige. Der er jo en rigtig god hjemmeside for gravide, som hedder: www.babyklar.dk Det er der jeg har meldt mig til en mødregruppe/terminsgruppe. Der kan man også bare spørge andre gravide om alt muligt. Der er også sådan en slags hjemmeside for gravide i Sverige. Jeg kan bare ikke huske hvad den hedder... Jeg meldte mig ind i den på et tidspunkt, men den var alt for svær at finde ud af for mig. Hvis jeg kommer i tanke om hvad den hedder, skal jeg nok skrive igen. Hilsen Catrine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites