Guest Anja Anmeld indhold Skrevet October 29, 2005 Er der nogen her på debatten som har været grvid og født i sverige som kan fortælle om deres erfaringer med en mødregruppe? Gik I i nogen? Og var det en svensk (kan man overhovedet gå i en dansk, det kan man vel ikke?) hilsen nysgerrige og skrukke Anja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2005 Er der nogen her på debatten som har været grvid og født i sverige som kan fortælle om deres erfaringer med en mødregruppe? Gik I i nogen? Og var det en svensk (kan man overhovedet gå i en dansk, det kan man vel ikke?) hilsen nysgerrige og skrukke Anja Kan denne her hjælpe.. http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=13&highlight=gravid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Anja Anmeld indhold Besvaret October 29, 2005 tak for linket, men jeg mente mere en 'rigtig' mødregruppe, med svenske mødre . Ikke fordi jeg ikke vil gå i en dansk det vil jeg bhjertens gerne :-) Når jeg altså engang får et barn :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2005 Hej Vi var i en svensk Forældregruppe, da det herovre henvender sig til både mama og papa :-) Vi var desværre ikke så mange i vores gruppe, da der ikke blev født så mange børn lige på det tidspunkt, men det var vældig fint alligevel. Ens egen sundhedsplejerske er med hver gang, hun laver også udflugter til børnehaver, biblioteker og hvad der ellers kan være nyttigt som nybagt forældre. De stiller også et lokale til rådighed for gruppen. Vores gruppe gik desværre i opløsning, da et par flyttede væk osv. så vi blev for lidt, men vi har da stadig kontakt til den sidste der var der. Håber du kan bruge det, ellers kan du bare skrive... Mvh Leon og Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Anja Anmeld indhold Besvaret October 30, 2005 Tak for svar. det var meget nyttigt at ¨å af vide:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cat og Mar 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2005 Jeg er gravid i 33. uge og jeg har altså valgt at have en mødregruppe i Danmark, selvom jeg bor i Sverige. Der er jo en rigtig god hjemmeside for gravide, som hedder: www.babyklar.dk Det er der jeg har meldt mig til en mødregruppe/terminsgruppe. Der kan man også bare spørge andre gravide om alt muligt. Der er også sådan en slags hjemmeside for gravide i Sverige. Jeg kan bare ikke huske hvad den hedder... Jeg meldte mig ind i den på et tidspunkt, men den var alt for svær at finde ud af for mig. Hvis jeg kommer i tanke om hvad den hedder, skal jeg nok skrive igen. Hilsen Catrine. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Streton 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 Du kan også prøve netdoktor (http://premium.netdoktor.com/dk/babyklub/index.jsp) Her findes der forskellige forum for gravide. Bla. "gravid i udlandet". Ved at der er en pind for gravide i Sverige ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites