aj 0 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2005 Jeg sender jer alle en besked med nærmere detaljer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Tak for sidst gutter. Ikke lige så sjovt som sidst dog ;) Og Frank jeg skylder dig vist en øl eller 5! Jeg springer januar over, men lad os finde en dato i februar. 11-02 eller 18-02 f.eks. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2005 Selv tak for sidst. Jeg synes nu denne gang var bedre end sidst. Jeg er sikker på at John heller ikke er uenig ; )) Totter, du har forresten glemt dine dealer, big- og small blind jetonner. Skal jeg holde dem eller kigger du over? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Og, selv tak for sidst.. jeg klager heller ikke... Jeg er på i februar, dog ikke d. 11/2 da jeg nok er lidt smadret efter 12-15 timers flyvning. 18/2 er ok for mig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Ja, jeg syntes jo det var en top hyggelig aften :th2: Jeg er frisk på en af februar datoerne. Og det kunne jo være at vi kunne skrabe 6 personer sammen igen allerede i januar. Vi kan jo prøve at smide en dato på en gang efter nytår... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Hvis både Asger og Palle kan vinde så må jeg vist hellere være med igen så i kan få lidt modstand Jeg er også frisk den 18/02 og måske også hvis vi finder en dag i Januar :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Og det kunne jo være at vi kunne skrabe 6 personer sammen igen allerede i januar. Vi kan jo prøve at smide en dato på en gang efter nytår... 7/1, hvis jeg skal deltage ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Jeg er skam også frisk, det er længe siden jeg har spillet. Desværre ved jeg ikke helt om jeg kan endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 7/1 er jeg også frisk. Det kommer måske til at knibe senere på måneden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 7/1 er nok også helt ok med mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 Jeg er også på til den 7. januar. Så er vi fire, måske endda fem. Det tegner allerede godt. Måske kan vi endda komme op over vores hidtidige rekord på 6 personer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2005 7/1 .. Det ser jo næsten ud til at vi har en aftale allerede ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Bare John er der. Han skylder mig nogle penge og CHIPS!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Det lyder som om jeg skal have et læs Pringles med næste gang.. No problem! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Lynge.... den 7/1 - kan du godt det? ;) Er der ikke noget med du skal forfærdelig tidligt op den 8/1 Kira Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Lynge.... den 7/1 - kan du godt det? ;) Er der ikke noget med du skal forfærdelig tidligt op den 8/1 Kira Uh-uh, så kom kæresten ind over :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2005 Uh-uh' date=' så kom kæresten ind over :D[/quote']*LOL*...jeg klukker stadig... Priser mig (på nogle punkter) lykkelig for jeg, så længe det varer, fortsat er single :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 "Totter, du har forresten glemt dine dealer, big- og small blind jetonner. Skal jeg holde dem eller kigger du over?" Bare smid dem ud det lorte lort... :) Ej bare brug dem næste gang og så kigger jeg forbi 18/2. God jul og alt det der... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 Jamen skat jeg skat jeg skal ikke bruge så lang tid på at rippe de der gutter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2005 Ja, tak for sidst... Ligesom Totter, syntes jeg fornøjelsen var til at overse :) Desværre har jeg ikke mulighed for, at vinde mine penge tilbage d. 7/1, da pligterne på en anden front skal opfyldes. Men jeg er klar igen i februar, hvis ellers det kommer til at passe ind i krammet. Og Totter, se bare øllerne som et plaster på såret, for de gange jeg kom til at nuppe dine jetoner ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2005 Er der nogen der er friske på onsdag den 28:) jeg lægger gerne hus til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Godt nytår! :th2: Håber alle stadig er friske til på lørdag. Lynge kan ikke lægge spisebord til, og er vist ikke 100% sikker på at han kan deltage (med tanke på et tidligere indlæg kan man jo tænke sit :p). Så vi mangler et spisebord på lørdag. Jeg syntes jo selv det gik aldeles fortræffeligt sidst, da vi var hos aj ...? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Hvor mange er i?:) Har plads til 10 om mit;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Jeg må desværre melde fra på lørdag. Jeg troede ikke det blev til noget og bookede en ski hytte i Isaberg. Sorry guys. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Nå nu begynder folk at falde fra, så vil jeg ikke svigte drengene. Hvis I står og mangler en så er jeg på, men sider gerne over hvis der er 6 andre der gerne vil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites