aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2006 Jeg er stadig på. Lad os lige lave en bodycount: Spiff, Thomas, AJ, (Lars). Hvor bor du henne, Thomas? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Har lige erfaret at det er arbejdsdag på søndag, og skal op kl. 5. så må desværre melde pas... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Hmm jeg kan se det måske kommer til at knibe, dog er Palle også frisk. Så det ser ud til at vi er 4 indtil videre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 Hmm jeg kan se det måske kommer til at knibe, dog er Palle også frisk. Så det ser ud til at vi er 4 indtil videre. Okay. Jeg prøver lige at høre omkring. Det må I andre også meget gerne gøre. Det kan da ikke være så svært at få 1-2 mere : ) Deltagerliste: Spiff, AJ, Lars, Palle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Jeg vil gerne deltage, dog er det ved at være et år siden jeg sidst har spillet så jeg er nok lidt rusten. Hvad skal jeg have med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Jeg har fundet en Svensker der har lyst til at deltage. Spørg mig ikke hvor! Eneste jeg ved er at han hedder Konrad! . Men det ser jo ud til at vi har nået de magiske 6 deltagere igen :th2:. Så mangler vi bare sted & tidspunkt...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Jeg har fundet en Svensker der har lyst til at deltage. Spørg mig ikke hvor! Eneste jeg ved er at han hedder Konrad! . Men det ser jo ud til at vi har nået de magiske 6 deltagere igen :th2:. Så mangler vi bare sted & tidspunkt...? Fantastisk! Lad os som vi plejer starte med pizza kl. 18. Skal vi ikke bare sige at jeg ligger hus til som sidst? Jeg opsumerer lige deltagerlisten: Spiff, AJ, Lars, Palle, mrode, Konrad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 super.. så kan jeg vist gå hjem så vidt jeg ved - bor selv lige overfor Aurahallen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2006 Jeg kommer lige lidt senere og spiser hjemme fra, så kl 18.30-19.00 passer nok meget godt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2006 Jamen, så er den jo i boks. Min adresse står vist tidligere i tråden, men her er den igen: Eriksfältsgatan 59a. Det er øverst oppe og der står A. Jörgensen på døren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2006 Hvordan med parkering, skal man have mønter med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2006 Der er ingen betaling på sidevejene. Der er også et lille centerområde et par gader væk ved navn Nydala Centrum. Men, jeg mener man er helle efter kl. 18 om lørdagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2006 Hejsan... Jeg er bange for at Konrad er en no-show. Han har endnu ikke svaret på mine sidste mails :(. Men fem deltagere er vel også okay...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2006 Ja klart. Fem skal nok blive fint. Men, hvis nu jeres nabo banker på derhjemme og tigger om at komme med, så synes jeg bestemt ikke vi skal sige nej : ) Jeg hører selv med et par stykker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Tak for igår gutter, det var jo rigtig hyggeligt og der blev til tider også spillet ganske go poker Også har vi da også prøvet at alle vandt en runde Og forresten tak for benzin pengene de dækkede lige turen :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Velbekommen.. ;) Jeg har overvejet kraftigt om ikke 2'erne burde fjernes fra kortspillet til en anden gang :D Men det var skam rart at få spillet igen og jeg er frisk til en omgang til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Ja, tak for endnu en hyggelig aften :th2: Lynge> Jeg fandt den grønne marker du mangler. Tager den med næste gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Guest Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Jeg har overvejet kraftigt om ikke 2'erne burde fjernes fra kortspillet til en anden gang Ikke tale om ... jeg hev jo 2 mand ud med et par 2 ;) ... Super hyggelig aften... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites