Jump to content
spiff

Texas hold 'em...

Recommended Posts

Hmm jeg kan se det måske kommer til at knibe, dog er Palle også frisk. Så det ser ud til at vi er 4 indtil videre.
Okay. Jeg prøver lige at høre omkring. Det må I andre også meget gerne gøre. Det kan da ikke være så svært at få 1-2 mere : ) Deltagerliste: Spiff, AJ, Lars, Palle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fundet en Svensker der har lyst til at deltage. Spørg mig ikke hvor! Eneste jeg ved er at han hedder Konrad! :cool:. Men det ser jo ud til at vi har nået de magiske 6 deltagere igen :th2:. Så mangler vi bare sted & tidspunkt...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har fundet en Svensker der har lyst til at deltage. Spørg mig ikke hvor! Eneste jeg ved er at han hedder Konrad! :cool:. Men det ser jo ud til at vi har nået de magiske 6 deltagere igen :th2:. Så mangler vi bare sted & tidspunkt...?
Fantastisk! Lad os som vi plejer starte med pizza kl. 18. Skal vi ikke bare sige at jeg ligger hus til som sidst? Jeg opsumerer lige deltagerlisten: Spiff, AJ, Lars, Palle, mrode, Konrad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, så er den jo i boks. Min adresse står vist tidligere i tråden, men her er den igen: Eriksfältsgatan 59a. Det er øverst oppe og der står A. Jörgensen på døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ingen betaling på sidevejene. Der er også et lille centerområde et par gader væk ved navn Nydala Centrum. Men, jeg mener man er helle efter kl. 18 om lørdagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja klart. Fem skal nok blive fint. Men, hvis nu jeres nabo banker på derhjemme og tigger om at komme med, så synes jeg bestemt ikke vi skal sige nej : ) Jeg hører selv med et par stykker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for igår gutter, det var jo rigtig hyggeligt og der blev til tider også spillet ganske go poker :thumbup: Også har vi da også prøvet at alle vandt en runde :lol: Og forresten tak for benzin pengene de dækkede lige turen :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Guest
Jeg har overvejet kraftigt om ikke 2'erne burde fjernes fra kortspillet til en anden gang
Ikke tale om ... jeg hev jo 2 mand ud med et par 2 ;) ... Super hyggelig aften...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites