Jump to content
spiff

Texas hold 'em...

Recommended Posts

Selv tak for sidst. Jeg synes nu denne gang var bedre end sidst. Jeg er sikker på at John heller ikke er uenig ; )) Totter, du har forresten glemt dine dealer, big- og small blind jetonner. Skal jeg holde dem eller kigger du over?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...

Og, selv tak for sidst.. jeg klager heller ikke... :thumbup: Jeg er på i februar, dog ikke d. 11/2 da jeg nok er lidt smadret efter 12-15 timers flyvning. 18/2 er ok for mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg syntes jo det var en top hyggelig aften :th2: Jeg er frisk på en af februar datoerne. Og det kunne jo være at vi kunne skrabe 6 personer sammen igen allerede i januar. Vi kan jo prøve at smide en dato på en gang efter nytår...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Og det kunne jo være at vi kunne skrabe 6 personer sammen igen allerede i januar. Vi kan jo prøve at smide en dato på en gang efter nytår...
7/1, hvis jeg skal deltage ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Totter, du har forresten glemt dine dealer, big- og small blind jetonner. Skal jeg holde dem eller kigger du over?" Bare smid dem ud det lorte lort... :) Ej bare brug dem næste gang og så kigger jeg forbi 18/2. God jul og alt det der...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, tak for sidst... Ligesom Totter, syntes jeg fornøjelsen var til at overse :) Desværre har jeg ikke mulighed for, at vinde mine penge tilbage d. 7/1, da pligterne på en anden front skal opfyldes. Men jeg er klar igen i februar, hvis ellers det kommer til at passe ind i krammet. Og Totter, se bare øllerne som et plaster på såret, for de gange jeg kom til at nuppe dine jetoner ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt nytår! :th2: Håber alle stadig er friske til på lørdag. Lynge kan ikke lægge spisebord til, og er vist ikke 100% sikker på at han kan deltage (med tanke på et tidligere indlæg kan man jo tænke sit :p). Så vi mangler et spisebord på lørdag. Jeg syntes jo selv det gik aldeles fortræffeligt sidst, da vi var hos aj ...? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites