Jump to content
spiff

Texas hold 'em...

Recommended Posts

Tja Burger King er jo ok, men et pizzaria ville jo være rart, jeg har ikke set noget lige i nærheden. Men AJ bor vist ikke så langt væk det kan være han kender et og måske kan tage en menu seddel med;-)
Ja, der er faktisk et pizzasted lige ved mig. Jeg ser lige om jeg har en menu. Ellers må vi jo bare tage bestillingerne over mobilen. Vi ses kl. 18.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu engang tak for spillet. Det blev jo mindst lige så hyggeligt som sidste gang! Jeg tror helt klart vi er ved at have en god tradition klar. Jeg vil være klar cirka en gang om måneden i hvert fald! Skal vi prøve og snige en dag ind i december? F.eks. 3/12...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov jeg har slet ikke set alt det skriveri om en ny dato jeg er nok ikke vågen endnu, desværre kan jeg slet ikke i december hvis det skal være en week-end:-( Og lige tak for sidst, det var rigtig hyggeligt, i var dog ikke så gavmilde denne gang;-) Men syntes det lyder som en go idé at prøve at komme igang med en dag om måneden at spille poker i......Sunddebatens Poker Klub he he

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Palle...
Ohøj. Er der stadig planer den 10/12? For så kunne jeg da nok bruge en ekstra skilling til gaverne' date=' hvis der er plads ved bordet... ;)[/quote'] Din familie bryder alle bånd, dine kæreste bli'r så skuffet .. dine kæledyr finder ny ejer..... Der er nul "glædelig jul" i det lille hjem.... Du skal være velkommen ved vores bord ... :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stadig frisk. Og hvis AJ og Totter stadig er på, er vi 5 :thumbup: Men hvis Lynge stadig ikke er frisk, mangler vi et sted at spille. Er der nogen der vil lægge spisebord til? Jeg kan evt. i nødstilfælde, men det bliver en smule tight rundt om bordet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er på den 10. Vi kan også gøre det hos mig. Vi har før siddet 7 (lidt tæt) omkring mit bord til Poker. Men lad os se om vi i det mindste ikke kan klemme os op på 6 : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey gutter! Skal jeg prøve og få en ægte dansker over broen til os? Syntes i hvert fald at det hidtil har været perfekt med 6 mand. Noget helt andet er vel at vi nu mangler et sæt jetoner og endnu vigtigere nogle kort? Mine kort er i hvert fald lige til at smide ud :/ Nytter jo ikke så meget at spar 3 mangler lidt i kanten osv osv. Jeg har som sagt 300 jetoner, men vi mangler 200 til hvis vi skal spille som vi plejer. Det lyder i øvrigt godt med Nydala, der kan mine sko nok godt finde hen inden mine lunger giver op :) Totter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Perfekt, så er vi 6. Lad os aftale kl. 18. Min adresse er Eriksfältsgatan 59a (skråt over for Aura badmintonhallen). Totter, jeg har ikke lige en scanner her. Men jeg har et par brochurer liggene fra steder der leverer. Og ellers er det sædvanlige sted i gåafstand. Ligeledes har jeg også et sæt med 300 jetonner og to kortspil, så jeg tror ikke vi ligefrem kommer til at mangle. : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites