aj 0 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2005 Tja Burger King er jo ok, men et pizzaria ville jo være rart, jeg har ikke set noget lige i nærheden. Men AJ bor vist ikke så langt væk det kan være han kender et og måske kan tage en menu seddel med;-) Ja, der er faktisk et pizzasted lige ved mig. Jeg ser lige om jeg har en menu. Ellers må vi jo bare tage bestillingerne over mobilen. Vi ses kl. 18. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2005 Jeg må desværre melde fra. Et amerikansk geni har planlagt en lyn opgradering den weekend nu. :( Og det mente han jeg skulle hjælpe til med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2005 Det var da godt nok trist;-( så er der jo færrre penge at vind;-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 Endnu engang tak for spillet. Det blev jo mindst lige så hyggeligt som sidste gang! Jeg tror helt klart vi er ved at have en god tradition klar. Jeg vil være klar cirka en gang om måneden i hvert fald! Skal vi prøve og snige en dag ind i december? F.eks. 3/12... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 3/12 sounds good to me... Jeg er med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 Ja, tak for en top-hyggelig aften. :th2: 3/12 sounds good... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 Ja, tak for i går. Det var rigtigt hyggeligt. Jeg er også frisk på den 3. december. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2005 Og selvfølgelig valgte svigerfar at rykke sin fødselsdag en uge tilbage, så jeg kan sgu ikke 3/12. Er I friske på 10/12 eller kan I klare at spille uden mig? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2005 Hov jeg har slet ikke set alt det skriveri om en ny dato jeg er nok ikke vågen endnu, desværre kan jeg slet ikke i december hvis det skal være en week-end:-( Og lige tak for sidst, det var rigtig hyggeligt, i var dog ikke så gavmilde denne gang;-) Men syntes det lyder som en go idé at prøve at komme igang med en dag om måneden at spille poker i......Sunddebatens Poker Klub he he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2005 Sjovt, en familiefødselsdag er netop også blevet flyttet til den 3 ... Jeg stemmer ligeledes for den 10. dec : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2005 10/12 er okay for mig. Men vi skal nok have Totters held for at samle 5-6 mennesker i december. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2005 God humor dér. : )) Lad os stå på den 10. dec og løbende opdatere tråden i trit med vi får flere med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2005 Ohøj. Er der stadig planer den 10/12? For så kunne jeg da nok bruge en ekstra skilling til gaverne, hvis der er plads ved bordet... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret November 30, 2005 Ohøj. Er der stadig planer den 10/12? For så kunne jeg da nok bruge en ekstra skilling til gaverne' date=' hvis der er plads ved bordet... ;)[/quote'] Din familie bryder alle bånd, dine kæreste bli'r så skuffet .. dine kæledyr finder ny ejer..... Der er nul "glædelig jul" i det lille hjem.... Du skal være velkommen ved vores bord ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2005 Jeg er stadig frisk. Og hvis AJ og Totter stadig er på, er vi 5 Men hvis Lynge stadig ikke er frisk, mangler vi et sted at spille. Er der nogen der vil lægge spisebord til? Jeg kan evt. i nødstilfælde, men det bliver en smule tight rundt om bordet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret December 1, 2005 Jeg har desværre kun plads til 4 omkring mit bord. (ikke ligefrem typisk kernefamilie) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2005 Jeg er på den 10. Vi kan også gøre det hos mig. Vi har før siddet 7 (lidt tæt) omkring mit bord til Poker. Men lad os se om vi i det mindste ikke kan klemme os op på 6 : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2005 Hey gutter! Skal jeg prøve og få en ægte dansker over broen til os? Syntes i hvert fald at det hidtil har været perfekt med 6 mand. Noget helt andet er vel at vi nu mangler et sæt jetoner og endnu vigtigere nogle kort? Mine kort er i hvert fald lige til at smide ud :/ Nytter jo ikke så meget at spar 3 mangler lidt i kanten osv osv. Jeg har som sagt 300 jetoner, men vi mangler 200 til hvis vi skal spille som vi plejer. Det lyder i øvrigt godt med Nydala, der kan mine sko nok godt finde hen inden mine lunger giver op :) Totter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2005 Mangler i en nr 6 til d 10? Så skriv mig på. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2005 I kan godt låne mine jetoner hvis i bare kommer og henter dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2005 Jeg smutter forbi Lars og låner hans sæt i aften... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2005 Perfekt! AJ uploader du ikke lige en pizza menu fra den lokale så vi kan bestille inden :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2005 Perfekt, så er vi 6. Lad os aftale kl. 18. Min adresse er Eriksfältsgatan 59a (skråt over for Aura badmintonhallen). Totter, jeg har ikke lige en scanner her. Men jeg har et par brochurer liggene fra steder der leverer. Og ellers er det sædvanlige sted i gåafstand. Ligeledes har jeg også et sæt med 300 jetonner og to kortspil, så jeg tror ikke vi ligefrem kommer til at mangle. : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2005 Nå, men jeg var jo forbi og låne Lars', så nu har vi 3 sæt jetonner og 4 kortspil :p Vi ses på lørdag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret December 10, 2005 Min adresse er Eriksfältsgatan 59a Hvad står der på døren, og hvilken etage er det ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites