spiff 0 Anmeld indhold Skrevet October 27, 2005 Er der stemning for en omgang texas hold 'em igen...? Folk skulle jo gerne have en chance for at vinde lidt tilbage :) Jeg vil lægge ud med at foreslå allerede 5. november... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2005 hvaaaaaa er det en lukket fest??? eller er "nye" også velkomne?? smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2005 hvaaaaaa er det en lukket fest??? eller er "nye" også velkomne?? smil fra Christina Det er helt sikkert en lukket fest, efter som det bliver slået op på et forum ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2005 Jeg er på! Det var super sidste gang! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2005 "Nye" er selvfølgelig også velkomne... Så længe kreditværdigheden er i orden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2005 Godt initiativ! Jeg er 80% klar. I løbet af næste uge bliver jeg lidt klogere på om jeg kan ikke kan komme op på 100%. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2005 "Nye" er selvfølgelig også velkomne... Så længe kreditværdigheden er i orden :D He he..... Hvad snakker vi om her i kroner og øre ;) smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2005 Sidst spillede vi om 25 SEK per runder per spiller. Nr. 2 spillede gratis. Jeg tror vi nåede fire runder den aften... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2005 Jeg er klar. Og som jeg sagde til Spiff ligger jeg gerne bord til;-) Og bare lige for at ha det på det rene så nåede vi 5 spil sidst og så vidt jeg husker vandt jeg de 3 he he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2005 Ja, jeg må jo nok tilstå jeg ikke husker så meget fra de sidste par runder... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2005 Hmm du kørte da ellers hjem;-) En af mine kammerater fra DK er også frisk, så det var da en mere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2005 Kørte? Det erindrer jeg heller ikke...! Så vidt jeg kan regne ud er vi oppe på 6 stykker med Totter og Christina. Så det er vel bare en aftale? Skal vi mødes samme tid & sted som sidst? - Dvs. 18.00 hos Lars - Albinsrogatan 41 (Selv om hans hjemmebanefordel sidste gang var LIIIIDT mistænksom ). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2005 Er der plads til en til? Så er jeg også frisk. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2005 Du er helt sikkert velkommen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 Så er jeg der på lørdag. Er det med whiskey sjusser, cigar og pils? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 Ha ha, ja gerne Wiskey og pils, men jeg er ikke så vild med røg;-) Ps. man skal nok selv tage forsyninger med;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 ihhhh altså Jeg må melde fra :( får besøg af en veninde...... Men vil meget gerne komme en anden gang :D ka' i nu ha en hygsom aften !! Smil fra christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 Hvis hun kan spille poker er hun jo også velkommen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 Hvis hun kan spille poker er hun jo også velkommen det gør hun ikke.....har ellers luftet tanken overfor hende så der er ikke så meget andet at gøre end at vente til en forhåbentlig næste gang ;) smil fra christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 Poker uden røg...*hmm*... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2005 Ja tro det eller lad være det kan godt lade sig gøre;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2005 Sidst var vi 6 mand og kun en ryger. Lidt imponerende. Jeg har fået prioteret rigtigt :) Så jeg er ready på lørdag. Jeg går udfra vi mødes ved en 19-20 tiden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2005 Det er sku perfekt Totter, men som Spiff skriver så lyder aftalen vist på kl 18. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2005 Min maltwhisky smager lidt af røg. Tæller det? Hvis vi også skal finde ud af noget aftensmad (Burger King igen..?) er det nok bedst at mødes ved 18-tiden. Men vi kan jo evt. tage et hurtigt spil inden Totter dukker op... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2005 Tja Burger King er jo ok, men et pizzaria ville jo være rart, jeg har ikke set noget lige i nærheden. Men AJ bor vist ikke så langt væk det kan være han kender et og måske kan tage en menu seddel med;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites