Jump to content
spiff

Texas hold 'em...

Recommended Posts

Kørte? Det erindrer jeg heller ikke...! :confused: Så vidt jeg kan regne ud er vi oppe på 6 stykker med Totter og Christina. Så det er vel bare en aftale? Skal vi mødes samme tid & sted som sidst? - Dvs. 18.00 hos Lars - Albinsrogatan 41 (Selv om hans hjemmebanefordel sidste gang var LIIIIDT mistænksom :scared: ).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis hun kan spille poker er hun jo også velkommen
det gør hun ikke.....har ellers luftet tanken overfor hende :rolleyes: så der er ikke så meget andet at gøre end at vente til en forhåbentlig næste gang ;) smil fra christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min maltwhisky smager lidt af røg. Tæller det? :rolleyes: Hvis vi også skal finde ud af noget aftensmad (Burger King igen..?) er det nok bedst at mødes ved 18-tiden. Men vi kan jo evt. tage et hurtigt spil inden Totter dukker op...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja Burger King er jo ok, men et pizzaria ville jo være rart, jeg har ikke set noget lige i nærheden. Men AJ bor vist ikke så langt væk det kan være han kender et og måske kan tage en menu seddel med;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites