Lancome 10 Anmeld indhold Skrevet October 26, 2005 Jeg er lidt forvirret på området omkring, 25 års reglen når man køber bil. Lad os sige at det for eksempel er sådan her: Jeg er 21 år gammel - Vil købe en M3 - Kan jeg så godt underskrive at jeg ikke vil overlade bilen til personer under 25 år, selvom jeg faktisk kun er 21 år gammel og er forsikringstageren? Vil forsikringen blive billigere? håber i forstår hvad jeg mener Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 26, 2005 Nej for det er føreren af bilen der ikke må være under 25.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2005 Og snyder du, så kan du risikere at de ikke dækker en skade Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lancome 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2005 Ja men. kan jeg godt købe bilen og alt det der også stadigvæk underskrive på at føreren er over 25 år gammel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2005 Du kan købe bilen alt det du vil - det har ikke noget med købet at gøre Det er forsikringen som gøres billigere hos de fleste. Og hvis du køber en 300k kr bil, skriver under at du er over 25 og nakker bilen med dig bag rattet = 300k kr fattigere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steffenr 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2005 har du overvejet noget andet end en bmw 3 serie, det er lidt sterotypt efter min mening . du skal nok også forvente lidt ekstra rejse tid med den bil i dk, specielt hvis du færdes på frederiksberg i form af "rutine" stop af politiet bare et forslag :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites