juliedenise 10 Anmeld indhold Skrevet October 20, 2005 Der går rygter om at de holder øje med farten over kamerane på broen og i tundlen, og giver bøder hvis farten brydes? Kan det være rigtigt? Jeg kan godt "komme til" at køre for stærkt men er dog ikke blevet taget af et kamera, men ville lige høre jer først... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Det lyder højst usandsynligt. Det ville ikke være noget jeg selv ville lade mig påvirke af. Det er korrekt at man kan udregne gennemsnithastigheden, men at det skulle udløse nogle bøder tror jeg ikke på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Så vidt vides er deres udstyr ikke godkendt til at foretage dømmende fartmålinger med. Så gns farten kan de måle men ikke udstede bøder på det grundlag. Mener faktisk det står herinde et sted. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 De kan måle farten i tunnelen... På broen er det rent overvågning... Dog kan de ikke tyde nummerpladen på en bil, da det er statiske kameraer.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
juliedenise 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Okay tak for svaret mente nok at det ikke kunne passe... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites