Jump to content
ccdj

skurup???

Recommended Posts

Ingen fra Skivarp der har lyst til at komme til Skurup komsammen ?
Lyst er en sag - mulighed en anden ... Lige netop den lørdag skal vi til en større familiebegivenhed, som vi vil prioritere højere end jeres tilbud om dansker-kalas. Måske en anden gang. I ønskes god fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har bare en gammel Puch maxi Vi har bare en gammel Puch maxi, så vi kan nok ikke lige deltage. Vi er ikke til motorcykler og efter at have noget her i 5 somre nok også lidt allergiske. For her er ikke lidt larm med rigtig rigtig meget larm hver Onsdag når Flygraggeren "åbner". Så artsfäller, jo dem har du. God tur og kör forsigtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi flytter også til Skurup... Hej! Min kæreste og jeg har købt et lille landhus i Slimminge som vi flytter ind i d. 30. juni 2006 (det er lige om lidt, og vi glæder os meget :) ) Jeg er glad for at se at der er nogen som har taget initiativ til et netværk herinde for Skurup-boerne, og vi vil meget gerne være en del af dette. Vi skal begge fortsat arbejde i Danmark, jeg (Mette 27) arbejder i Herlev og min kæreste (Morten 32) arbejder flere forskellige steder på Sjælland. Udover at vi gerne ville melde os til dette netværk, har vi også lige et enkelt spørgsmål: Vi har hørt, at der kører et tog direkte fra Skurup til København (altså uden skift i Malmø) er der nogen der kender til det? Håber at høre fra nogen af jer! /Mette :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Mette og Morten Ja vi kan da byde jer velkommen til Skurup vi bor ved Prem stationen v/Skurup og der er i da osse velkommen.Vi købte nyt hus som vi overtog d 28-3-06 så det er dejligt. Toget går lige til døren alså København. håber i bliver glade for det. Jer Niels er 43 og min lille kone er bare små 42. håber vi kan ses en dag. Mvh Debbie og Niels :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til Slimminge Hej med jer Velkommen til Slimminge. Vi bor mellem Janstorp og Slimminge. Det er klart at vi nok skal hjælpe jer "på plads". Hvor i Slimminge skal i bo ? Ang. toget. Så gå ind på DSB og søg på København-Ystad. Det direkte tog er det der kører i forbindelse med færgerne til Bornholm. Spørg meget gerne hvis der er noget at I vil vide ! Lokale billeder her: www.123hjemmeside.dk/johannessen www.slimminge.org

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Niels & Debbie! Tak for jeres svar, nu fandt jeg endelig toget der kører direkte - jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har kunnet finde det før :o - det er nu heller ikke fordi vi skal bruge det til at tage på arbejde, men vores venner skal jo gerne kunne komme hjem når de har besøgt os! Ja, det kunne da være hyggeligt at ses engang.. har I ellers nogen gode / dårlige erfaringer med at bo i Skurup vil vi da meget gerne høre om det! Hilsener, M & M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Skallstorp! Også stort tak for dit svar! Jeg skynder mig ind at lure på hjemmesiderne - altid spændende.. Vi skal bo for enden af en lille grusvej i Slimminge - meget smukt sted må man sige, vi faldt for det med det samme. Jeg har vist ikke helt fundet ud af hvor Janstorp er endnu, men jeg har læst at der er loppemarked i Janstorp d. 15. juli - tror lige vi skal derhen og se om der er noget spændende. /Mette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen også fra os til Slimminge Hej Mette og Morten. Vi vil også byde jer velkommen til Slimminge By, vi bor skråt overfor ST1 tanken og har boet har siden december 2005. Vi er begge midt i fyrrene og hedder Kim og Sanne. Og vi vil også gerne hjælpe jer hvis der skulle være noget i er i tvivl om. Hvor præcis i Slimminge har i købt hus ???. Nu er Slimminge jo ikke nogen stor by så vi jo nok når flyttebilen kommer til byen :) . MVH Kim & Sanne Slimminge Vor hjemmeside er www.123hjemmeside.dk/2xhansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kim & Sanne, Tak for jeres hilsen! Vores nye adresse bliver Slimminge 283......vi syntes lige der manglede et vejnavn ;-) men sådan er det jo nok på landet i Sverige. Vi så lige nogle billeder fra Skördefest i Slimminge...Morten havde forestillet sig nogle korte nederdele, men vi fandt så ud af at der også er høstfester i Slimminge :-) Vi kommer fra byen (nærmere betegnet Amager), så vi har ikke lige prøvet den slags før... Vi glæder os meget til næste weekend når vi begynder at fylde flyttebilen, og er i øjeblikket ved at pakke resten af vores køkken ned.... som I også skriver på jeres hjemmeside har vi også en del som vi godt vil have lavet i vores hus, men helt korrekt at Rom ikke blev bygget på en dag!!! Vi har tænkt os at lufte vores mountainbikes lidt i området i første omgang for at kigge på alt det nye og spændende! Vi har desværre ingen hjemmeside endnu, ellers kunne vi have vist billeder af vores fine hus. Men vi ses jo helt sikkert da vi ikke kommer til at bo langt fra hinanden! Hilsener, Mette & Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Loppemarked i Janstrop !!! Hej Mette og Morten Det var synd med den store skuffelse over indholdet i skörtefesten, ha. I skulle have set nogen kommentarer herinde på sundsdebat over bilderne fra Slimminges luciafest, uhada. Mänd i kjoler og makeup, der fik Slimmingeboerne lige nogen kommentarer med på vejen. Hvor har I set at der er loppemarked d. 15 i Janstorp ? Vi har lige talt med Kim og Sanne om at der faktisk ikke var sat skilte op nogen steder. Så jeg undrer bare fordi at det ikke plejer at väre uge 28.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Skallstorp, Ja sådan kan det jo gå :-) Jeg har set kommentarerne, synes faktisk det var nogle meget underholdende billeder, men sådan er vi jo så forskellige! Vedr. loppemarkedet, er det noget jeg har set på Skurups hjemmeside, hvor man kan søge efter events: http://www.skurup.se/1226 - det var jo inden du viste mig at Slimminge har sin egen hjemmeside. Jeg lagde godt mærke til, at det ikke var annonceret her hvilket undrede mig... /Mette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Mette og Morten Nysgerrighed slog som bekendt katten ihjel..... Vi kunne ikke dy os for at ta ned og se om vi kunne finde huset, og så fint det er hvis altså det er det hvide hus med en lille nedkørsel til en lille gårdsplads omgivet af træer. Vi tog bilen da vi fandt ud af at der var lidt længere end bare at gå en tur derned. Men hyggeligt ser der ud. MVH Kim & Sanne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Mette og Morten Det er heller ikke så langt så langt fra tanken, men vi skal også ha købt os et par mountainbikes for Kim har godt nok en cykel men jeg tror ikke lige at dækkene er så gode til grusveje. Der er også grusvej ned til Skallstorp, der hvor de bor så vi må ha et par cykler:) .Det ser rigtigt hyggeligt ud der hvor huset ligger og bare vent der er ikke noget som den fred og ro der er her ude på landet det er simpelt hen lækkert når man selv kommer fra en af de større byer på Sjælland. Der lugter selvfølgelig af frisk muh engang imellem men det er ikke så slemt som vi havde regnet med og det hører jo egentlig også til. MVH Sanne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mountain bike, det er nödvendigt ! I önskes held og lykke med flytningen. Jeg vil også vide hvor det hus er !! Kim og Sanne, skal I til at cykle !! Lad os nu se det först, haha. Men hyggeligt vil det ellers väre, så kan man jo drikke ....sig en ekstra stärk kop kaffe. Husk her er altid kaffe på kanden, ellers sätter vi bare noget over. Med eller uden cykel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Cykel eller ej Hva så Skallstorp du tror det ikke men kim har faktisk en racer cykel stående men den er ikke til grusveje med de däk men jeg har foreslået at han bare tager däkkene af og körer på faste ringe. Det synes han ikke var morsomt. Men vi skal ha os et par mountainbike for der er da ikke noget bedre end stärk kaffe eller ?...:) MVH Kim og Sanne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:lol: Hej Skallstorp, Tak for din hilsen, vi har en del til at hjælpe med flytningen så det skal nok gå godt! Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare dig hvor det ligger, da vi jo ikke selv er så kendte i området endnu, men måske Kim eller Sanne kan hjælpe? Hos os er der nemlig også altid kaffe på kanden eller en kold øl hvis man er på cykel!! :p Hilsener, Mette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites