Jump to content
ccdj

skurup???

Recommended Posts

Hej med jer allesammen Ja vi er ved at bygge hus i skurup har kigget på mange grunde både Skivarp-slimminge og gærdslev men besluttet os for Skurup dejlig by syntes vi, huset er først færdigt til marts/April så vente tiden er lang, vi har da gudskelov en masse venner i selve Sverige så alene bliver vi da ikke, men nogle Danske venner herover ville da ikke være af vejen, vi har to dejlige drenge på 18 og 22 år ham på 22 lever sit liv i Kbh mens den lille vil med os tror det har noget med bil at gøre, men fint med os håber han finder nogle venner for det er nok en dum alder at komme til sverige i men han klare det nok vi er selv 42 begge to så hvis der er nogen der savner lidt selskab er vi klar. PS: vi campere i Kroatien hver sommer så hvis der er nogen der vil med så er de velkommen Med venlig hilsen Debbie og Niels
Et stort velkommen til jer...... Jeg hedder Christina Og bor sammen med Casper i Skivarp, Vi har boet her siden Sommeren 2005 (før det 3 år i Malmö) så vi er rimelig "nye" selv, men har i nogen spørgsmål eller noget så er i velkommne til at spørge løs, som sagt har vi altid en kop kaffe eller noget her i huset hvis det skulle friste nogen med en tur ud på landet :D !!! smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Debbie og Niels. Er i ved at bygge hus nede bag Prem tanken i det nye parcelhus kvarter ?. Vi har selv 2 piger på 18 og 23 år der begge er i Danmark, men den mindste af dem er klar til at flytte herover når hendes hund er klar med blodprøven for rabies. Vi er selv 44 år begge to og nyder også campinglivets glæder så det kunne da være sjovt at mødes over en kop kaffe eller et måltid mad og tale om lidt camping og andet man nu kan falde i snak om. Kroatien lyde som en riktig spændende oplevelse, hvor mange gange har i været dernede. Vi har aldrig været der men har inden for det sidste talt om at tage derned enten i år eller til næste år. MVH Kim & Susanne hansen Ps.: ja Skallstorp, vi har både Airbus 318,319,320,321,330 og 340 i vores afdelling (STS-W)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kim og Susanne Ja vi er ved at bygge hus nede bag prem, det med kaffen og hyggen ville vi da sætte stor pris på det kunne være rigtigt hyggeligt og ja i skulle prøve Kroatien til sommer det er bare så fedt dernede , VARME SOL SOL SOL OG ATTER SOL vi kender en Serber dernede laver bare det bedste mad og så bor de også i Sverige om vinteren og dernede om sommeren fine mennesker, så kunne det da være ungerne kunne lære at kende hinanden lidt bedre det ville han nok sætte stor pris på, vi har været dernede 7 gange med i år kan ikke lade vær, vi har været mange steder men men ingenting slår Kroatien i nu da men lad os snakkes ved kunne blive hyggeligt tror vi PS: ja Skallstorp det kunne være hyggeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Christina og Casper Det kunne være dejligt hvis vi kunne få nogle Svar hvis vi lige manglede et eller andet og kaffen og noget i huset siger vi ikke nej til det kunne da være sjovt mvh Debbie og Niels

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Skurup & Slimminge boere kan jeg anbefale at gå ind på www.slimminge.org Det er det lokale byalaugs side. Der sker meget i löbet af året, men det er ikke et sted man lärer folk at kende. Folk går ofte dertil med deres familie så det kan godt föles lidt ensomt, så lad os gerne väre nogen stykker. Man behöver ikke at bo i Skurup for at väre medlem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Til Skurup & Slimminge boere kan jeg anbefale at gå ind på www.slimminge.org Det er det lokale byalaugs side. Der sker meget i löbet af året' date= men det er ikke et sted man lärer folk at kende. http://www.slimminge.org/pmwiki/uploads/Main/09211448.jpg http://www.slimminge.org/pmwiki/uploads/Main/09211933.jpg http://www.slimminge.org/pmwiki/uploads/Main/09212508.jpg :scared: :p Her er dog noget vi kan genkende: http://www.slimminge.org/pmwiki/uploads/Main/09212522.jpg (Lyset er sikkert til de gigantiske sejlgarnsbomber han er på vej ud og fyre af) :th2:
Sikke en Lucia-fest...men hvad gik der lige galt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Skallstorp. Det lyder som en rigtig god ide det med at lave et komsammen så man kan se dem der bor i området omkring Skurup. Den er vi med på, der er bare lige et lille men at det så helst skal være en lige uge da jeg arbejder på fast eftermiddag i ulige uger fra mandag til søndag. Hej Debbie og Niels. Skal i have jeres campingvogn med over på svenske plader ?. I så fald er der mange ting der skal være på plads før man kan få den på svenske plader. Men lad os dog tales sammen over en kop kaffe eller en kold øl, for det er da sjovere end at skrive sammen. Så hvis i er på disse kanter er i da velkommen til at kigge ind. MVH Kim Hansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mænd som damer, nej da det er damer. Sådan ser de indfødte ud. Der er meget indavl herude, måske derfor. Airbus, prøver lige at finde en dato til komsammen. Det må jo også gerne passe med at Debbie og Niels er herovre. Det er lidt sjovt at det er "ældre" personer (som mig der er 1962` og min mand der 1960`) der flytter over til Skurup nu. Og man må gerne køre med sin Dk campingvogn i Sverige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kim Ja men det finder vi da bare ud af du kan skrive adr. enten på mail til mig og nr så ringer vi i forvejen til jer . Hej Skallstorp vi regner med vi er over i uge 3 og hvis det ikke passer med Kim og Susanne finder vi bare en anden dag mvh Niels Tingleff

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej hvad med en Skurup komsammen Lördag d.28 Januar. Det passer vist ind i Airbus skema og i den weekend har min mand også fri. I MYT er der ikke system i mödetider. Niels og Debbie, håber at I kan der selvom det er uge 4. Og alle i andre i kan jo forlade den sydlige del af kommunen den dag og söge nordpå. Ved 14 tiden ? Håber ikke at nogen har stövallergi, vi har nok en del stöv i krogende. Vil gerne vide hvor mange der kommer når tiden närmer sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle. Den er jeg helt med på :o) og det med tiden er ikke så vigtig for os, så i siger bare tid og sted så er vi dem der kommer. Kunne da være sjovt at starte en lille tradition med et møde om så det er til en højtid (påske) eller et sommer arr. en gang om året. MVH Kim & Sanne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites