ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2006 Hej med jer allesammen Ja vi er ved at bygge hus i skurup har kigget på mange grunde både Skivarp-slimminge og gærdslev men besluttet os for Skurup dejlig by syntes vi, huset er først færdigt til marts/April så vente tiden er lang, vi har da gudskelov en masse venner i selve Sverige så alene bliver vi da ikke, men nogle Danske venner herover ville da ikke være af vejen, vi har to dejlige drenge på 18 og 22 år ham på 22 lever sit liv i Kbh mens den lille vil med os tror det har noget med bil at gøre, men fint med os håber han finder nogle venner for det er nok en dum alder at komme til sverige i men han klare det nok vi er selv 42 begge to så hvis der er nogen der savner lidt selskab er vi klar. PS: vi campere i Kroatien hver sommer så hvis der er nogen der vil med så er de velkommen Med venlig hilsen Debbie og Niels Et stort velkommen til jer...... Jeg hedder Christina Og bor sammen med Casper i Skivarp, Vi har boet her siden Sommeren 2005 (før det 3 år i Malmö) så vi er rimelig "nye" selv, men har i nogen spørgsmål eller noget så er i velkommne til at spørge løs, som sagt har vi altid en kop kaffe eller noget her i huset hvis det skulle friste nogen med en tur ud på landet :D !!! smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AIRBUS 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2006 Hej Debbie og Niels. Er i ved at bygge hus nede bag Prem tanken i det nye parcelhus kvarter ?. Vi har selv 2 piger på 18 og 23 år der begge er i Danmark, men den mindste af dem er klar til at flytte herover når hendes hund er klar med blodprøven for rabies. Vi er selv 44 år begge to og nyder også campinglivets glæder så det kunne da være sjovt at mødes over en kop kaffe eller et måltid mad og tale om lidt camping og andet man nu kan falde i snak om. Kroatien lyde som en riktig spændende oplevelse, hvor mange gange har i været dernede. Vi har aldrig været der men har inden for det sidste talt om at tage derned enten i år eller til næste år. MVH Kim & Susanne hansen Ps.: ja Skallstorp, vi har både Airbus 318,319,320,321,330 og 340 i vores afdelling (STS-W) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2006 Er det på tide at lave et Skurup möde for gamle, nye og fremtids Skurupboere ? Lägger gerne hus til ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2006 Hej Kim og Susanne Ja vi er ved at bygge hus nede bag prem, det med kaffen og hyggen ville vi da sætte stor pris på det kunne være rigtigt hyggeligt og ja i skulle prøve Kroatien til sommer det er bare så fedt dernede , VARME SOL SOL SOL OG ATTER SOL vi kender en Serber dernede laver bare det bedste mad og så bor de også i Sverige om vinteren og dernede om sommeren fine mennesker, så kunne det da være ungerne kunne lære at kende hinanden lidt bedre det ville han nok sætte stor pris på, vi har været dernede 7 gange med i år kan ikke lade vær, vi har været mange steder men men ingenting slår Kroatien i nu da men lad os snakkes ved kunne blive hyggeligt tror vi PS: ja Skallstorp det kunne være hyggeligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Hej Christina og Casper Det kunne være dejligt hvis vi kunne få nogle Svar hvis vi lige manglede et eller andet og kaffen og noget i huset siger vi ikke nej til det kunne da være sjovt mvh Debbie og Niels Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Til Skurup & Slimminge boere kan jeg anbefale at gå ind på www.slimminge.org Det er det lokale byalaugs side. Der sker meget i löbet af året, men det er ikke et sted man lärer folk at kende. Folk går ofte dertil med deres familie så det kan godt föles lidt ensomt, så lad os gerne väre nogen stykker. Man behöver ikke at bo i Skurup for at väre medlem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Til Skurup & Slimminge boere kan jeg anbefale at gå ind på www.slimminge.org Det er det lokale byalaugs side. Der sker meget i löbet af året' date= men det er ikke et sted man lärer folk at kende. http://www.slimminge.org/pmwiki/uploads/Main/09211448.jpg http://www.slimminge.org/pmwiki/uploads/Main/09211933.jpg http://www.slimminge.org/pmwiki/uploads/Main/09212508.jpg :p Her er dog noget vi kan genkende: http://www.slimminge.org/pmwiki/uploads/Main/09212522.jpg (Lyset er sikkert til de gigantiske sejlgarnsbomber han er på vej ud og fyre af) :th2:Sikke en Lucia-fest...men hvad gik der lige galt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Hahahahahahahahahahahahahahaha..... Ligner en fetisch fest....... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 hej alle ja det kan da godt være man skulle prøve dette vi kan vel altid drikke lidt sneøl hvis det sku være Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Tag nu ikke fejl af at folk har det sjovt !!!!!!!!!! Selvom det er på böhlandet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 jeg håber ikke jeg tager fejl så vi hygger da bare til påske det kunne nok blive sjovt mon ikk, vi kan da holde en lille sommerfest i Skurup Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Tag nu ikke fejl af at folk har det sjovt !!!!!!!!!! Selvom det er på böhlandet. Mænd der klæder sig ud damer, og der er børn tilstede :scared:. I har et problem ude på bøhlandet. :D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AIRBUS 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Hej Skallstorp. Det lyder som en rigtig god ide det med at lave et komsammen så man kan se dem der bor i området omkring Skurup. Den er vi med på, der er bare lige et lille men at det så helst skal være en lige uge da jeg arbejder på fast eftermiddag i ulige uger fra mandag til søndag. Hej Debbie og Niels. Skal i have jeres campingvogn med over på svenske plader ?. I så fald er der mange ting der skal være på plads før man kan få den på svenske plader. Men lad os dog tales sammen over en kop kaffe eller en kold øl, for det er da sjovere end at skrive sammen. Så hvis i er på disse kanter er i da velkommen til at kigge ind. MVH Kim Hansen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Mænd som damer, nej da det er damer. Sådan ser de indfødte ud. Der er meget indavl herude, måske derfor. Airbus, prøver lige at finde en dato til komsammen. Det må jo også gerne passe med at Debbie og Niels er herovre. Det er lidt sjovt at det er "ældre" personer (som mig der er 1962` og min mand der 1960`) der flytter over til Skurup nu. Og man må gerne køre med sin Dk campingvogn i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Hej Kim Ja men det finder vi da bare ud af du kan skrive adr. enten på mail til mig og nr så ringer vi i forvejen til jer . Hej Skallstorp vi regner med vi er over i uge 3 og hvis det ikke passer med Kim og Susanne finder vi bare en anden dag mvh Niels Tingleff Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Hej hvad med en Skurup komsammen Lördag d.28 Januar. Det passer vist ind i Airbus skema og i den weekend har min mand også fri. I MYT er der ikke system i mödetider. Niels og Debbie, håber at I kan der selvom det er uge 4. Og alle i andre i kan jo forlade den sydlige del af kommunen den dag og söge nordpå. Ved 14 tiden ? Håber ikke at nogen har stövallergi, vi har nok en del stöv i krogende. Vil gerne vide hvor mange der kommer når tiden närmer sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Hej igen Vi ville høre om derer mulighed for at lave det om til efter 17 vi skal nemlig ud at spise kl 13 så hvis det kan lade sig gøre ellers finder vi bare en anden dag mvh Debbie og Niels Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Det går jättebra ! Skal vi sige 19 eller bliver det for sent ? Vi kan også sige 17, I bestemmer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 vi siger kl 19 det glæder vi os til Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AIRBUS 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Hej Alle. Den er jeg helt med på :o) og det med tiden er ikke så vigtig for os, så i siger bare tid og sted så er vi dem der kommer. Kunne da være sjovt at starte en lille tradition med et møde om så det er til en højtid (påske) eller et sommer arr. en gang om året. MVH Kim & Sanne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2006 Min hjemmeside er nu opdateret med lokale fotos fra Slimminge. Hvis det var interesse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2006 Ingen fra Skivarp der har lyst til at komme til Skurup komsammen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 Ingen fra Skivarp der har lyst til at komme til Skurup komsammen ? Jo da det vil vi gerne..... Casper og Jeg :th2: smil fra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 fedt så bliver vi da ikke alene det skal nok blive sjovt jeg svare ikke for skallstorp men nu er vi da 4 par det ender med et brag af en fest Hilsen Debbie og Niels Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2006 Ja, lad os holde holde en fest ! Er det en kaffe fest, Niels ? I drikker jo bare kaffe, var det sådan eller ? Jaa, Zoega parti, jubiii. Jeg regner med at min bror og svigerinde fra Skivarp kommer også, iövrigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites