madsklok 10 Anmeld indhold Skrevet October 20, 2005 Hej Min kæreste og jeg overvejer at flytte til malmø, min kæreste er på nuværende tidspunkt igang med sygeplejerske uddannelsen, men vil gerne læse til jordemoder efterfølgende. Vi har forstået at der kun ligger skoler i Gøteborg og Stockholm hvor man kan læse til jordemoder. Kan det virkelig passe? ligger der ingen skole i Malmø? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hej Min kæreste og jeg overvejer at flytte til malmø, min kæreste er på nuværende tidspunkt igang med sygeplejerske uddannelsen, men vil gerne læse til jordemoder efterfølgende. Vi har forstået at der kun ligger skoler i Gøteborg og Stockholm hvor man kan læse til jordemoder. Kan det virkelig passe? ligger der ingen skole i Malmø? Jeg tror bestemt, man kan læse til barnmorska på Lunds Universitets medicinske fakultet - hvis man altså kan komme ind. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites