Jump to content
anderspier

Hvem er fra Kävlinge ?

Recommended Posts

Anders Pier (32 år), Cindie Pier (36 år), Natacia Smith (15 år) og Nadia Pier (7 dage :-) Bor i Kävlinge (ved godt der er en gruppe for Kävlinge :-) Natacia (Cindie's ældste datter) går på efterskole på Samsø i DK, Anders og Cindie arbejder i DK og pendler hver dag (Cindie har dog p.t. Barsel, med Nadia - vores lille ny-halv-Svensker :-) Og vi ELSKER at bo herovre !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Lac

Jeg bor ganske vist ikke i Kävlinge men indenfor kommunegrænsen, og det kan vel accepteres... jeg bor nærmest i Anneløv og har gjort det i godt en måned. Det er jeg rigtig glad for hvilket er godt, da jeg allerede har stiftet en betragtelig gæld ved køb af alle de billige goder (hus, bil osv.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor også i udkanten af Kävlinge, nærmere bestemt Ålstorp. Jeg har boet her siden 1997, men jeg flyttede til S i 1989 og har inden boet i både Helsingborg og Malmö. Jeg pendlede de første år efter at jeg flyttede her over, den gang både var den eneste mulighed. Jeg er enefar på halv tid, min søns mor er Svensk og det er derfor jeg bor her og altså ikke af økonomiske grunde...... Mnjae.... Dvs, vi bosatte os på denne side i tidernes morgen da vi på den måde ville få mest ud af vores fælles husholdkasse. Rip

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Annelöv Er selv lige flyttet fra malmø til Annelöv, og det er simpelthen for skønt at komme ud af den by og her ud på landet;) Så er der nogen i nærheden der er friske på lidt grillning og vino så bare sig til!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørgsmål til alle i Kævlinge/Ålstorp området! Tak for hjælpen. Jeg "kigger" nemlig på hus omkring Kævlinge/Ålstorp. Er der nogen kø på motorvejen til broen osv. Det er jo sådanne ting man først selv finde ud af når man er flyttet :rolleye: Det kunne være kanon hvis der var andre der også kunne byde ind med nogle kommentar om netop det område. Hvordan er skole og fritidsordningerne i byen, indkøbsmulighederne osv. :th2: Nogle områder i byen der er bedre end andre. Håber at i Kævlinge-gensere kan hjælpe, tak!:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor lidt længere ude nemlig ved teckomatorp ca 8-10 km fra kævlinge og det passer meget godt med ca 25 min til broen fra kævlinge. Der er ikke nævneværdig trafik i sverige på motorvejen, der kan dog godt være lidt langsomere kørsel mellem afkørsel 20 (lund) og 22 eller 18 (alt efter hvad vej de tæller) malmø C (ca 5 km) Derudover kan der dog være kø når der er sket et uheld eller ved vejarbejde men det er meget sjældent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites