splint 10 Anmeld indhold Skrevet October 19, 2005 Er der nogen derude som kan fortælle mig hvor dyr Oxie er som sted at have forsikringer. Er det, det samme som Malmø? Tænker på indbosforsikring. bil osv. Hilsen Splint Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Vi giver ca 3200kr for indboforsikring hos salusansvar, og skal gi ca 2000kr hos Tennent fra januar 2006 (hvis vi skifter selskab) så det er ikke så galt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Vi giver ca 3200kr for indboforsikring hos salusansvar' date=' og skal gi ca 2000kr hos Tennent fra januar 2006 (hvis vi skifter selskab) så det er ikke så galt.[/quote']3200,- hos Salus er da dyyyrt. Men ok - du nævner heller ikke forsikringssummen. Denne er jo nok ret afgørende for prisen, og muligheden for at sammenligne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Vi har ubegrænset indbo hos Salus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hvordan hulen kan man blive forsikret ubegrænset for indbo!? Dén har jeg dælme ikke hørt før. Medmindre du betaler psyko-dadlen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Jeg har også en ubegrænset indbo hos Salus - jeg bad Tobias om at fordoble summen på det tilbud han havde givet mig, og så satte han den ubegrænset istedet for - det var vist ikke mere end 3-400 kroner ekstra forskellen var. Betaler 1494 sek om året incl. bostadsrätttilläg og olycksfall. Bor i Malmö, undskyld jeg blander mig i Oxie-tråden :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Det var pokkers... Men så blev jeg da dét klogere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hej Johan Hvad giver du for bilforsikring? Vil også spørge dig om de garager der tilhører andelsboligforeningen, er det ens egen garage eller delar man med andre? Hvis man har to biler må man så parkere den ene foran sin garage? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 BMW 528IA(1998 Tysk import) 12787,-SEK pr. år. hos Salus 50.000Km pr. år Inkl. lagforsikring Holder i egen garage. Er 25 år Jeg tror ikke at man må holde foran sin egen garage, hvis alle gjorde det ville det begynde at blive svært at komme frem og tilbage. Men hør dem ad.......... :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hmm Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 oxie? er oxie et godt sted at bo?? hvor lang tid tager det at komme til kbb der fra ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hej. Vi er glade for at bo her, vi har fået meget for pengene. Det tager ca 20min i bil ud til lufthavnen. Hvis man tager toget (og togene passer) tager det ca 45min fra Oxie station til man er på hovedbanen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites