Jump to content
juliedenise

Nogle unge piger?

Recommended Posts

Nemlig!! Måske burde der oprettes en scoretråd? Eller en tråd for mænd der kan lide at udgive sig for at være kvinder? :rolleye:
Ja men den må de sku selv stå for, vi kan jo ikke lave det hele for dem altid. Vi har rigelig travlt med at holde orden på denne tråd, men det er typisk når mænd er indblandet, ligner alting noget der er løgn....:rolleye: Men den er scoretråd ville måske ikke være en dårlig idé, ja for dem der et til den slags....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja men den må de sku selv stå for, vi kan jo ikke lave det hele for dem altid. Vi har rigelig travlt med at holde orden på denne tråd, men det er typisk når mænd er indblandet, ligner alting noget der er løgn....:rolleye: Men den er scoretråd ville måske ikke være en dårlig idé, ja for dem der et til den slags....
:th2: Det er sjov som det er kvinder der er blevet stemplet som værende nysgerrige... Det lader til at det er den omvendte verden... Det er nok de nysgerrige mænd der har besluttet det! :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ja men den må de sku selv stå for, vi kan jo ikke lave det hele for dem altid. Vi har rigelig travlt med at holde orden på denne tråd, men det er typisk når mænd er indblandet, ligner alting noget der er løgn....:rolleye:
Hahha det passer simpelthen ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
det er utroligt som :rolleye: MC Manden kommer med dumme bemærkninger.
årh han er da ikke den eneste.. jeg synes selv jeg prøver at bidrage med en del, men se det nu som humor end en fornærmelse .. =) og når alt kommer til alt, en petit smule sandhed =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
årh han er da ikke den eneste.. jeg synes selv jeg prøver at bidrage med en del' date=' men se det nu som humor end en fornærmelse .. =) og når alt kommer til alt, en petit smule sandhed =)
Meget sandhed kære jxhab, meget sandhed :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Meget sandhed kære jxhab' date=' meget sandhed :laugh:[/quote'] hehe ja det er rigtig, men jeg vil jo nødig slå på folk der ligger ned. Den står vel efterhånden 100-0 til drengene, pigerne er sikkert stadig ved planlægningen, om hvem der skal slå .. =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hehe ja det er rigtig, men jeg vil jo nødig slå på folk der ligger ned. Den står vel efterhånden 100-0 til drengene, pigerne er sikkert stadig ved planlægningen om hvem der skal slå .. =)
De kan vel bruge de næste 15-16 sider på debatten til at arrangere hvem der skal slå først ??? :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hehe ja det er rigtig, men jeg vil jo nødig slå på folk der ligger ned. Den står vel efterhånden 100-0 til drengene, pigerne er sikkert stadig ved planlægningen, om hvem der skal slå .. =)
Satte da også en smiley , så ingen skulle blive fornærmede :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hehe ja det er rigtig, men jeg vil jo nødig slå på folk der ligger ned. Den står vel efterhånden 100-0 til drengene, pigerne er sikkert stadig ved planlægningen, om hvem der skal slå .. =)
Shhhhh! Vi strikker!! :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det dilemma har vi piger snakket om, men vi blev enige om at det netop er os der ikke slår på folk der ligger ned....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Nemlig!! Måske burde der oprettes en scoretråd? Eller en tråd for mænd der kan lide at udgive sig for at være kvinder?
:confused: Er det MC Manden, Claus eller Jens du anklager for at udgive sig for at være kvinder?? Det har jeg personligt brug for at få klarhed over:) Jeg HAR DERIMOD ALDRIG UDGIVET MIG FOR AT VÆRE EN MAND!! :eek: Af uransagelige årsager bliver jeg alligevel gang på gang "mistakenly" taget for at være mand... det vil jeg godt indgive en klage imod!!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:confused: Er det MC Manden, Claus eller Jens du anklager for at udgive sig for at være kvinder?? Det har jeg personligt brug for at få klarhed over Jeg HAR DERIMOD ALDRIG UDGIVET MIG FOR AT VÆRE EN MAND!! :eek: Af uransagelige årsager bliver jeg alligevel gang på gang "mistakenly" taget for at være mand... det vil jeg godt indgive en klage imod!!! :)
Jeg ved godt du er kvinde :) Pointen var, at på trods af at overskriften henvender sig til TØSER så var der alligevel nogle mænd som forvildede sig herind... Det var her snakken faldt på mænd i forklædning eller scoreforum...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:confused: Er det MC Manden, Claus eller Jens du anklager for at udgive sig for at være kvinder?? Det har jeg personligt brug for at få klarhed over:) Jeg HAR DERIMOD ALDRIG UDGIVET MIG FOR AT VÆRE EN MAND!! :eek: Af uransagelige årsager bliver jeg alligevel gang på gang "mistakenly" taget for at være mand... det vil jeg godt indgive en klage imod!!! :)
transseksuelle er også velkommen, he he

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jeg ved godt du er kvinde :) Pointen var, at på trods af at overskriften henvender sig til TØSER så var der alligevel nogle mænd som forvildede sig herind... Det var her snakken faldt på mænd i forklædning eller scoreforum...
Ja, men hvis de ikke forklæder sig, så er de vel ikke i forklædning? Man er vel en anelse naiv hvis man opretter en overskrift hvori ordene Nogle unge piger?? indgår også forventer alle mænd holder sig væk?? Det svarer vel til at skrive "KUN FOR FYRE!!! GRATIS MULBERRY TASKE BORTGIVES" også forvente alle kvinder holder sig væk:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, men hvis de ikke forklæder sig, så er de vel ikke i forklædning? Man er vel en anelse naiv hvis man opretter en overskrift hvori ordene Nogle unge piger?? indgår også forventer alle mænd holder sig væk?? Det svarer vel til at skrive "KUN FOR FYRE!!! GRATIS MULBERRY TASKE BORTGIVES" også forvente alle kvinder holder sig væk:)
:lol: Jeg havde også fundet på en anden overskrift hvis det havde været mig der havde oprettet tråden, men jeg tror desværre ikke juliedenise tænkte at den skulle være offer for en voldsom analysering... :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey hvem holder du egentlig med om jeg må spørge? De/I skal da være så hjertelig velkommen til at kigge med, men dumme kommentare fra hankønnene var ikke velkomne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Ja...for du er faktisk en Øresunds-Bro der kan tale!! (http://debat.sunddebat.com/member.php?u=108) Nu kan du godt belave dig på en masse brok omkring priser for kørsel på dig m.m. ;)
OT.. jeg lagde mærke til den anden dag, man kan se min gamle SonyEricsson Z800i og min hånd som skygge på billedet.. der er taget gennem forruden på min bil:) men super billede ikk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites