Jump to content
juliedenise

Nogle unge piger?

Recommended Posts

Har jeg da været der,har f.eks været i SEB bank og skåne provinsbank som ligger lige ved,men vidste bare ikke at det hed lilletorget eller stortorget,værre er det vel ikke :rolleye: :)
Hihi, nej stednavne er heller ikke min stærke side så kan fint følge dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hejsa! Ja, efter du var gået snakkede vi om at mødes om 2 måneder ude hos Julie. Men skal nok lige skrive om det herinde :)
Arrrgh ... tøsefnidder i mit hjem ... ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Åerh' date=' hvor er det dejligt at du også glæder dig! :p[/quote'] Hvilken dato sagde du det var? ... Jeg tror lige præcis den dato .. der kan jeg ikke .. beklager :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Det kommer jo igen på hvad folk har lavet i de 5 måneder? Man kan have travet "gågaden" tynd men alligevel ikke være faldet over Lila Torg... Det skete for mig' date=' bare for at bruge et eksempel... :o[/quote'] Jovist. Men nu jeg tror ikke I skal lægge særligt meget i hverken MC mandens eller Moerkes kommentarer, andet end at når man nu har muligheden for at opdage en ny by, så er det bare med at gribe den og komme ud og snuse lidt til livet i byen, gaderne, indkøbsmulighederne osv. Jeg tror ikke rigtig der lå mere i det end det =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvilken dato sagde du det var? ... Jeg tror lige præcis den dato .. der kan jeg ikke .. beklager :)
Hihi, nu er det jo også tøsefnidder så mon ikke nogle af de andre drenge har tid til at lege med playmobil eller biler den dag? :p Vi snakkede også meget om at det er så lækkert at komme til et hjem hvor der er kælet for detaljerne og hvor der dufter af nybagt brød og vinduerne er pudsede og der er pinlig rent... Lige et job for dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hihi, nu er det jo også tøsefnidder så mon ikke nogle af de andre drenge har tid til at lege med playmobil eller biler den dag? :p Vi snakkede også meget om at det er så lækkert at komme til et hjem hvor der er kælet for detaljerne og hvor der dufter af nybagt brød og vinduerne er pudsede og der er pinlig rent... Lige et job for dig?
Host .. Erhm.. hmmm.. øh.. nej =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Synes ellers jeg har hørt at du er så god til det huslige og specielt bagværk?
haha nej det tror jeg ikke du har hørt =) ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jovist. Men nu jeg tror ikke I skal lægge særligt meget i hverken MC mandens eller Moerkes kommentarer' date=' andet end at når man nu har muligheden for at opdage en ny by, så er det bare med at gribe den og komme ud og snuse lidt til livet i byen, gaderne, indkøbsmulighederne osv. Jeg tror ikke rigtig der lå mere i det end det =)[/quote'] TAK!!!!!!! Uh, jeg var ved at være nervøs for INGEN FORSTOD MIG:confused: Skidt, jeg må tilbage og arbejde med min feminine side.... det går ikke folk bliver ved med at tro jeg er en fyr. Min mand bliver snart nervøs og vil måske kræve dna-test af mit 22. kromosom:eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Hmmm.... gad vide om visse fyre herinde er lige så højt på strå når man møder dem in "real life"?? Tvivler og tror at debatten for visse individer bliver brugt som potensforlænger - og ja' date=' håber at jeg fornærmer nogle med rette. Kom bare skyd mig ned:fight: - men I kan vel klare samme tone som i selv bruger herinde - hehe....:laugh:[/quote'] Hmm, - Nej jeg er ikke en fyr, og jeg er næppe så højt på strå in real life. Who knows... - Nej jeg bruger ikke debatten som potensforlænger, jeg føler mig ikke mere maskulin og overlegen fordi jeg kan finde lila torget på et kort. Jeg bruger debatten for at finde og give informationer omkring det at være pendler og bosat i Skåne. Jeg er meget aktiv i såvel skatte, bank som andre seriøse tråde. Måske har du endda kunne bruge min hjælp???? Desuden bruger jeg debatten til socialt samvær og underholdning. - Nej, du fornærmer mig hverken med rette eller urette. Hvis du vil fornærme mig så er du nødt til at gøre dig mere umage. - Ja, jeg kan sagtens klare din tone, og nej jeg ønsker ikke at skyde dig ned. Hvis du læser mit indlæg igen med "lidt åbne ventiler" som det vist hedder når man taler rigtig fint HRM sprog. Så var det en opfordring / et venligt spark i måsen om at få fingeren ud og opleve lidt af den by man nu er flyttet til. Også selvom kæresten er på job eller ude med kammaraterne..:):) Håber I hyggede jer, var selv på job til 21.30...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm, - Nej jeg er ikke en fyr, og jeg er næppe så højt på strå in real life. Who knows... - Nej jeg bruger ikke debatten som potensforlænger, jeg føler mig ikke mere maskulin og overlegen fordi jeg kan finde lila torget på et kort. Jeg bruger debatten for at finde og give informationer omkring det at være pendler og bosat i Skåne. Jeg er meget aktiv i såvel skatte, bank som andre seriøse tråde. Måske har du endda kunne bruge min hjælp???? Desuden bruger jeg debatten til socialt samvær og underholdning. - Nej, du fornærmer mig hverken med rette eller urette. Hvis du vil fornærme mig så er du nødt til at gøre dig mere umage. - Ja, jeg kan sagtens klare din tone, og nej jeg ønsker ikke at skyde dig ned. Hvis du læser mit indlæg igen med "lidt åbne ventiler" som det vist hedder når man taler rigtig fint HRM sprog. Så var det en opfordring / et venligt spark i måsen om at få fingeren ud og opleve lidt af den by man nu er flyttet til. Også selvom kæresten er på job eller ude med kammaraterne..:):) Håber I hyggede jer, var selv på job til 21.30...
jeg tror Moerke skal med næste gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
jeg tror Moerke skal med næste gang
Jeg er seriøst usikker på om mine kommunikative færdigheder slår til:rolleyes:, ellers må jeg tage min veninde bøssen med den lille tissemand med (Læs: Miriam)...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvilken dato sagde du det var? ... Jeg tror lige præcis den dato .. der kan jeg ikke .. beklager :)
Jamen Jens! det er jo den dato hvor vi har aftalt at spille xbox hos mig! hvilket sammentræf!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er seriøst usikker på om mine kommunikative færdigheder slår til:rolleyes:' date=' ellers må jeg tage min veninde bøssen med den lille tissemand med (Læs: Miriam)...[/quote'] Jamen Moerke er du en tøs !!!!!!:surprise: :surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er seriøst usikker på om mine kommunikative færdigheder slår til:rolleyes:' date=' ellers må jeg tage min veninde bøssen med den lille tissemand med (Læs: Miriam)...[/quote'] det var måske en god ide:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jamen Moerke er du en tøs !!!!!!:surprise: :surprise:
Ja, jeg begynder snart selv at tvivle. Overvejer om en kønstest via dna er vejen frem.. måske er der sket noget i mine tidlige år mine forældre har glemt at informere mig om:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Jamen Jens! det er jo den dato hvor vi har aftalt at spille xbox hos mig! hvilket sammentræf!
Nå ja for den det er sgu da rigtigt.. !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Kan i overhovedet overskue tråden længere? :laugh: Tip: Opret en ny tråd for hvert nyt arrangement, istedet for at blande flere sammen. (Jeg gider ikke "rydde op" i denne her....og ser egentlig heller ikke nogen grund til det længere :rolleyes:)
Det kan heller ikke betale sig at gå og rydde op efter deres (tøserne) rod Gio, så bliver du jo aldrig færdig ;) ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites