Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 Iøvrigt en sjov tråd - bliver ved med at sige til mig selv "følg nu ikke med i den" - "Følg nu ikke med i den" - " følg nu .........! Det er vel også lidt feminint Tommy Uha ja, sjov tråd! Den minder mere og mere om en flok mænd der sidder og klapper hinanden på skulderne og siger "100000-0 til os... høhø" Men jo, vi får da behandlet nogle spændende emner; Lila Torg, mandlige kvinder eller kvindelige mænd, mærkevarer, hækletøj og sladder... minder lidt om en ammestue, bortset fra at størstedelen af de deltagende er MÆND :D ... og jeg ville da gerne have et par kansas trusser... til samlingen... har i forvejen en ubrugelig peter plys natkjole Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2006 Må indrømme at jeg stadig er noget imponeret over fremmødet ( 11 stks!! ) og tøsernes indstilling til mødet, det var bare super!! Godt gået, klap digselv på skulderen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 5, 2006 Uh hmmmm.. ' date=' nu har du lige afsløret du kender begge mærker og endog forskellen på de to....hvis jeg var dig ville jeg forsøge at tie den ihjel. Det her gør det bare værre...[/quote'] hah! nu er jeg på igen.. men jeg har ikke rigtig nogen kommentare endnu! .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 5, 2006 Wauv - unægtelig en rimelig forbedring siden polakkerne byggede Polski Fiat - specielt modellen.....;) Iøvrigt en sjov tråd - bliver ved med at sige til mig selv "følg nu ikke med i den" - "Følg nu ikke med i den" - " følg nu .........! Det er vel også lidt feminint Tommy hehe ja men det er jo pigernes skyld, hvis de nu bare kunne holde mund, så var der jo ikke noget behov for at vi andre blev nød til at skrive og rive alle folk ud af deres vigtige hverdage for at følge med herinde =) .. Men ak ja det er jo for meget at forlange for selv en pige :-) .. hehe .. altså at holde mund .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mik-Mag 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2007 Bedre sent end aldrig Hej Fandt lige denne 2år gammelt indlæg.. Hehe men jeg står os med den ene ben i sverige og kender heller ik rigtig nogle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Ja da masser ! Hmm, jamen så halvt velkommen til: ) Vi er selv et ungt par der bor lige ved Limhamn... Nede ved kronolotsen, man kunne jo finde på noget, hvis der var nogle der havde lyst til at vise os nye et godt sted at spise eller lign. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mik-Mag 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 mail kan jeg ik få din mail?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Der er godt nok mange kællinger herinde, men ikke mange kvinder..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2007 Der er godt nok mange kællinger herinde' date=' men ikke mange kvinder.....[/quote'] Og forskellen er ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2007 Der er godt nok mange kællinger herinde' date=' men ikke mange kvinder.....[/quote'] Og hvad kender du så lige til det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2007 Til JulieDenise Hej JulieDenise, jeg har sendt en PM til dig. Og det er så en Privat Meddelse, hvis du ikke vidste det ; ) (I didnt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret July 10, 2007 Hej JulieDenise' date=' jeg har sendt en PM til dig. Og det er så en Privat Meddelse, hvis du ikke vidste det ; ) (I didnt) [/quote'] Hej, hvis du går ind under juliedenises profil kan du se at hun ikke har været på siden 25/1-2006 - så jeg tror ikke du skal regne med at høre fra hende lige foreløbig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Nadynka Anmeld indhold Besvaret July 19, 2007 Jeg sendte en mail til juliedenise sidste gang denne tråd var oppe, men hørte aldrig noget, så jeg ved ikke helt om der holdes nogle møder... Vi kan prøve igen? Hmm er også frisk hvis det altså ikke er droppet igen ? om ikke andet kan vi andre vel starte et eller andet ? /Nadynka Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2007 Hmm er også frisk hvis det altså ikke er droppet igen ? om ikke andet kan vi andre vel starte et eller andet ? /Nadynka Vi mødtes faktisk et par stykker sidste sommer, hvilket også var rigtig hyggeligt. :) Der snakkede vi også om at gøre det igen, men det er aldrig rigtig blevet til noget, desværre... Lige nu har jeg desværre ikke lige tid til at arrangere en lignende komsammen for tøser, men det kan være at jeg er klar på noget senere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Laura 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Hmmm.... Godt nok en gammel tråd - jeg smider lige en mail! Er frisk på at mødes med jer andre tøser i Sverige (malmø) hvis det bliver til noget ;)) Har boet i Bunkeflo ca. 1½ år ;)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mik-Mag 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 Hejsa.. Hvor i Malmø er det du bor??? Har ik lige hørt det før, men jeg selv er en 20årig Tøs som bor i Almvik området sammen med min kæreste, vi har boet her siden den 1/9 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2007 jeg er her også- Ö boer Jeg har lavet et lille indlæg før på denne tråd, men jeg har ikke været herinde rigtig længe, så vi opdaterer lige. 21 år, bor i Limhamn på Ön sammen med min kæreste (22år.) Arbejder i Cph som rejsekonsulent. And im freeeesh for a little meeting? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LLAMBERT 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2007 uh! det lyder sørme hyggeligt. Skal lige have overstået eksamens-december og januar, så vil jeg da håbe på, at der stadig findes nogle piger der ude som vil mødes. 21år, bor i Hörby (Östraby) med kæresten, studerer i kbh og har været her snart ét år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendlerkim 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Venner/veninder søges i Hässleholm og omegn Hejsa. Jeg og min forlovede (Pendlerkim) flyttede til Vankiva Gård lidt udenfor Hässleholm i okt. 07... vi har mange venner i DK som vi ofte besøger og omvendt... men vi savner lidt netværk hér i SE. Vi er begge 33 år og kan med de fleste halvtossede mennesker. Vi er spirituelle, kunstneriske, musikalske (funk, rock, pop m.m.), dyreglade mennesker uden børn - men prøver. Vi har været sammen i snart 19 år (ja siden skolen) og interesserer os for biler, tattoo, rejser, kan lide en god biftur, hjemmehygge med god mad, musik eller film... ja ovenikøbet et slag poker hvis det sku være!!! og meget mere. Skriv gerne hvis nogen gider ses og se om kemien er der... vi giver middagen hvis du/i kommer med kagen :p DONT BE SCARED NOW! Hilsen Sue & Kim Skriv evt. via www.sue.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
benjaminsmor 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2008 Jeg er også frisk.. er 23, bor i Annestad med min mand Brian og vores søn Benjamin på 1,5 år.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites