Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Ja' date=' jeg begynder snart selv at tvivle. Overvejer om en kønstest via dna er vejen frem.. måske er der sket noget i mine tidlige år mine forældre har glemt at informere mig om:lol:[/quote'] Prøver du dermed at sige du er en mand fanget i en kvindes krop?.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Prøver du dermed at sige du er en mand fanget i en kvindes krop?.. det tror jeg hun, han er Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Prøver du dermed at sige du er en mand fanget i en kvindes krop?.. Nej, indtil jeg blev gennemanalyseret herinde med min trang til potensforlængelse o.lign var jeg ret overbevist om jeg var en kvinde i en kvinde krop... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Kan i overhovedet overskue tråden længere? Tip: Opret en ny tråd for hvert nyt arrangement (i http://debat.sunddebat.com/forumdisplay.php?f=19), istedet for at blande flere sammen. (Jeg gider ikke "rydde op" i denne her....og ser egentlig heller ikke nogen grund til det længere ) Jeg kan da fint overskue den her tråd? Men det har måske noget at gøre med at jeg er kvinde og derfor kan gøre flere ting på en gang og stadig bevare overblikket? ;) Men ok, ska' nok oprette en tråd i arrangementer næste gang jeg hører fra Julie om hvilken dag vi skal hærge...øhm, jeg mener hygge i hendes hus :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Det kan heller ikke betale sig at gå og rydde op efter deres (tøserne) rod Gio' date=' så bliver du jo aldrig færdig ;) ..[/quote'] Åh bare vent! Efter endnu en omgang tøsehygge så kan du ligeså godt sige dit arbejde op, så meget skal der ryddes op :D Kvinder er jo faktisk nogle rigtige grisebasser ( aka. mænd ) når det kommer til hygge i andre menneskers hjem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Jeg kan da fint overskue den her tråd? Men det har måske noget at gøre med at jeg er kvinde og derfor kan gøre flere ting på en gang og stadig bevare overblikket? ;) Men ok, ska' nok oprette en tråd i arrangementer næste gang jeg hører fra Julie om hvilken dag vi skal hærge...øhm, jeg mener hygge i hendes hus :D Eddy "Pie-Hands :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Nej' date=' indtil jeg blev gennemanalyseret herinde med min trang til potensforlængelse o.lign var jeg ret overbevist om jeg var en kvinde i en kvinde krop...[/quote'] Jamen det er jo slet ikke lige så interessant. Så er du jo bare en .. øh kvinde.. og ikke noget videnskabeligt eksperiment.. jeg er skuffet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Åh bare vent! Efter endnu en omgang tøsehygge så kan du ligeså godt sige dit arbejde op, så meget skal der ryddes op :D Kvinder er jo faktisk nogle rigtige grisebasser ( aka. mænd ) når det kommer til hygge i andre menneskers hjem... Ja det står så for jeres egen regning =) .. Jeg handler jo som en mand, analysere situtionen og handler derefter .. Jeg behøver ikke tænker 30 scenarier igennem før jeg kommer frem til en beslutning som jeg alligevel ændre =) .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Jeg handler jo som en mand' date=' analysere situtionen og handler derefter .. Jeg behøver ikke tænker 30 scenarier igennem før jeg kommer frem til en beslutning som jeg alligevel ændre =) ..[/quote']Ok...hér er jeg lige nød til at lave en :th2: ....go´ humor! ;) (Skal jeg omdøbe den her tråd til "Q vs. M - Battle of The Sexes"?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Ok...hér er jeg lige nød til at lave en :th2: ....go´ humor! ;) (Skal jeg omdøbe den her tråd til "Q vs. M - Battle of The Sexes"?) hehe ja gør bare det, så kan tøserne jo også følge med ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 (Skal jeg omdøbe den her tråd til "Q vs. M - Battle of The Sexes"?) Det behøves såmænd ikke... kan se at der er nogen der bliver ved med at ændre titlen alligevel :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Det behøves såmænd ikke... kan se at der er nogen der bliver ved med at ændre titlen alligevel :pJa...det er mig der mente den trængte til en opdatering - uden dog at rode ved den oprindelige titel. Sådan lidt krydderi til en kogende varm ret, ikk´! :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Ja...det er mig der mente den trængte til en opdatering - uden dog at rode ved den oprindelige titel. Sådan lidt krydderi til en kogende varm ret' date=' ikk´! :p[/quote'] Haha! Der burde være et rablerum på den her debat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Haha! Der burde være et rablerum på den her debat? Jamen det er findes allerede.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Jamen det er findes allerede.. Åh ja, men måske en med lidt mere frie grænser i stedet for at man kan komme til at ødelægge andre menneskers fine tråde om vigtige ting :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Åh ja' date=' men måske en med lidt mere frie grænser i stedet for at man kan komme til at ødelægge andre menneskers fine tråde om vigtige ting :D[/quote']Point taken.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Point taken.... Altså, det var ikke brok, det her arrangement er jo vel overstået... og nu er trådstarter her jo heller ikke... men måske til en anden god gang... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Altså' date=' det var ikke brok, det her arrangement er jo vel overstået... og nu er trådstarter her jo heller ikke... men måske til en anden god gang...[/quote'] hehe jaja se bare. Typisk tøseting.. De ved heller ikke hvad de mener.. nu er jeg sur, nu er jeg glad, nu er jeg sur, nu er jeg glad, nu er jeg sur, nu er jeg glad, nej, jo, nej, jo, nej, jo.. pust okay jeg skal nok tie stille =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Ja, jeg synes atlså hellere, at tråden skulle hedde "Tøseklubben". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 hehe jaja se bare. Typisk tøseting.. De ved heller ikke hvad de mener.. nu er jeg sur' date=' nu er jeg glad, nu er jeg sur, nu er jeg glad, nu er jeg sur, nu er jeg glad, nej, jo, nej, jo, nej, jo.. pust okay jeg skal nok tie stille =)[/quote'] Jeg tror min humor passer bedre hos drengene, er der plads til Xbox aften?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Jeg tror min humor passer bedre hos drengene' date=' er der plads til Xbox aften??[/quote'] Hmm hvad nu hvis man fik pigefnat! Det ved jeg simpelthen ikke om jeg kunne leve med! =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Ja' date=' [b']jeg synes atlså hellere, at tråden skulle hedde "Tøseklubben". Altså hitraten på tråden er i hvert fald større på den nuværende titel. Så er der jo besøg af dem som er unge piger og .. dem som leder efter unge piger =) .. ja jeg ved ikke om det er min tankegang .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 hehe jaja se bare. Typisk tøseting.. De ved heller ikke hvad de mener.. nu er jeg sur' date=' nu er jeg glad, nu er jeg sur, nu er jeg glad, nu er jeg sur, nu er jeg glad, nej, jo, nej, jo, nej, jo.. pust okay jeg skal nok tie stille =)[/quote'] Jeg har nu været glad hele morgenen ( dvs siden jeg stod op omkring 12 ) så der er ingen moodswings her :) Og jeg tror ikke det er en tøseting det med humøret, men nok nærmere en sygdom kaldet manio depressiv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Hmm hvad nu hvis man fik pigefnat! Det ved jeg simpelthen ikke om jeg kunne leve med! =) Nej, det er nok ikke helt så let når man bor sammen med en pige! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2006 Altså hitraten på tråden er i hvert fald større på den nuværende titel. Så er der jo besøg af dem som er unge piger og .. dem som leder efter unge piger =) .. ja jeg ved ikke om det er min tankegang .. Er der ikke også mange håbefulde unge mænd der skriver til dig i håb om at de kan komme på besøg om en 2 måneders tid? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites