Jump to content
juliedenise

Nogle unge piger?

Recommended Posts

Guest Trine
Nu må I sgu lige ..... www.malmo.se og kig på "karta" .. der kan søges på hvad som helst, Lila torg, Stora torg, vejnavn osv osv.... Nyhavn ligger på Möllan, og det er ikke der du skal hen ....
Se der en en grund til du bør deltage.. du skal finde alle pigerne rundt omkring i byen og bringe dem til Lila torget:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Se der en en grund til du bør deltage.. du skal finde alle pigerne rundt omkring i byen og bringe dem til Lila torget:)
Jeg ved jeg ikke burde blande mig i tråden, men ... hvor hjælpeløs har man lov at være ? Selvom man aldrig har været i Malmö, så er Lila Torg nok noget af det nemmeste at finde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ved jeg ikke burde blande mig i tråden, men ... hvor hjælpeløs har man lov at være ? Selvom man aldrig har været i Malmö, så er Lila Torg nok noget af det nemmeste at finde...
Det kan være svært at finde rundt i en ny by, så det er da tilladt at spørge for at være helt sikker... .. men man skulle tro du var en tøs så meget du blander dig i den her tråd :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kan være svært at finde rundt i en ny by, så det er da tilladt at spørge for at være helt sikker... .. men man skulle tro du var en tøs så meget du blander dig i den her tråd :laugh:
Ja, og der er ikke en eneste der svarer konkret .... Og.. når man siger sådan her "Er der nogen der kan forklare mig sådan lidt hvor det er?? Min kæreste er på arbejde så det bliver måske lidt sent at finde ud af det når han kommer hjem" så vil jeg sgu godt ha' lov at mene at man er lidt hjælpeløs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, og der er ikke en eneste der svarer konkret .... Og.. når man siger sådan her "Er der nogen der kan forklare mig sådan lidt hvor det er?? Min kæreste er på arbejde så det bliver måske lidt sent at finde ud af det når han kommer hjem" så vil jeg sgu godt ha' lov at mene at man er lidt hjælpeløs.
MC Manden: Get a life!!! Du må sku da have andre ting at lave end at sidde at "bitche" over en tråd hvor du overhovedet ikke har noget at gøre. Det er lidt ligesom med "salg-tråden"; Hvis du ikke har noget positivt/relevant at sige så hold din mund.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej, men vi er nogle der prøver at hjælpe i stedet for at gøre det første besøg herinde til noget ubehageligt... Desværre er det ikke alle der er så fremme i skoene som dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe... du har ret, og jeg sagde jo også at jeg ikke burde blande mig... Nå men, jeg har da trods alt hjulpet med svaret ... altså, www.malmo.se kig under "karta", så kan man finde selv den mindste ukendte gade i Malmö (såsom Lila Torget)
Tak for tippet! Det kan helt sikkert bruges en anden gang!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
MC Manden: Get a life!!! Du må sku da have andre ting at lave end at sidde at "bitche" over en tråd hvor du overhovedet ikke har noget at gøre. Det er lidt ligesom med "salg-tråden"; Hvis du ikke har noget positivt/relevant at sige så hold din mund.....
Hov hov, han forsøger faktisk at hjælpe. At formuleringen så falder udenfor tøsernes smag er vel til at overleve. Hans svar var da det mest brugbare. Personligt er jeg ganske enig, det er sgu for sølle at man efter 5 mdr i byen ikke ved hvad Lila torget er eller har en ide om hvordan man finder det....Så kan jeg da godt forstå folk flytter tilbage eller føler sig ensomme herovre. KOM UD AF HULLERNE OG SE JER OMKRING TØSER, OGSÅ UDEN KÆRESTEN PÅ SLÆB!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hov hov, han forsøger faktisk at hjælpe. At formuleringen så falder udenfor tøsernes smag er vel til at overleve. Hans svar var da det mest brugbare. Personligt er jeg ganske enig, det er sgu for sølle at man efter 5 mdr i byen ikke ved hvad Lila torget er eller har en ide om hvordan man finder det....Så kan jeg da godt forstå folk flytter tilbage eller føler sig ensomme herovre. KOM UD AF HULLERNE OG SE JER OMKRING TØSER, OGSÅ UDEN KÆRESTEN PÅ SLÆB!!!!
Du kan vel være fuldstændig ligeglad med hvad jeg har brugt 5 mdr på her,jeg har ikke spurgt dig,så synes hellere ikke du skal svare,og du behøver hellere ikke svare den her gang da jeg er totalt ligeglad med dine meninger,tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm.... gad vide om visse fyre herinde er lige så højt på strå når man møder dem in "real life"?? Tvivler og tror at debatten for visse individer bliver brugt som potensforlænger - og ja, håber at jeg fornærmer nogle med rette. Kom bare skyd mig ned:fight: - men I kan vel klare samme tone som i selv bruger herinde - hehe....:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm.... gad vide om visse fyre herinde er lige så højt på strå når man møder dem in "real life"?? Tvivler og tror at debatten for visse individer bliver brugt som potensforlænger - og ja' date=' håber at jeg fornærmer nogle med rette. Kom bare skyd mig ned:fight: - men I kan vel klare samme tone som i selv bruger herinde - hehe....:laugh:[/quote'] Du ved godt at Moerke er en pige, ikk ? :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du ved godt at Moerke er en pige' date=' ikk ? :th2:[/quote'] Derfor kan hun vel stadig have brug for en potensforlænger ikk ? :tongue2: Det er jo heller ikke så længe siden at Miriam blev afsløret som en gammel Bøsse med en lille tissemand - oh ak og ve.. hvad er vores lille verden dog ikke ved at udvikle sig til :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du ved godt at Moerke er en pige' date=' ikk ? :th2:[/quote'] Well, det gælder vel begge veje - mand eller kvinde. Sørgeligt at nogle mennesker er så kække i det skriftlige medie, men når du står ansigt til ansigt med dem er det lige pludselig ikke helt det samme. Men ok, hvis nogle fok herinde får det bedre af at "dishe" andre herinde så fred være med det. Synes nu bare det må være sørgelige, ensomme mennesker der gider bruge tid på den slags pjat...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Derfor kan hun vel stadig have brug for en potensforlænger ikk ? :tongue2: Det er jo heller ikke så længe siden at Miriam blev afsløret som en gammel Bøsse med en lille tissemand - oh ak og ve.. hvad er vores lille verden dog ikke ved at udvikle sig til :rolleye:
Og, sjovt nok er de to veninder... kan der være en sammenhæng ?? :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Well' date=' det gælder vel begge veje - mand eller kvinde. Sørgeligt at nogle mennesker er så kække i det skriftlige medie, men når du står ansigt til ansigt med dem er det lige pludselig ikke helt det samme. Men ok, hvis nogle fok herinde får det bedre af at "dishe" andre herinde så fred være med det. Synes nu bare det må være sørgelige, ensomme mennesker der gider bruge tid på den slags pjat...[/quote'] Af ren nysgerrighed, er det at "dishe" andre folk ved at spørge dem om , de ikke har været inde i malmø's bymidte , og ja det kan da for mig også virke lidt underligt ,men sådan er vi så forskellige..... Der blev jo bare nævnt i nogle af de tidligere indlæg at folk keder sig herovre.... og så kan man jo undre sig over om det har noget at gøre med at de sidder i stuen hver evig eneste dag.... ikke at det generer mig , men det ville kede mig..... Claus .... som er lige så kæk på skrift som i IRL...........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
At hans svar var det mest brugbare kompenserer ikke for at han var lidt grov... Ingen fortjener den velkomst herinde, uanset hvad... Bemærk venligst at det var hendes første indlæg :) Derudover har du ingen anelse om hvad pigen har brugt sine 5 måneder på, og siden der er folk herinde der er klar til at svare på spørgsmålet uden at være fordømmende, så lad da endelig dem svare og læs videre på debatten.. Vi ses næste gang om 2 måneder, så du er meget velkommen til at komme ud af dit hul og mødes med os? Vi har haft en rigtig hyggelig aften, fået snakket, hygget og sat ansigt på nogle mennesker herovre :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Af ren nysgerrighed, er det at "dishe" andre folk ved at spørge dem om , de ikke har været inde i malmø's bymidte , og ja det kan da for mig også virke lidt underligt ,men sådan er vi så forskellige..... Der blev jo bare nævnt i nogle af de tidligere indlæg at folk keder sig herovre.... og så kan man jo undre sig over om det har noget at gøre med at de sidder i stuen hver evig eneste dag.... ikke at det generer mig , men det ville kede mig..... Claus .... som er lige så kæk på skrift som i IRL...........
Nej, men det er da mindre pænt at kalde andre for hjælpeløse fordi de spørger til lidt hjælp til at finde et sted? Det er en første gang for alt, stedet blev fundet, problemet løst og A&K114 kom frem i godt behold og glemmer nok ikke Lile Torget foreløbigt... Pointen ved det her var, at det ikke hører sig til i sådan en tråd...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Madsen Nå så har I aftalt at vi skal mødes igen om 2 mdr,hyggeligt :) Det var også rigtig hyggeligt i aften og endnu en gang tak,rart at se at vi alle mødte op :)
Hejsa! Ja, efter du var gået snakkede vi om at mødes om 2 måneder ude hos Julie. Men skal nok lige skrive om det herinde :) Ret imponerende med det fremmøde, det var bare superhyggeligt! Glæder mig allerede til næste gang...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej, men det er da mindre pænt at kalde andre for hjælpeløse fordi de spørger til lidt hjælp til at finde et sted? Det er en første gang for alt, stedet blev fundet, problemet løst og A&K114 kom frem i godt behold og glemmer nok ikke Lile Torget foreløbigt... Pointen ved det her var, at det ikke hører sig til i sådan en tråd...
Ja ok, hjælpeløs er måske et lidt uheldigt ord , men igen , man kan vel forvente en smule for folk der har boet her i 5 måneder , anyways er da glad for at i hyggede jer og havde en god aften....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Af ren nysgerrighed, er det at "dishe" andre folk ved at spørge dem om , de ikke har været inde i malmø's bymidte , og ja det kan da for mig også virke lidt underligt ,men sådan er vi så forskellige..... Der blev jo bare nævnt i nogle af de tidligere indlæg at folk keder sig herovre.... og så kan man jo undre sig over om det har noget at gøre med at de sidder i stuen hver evig eneste dag.... ikke at det generer mig , men det ville kede mig..... Claus .... som er lige så kæk på skrift som i IRL...........
endnu en potensforlængende kommentar:rolleyes: Min sidste kommentar i denne tråd bliver bare, at nogle mennesker åbenbart bare ikke fatter at andre ikke gider høre deres upassende komentarer der vidner om et situationsfornemmelses-problem - kunne man evt. oprette en ny tråd hvor alt som ikke vedrører mødet bliver skrevet/flyttet over i så vi kan holde denne ren?? (Det er vist dig Gio??)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja ok' date=' hjælpeløs er måske et lidt uheldigt ord , men igen , man kan vel forvente en smule for folk der har boet her i 5 måneder , anyways er da glad for at i hyggede jer og havde en god aften....[/quote'] Det kommer jo igen på hvad folk har lavet i de 5 måneder? Man kan have travet "gågaden" tynd men alligevel ikke være faldet over Lila Torg... Det skete for mig, bare for at bruge et eksempel... :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I øvrigt

Det kommer jo igen på hvad folk har lavet i de 5 måneder? Man kan have travet "gågaden" tynd men alligevel ikke være faldet over Lila Torg... Det skete for mig' date=' bare for at bruge et eksempel... :o[/quote'] Har jeg da været der,har f.eks været i SEB bank og skåne provinsbank som ligger lige ved,men vidste bare ikke at det hed lilletorget eller stortorget,værre er det vel ikke :rolleye: :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites