Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2006 Trine og jeg deltager gerne, så skriv to mere på listen, hvis det er ok. Har boet her i 3 år og er 26 begge to... :th2: Ses Sanni Super :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2006 Så ser vi efterhånden sådan ud: Hec Betina Julie nchnch Madsen Trine Sanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Trine og jeg deltager gerne, så skriv to mere på listen, hvis det er ok. Har boet her i 3 år og er 26 begge to... :th2: Ses Sanni Og muligvis mig...med forbehold, skal lige se om jeg kan nå det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Merethe 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Og muligvis mig...med forbehold' date=' skal lige se om jeg kan nå det[/quote'] Samme her:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2006 Så ser vi efterhånden sådan ud: Hec Betina Julie nchnch Madsen Trine Sanni Muligvis: plup Merethe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Blev vi egentlig enige om et sted? Skal vi mødes ved indgangen til lilletorg fra storetorg? Det er bare så jeg ikke står derinde i morgen og ikke kan finde Jer, jeg ved jo sådan set ikke hvordan i ser ud:p Glæder mig til at møde Jer! Betina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Blev vi egentlig enige om et sted? Skal vi mødes ved indgangen til lilletorg fra storetorg? Det er bare så jeg ikke står derinde i morgen og ikke kan finde Jer, jeg ved jo sådan set ikke hvordan i ser ud:p Glæder mig til at møde Jer! Betina Jep, regner med at det er der vi mødes, men sender dig lige mit nummer i en PM hvis der nu skulle gå noget galt... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
A&K114 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Hejsa Juliedenise Jeg bor ikke så langt fra Almvik,så hvis det er kan du bare skrive til mig,synes nemlig også her er lidt kedeligt da jeg ikke kender nogen..... M.v.h mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
A&K114 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Hej igen Ville bare sige at fødselsdatoen på profilen er min kærestes,jeg er 23 år :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Jeg bor ikke så langt fra Almvik' date='så hvis det er kan du bare skrive til mig,synes nemlig også her er lidt kedeligt da jeg ikke kender nogen..... M.v.h mig [/quote'] Hejsa! Det lader desværre til at juliedenise ikke er så aktiv herinde for tiden, men vi er nogle stykker som skal mødes for første gang i morgen, og der er du mere end velkommen til at være med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Eksakt sted.. Vi foreslår at mødes, der hvor Stortorget løber ind i Lilletorget - i den lille passage - den er så smal, så vi ikke kan gå fejl af hinanden ;) Sanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
A&K114 10 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2006 Lyder hyggeligt Det lyder da meget hyggeligt,var det kl 17.00?? Skal bare liiige finde ud af hvor det er hihih,har ikke været så meget rundt i Malmö,selvom det er snart 5 mdr siden vi flyttede hertil,men jo jeg har da været lidt rundt og har også hørt om stortorget og lilletorget,så skal nok finde det :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Vi foreslår at mødes, der hvor Stortorget løber ind i Lilletorget - i den lille passage - den er så smal, så vi ikke kan gå fejl af hinanden ;) Sanni Ja, det var en god ide! Men jeg kan være bange for at det ikke når ud til allesammen nu hvor der kun er et par timer inden vi skal mødes... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Det lyder da meget hyggeligt,var det kl 17.00?? Skal bare liiige finde ud af hvor det er hihih,har ikke været så meget rundt i Malmö,selvom det er snart 5 mdr siden vi flyttede hertil,men jo jeg har da været lidt rundt og har også hørt om stortorget og lilletorget,så skal nok finde det :o Det lyder dejligt! Det var klokken 17. Jeg sender dig lige mit nummer i en PM og så kan du lige skrive eller ringe hvis du farer vild... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Ja' date=' det var en god ide! Men jeg kan være bange for at det ikke når ud til allesammen nu hvor der kun er et par timer inden vi skal mødes...[/quote'] Mon ikke det gør det. Det har jo været snakken af vi skulle mødes der hele tiden, har det ikke? Håber at alle møder op! Ses senere Betina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
A&K114 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 :) Det lyder dejligt! Det var klokken 17. Jeg sender dig lige mit nummer i en PM og så kan du lige skrive eller ringe hvis du farer vild... Ved ud så hvor mange vi bliver?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Mon ikke det gør det. Det har jo været snakken af vi skulle mødes der hele tiden, har det ikke? Håber at alle møder op! Ses senere Betina Jo, har også lige fået læst de sidste Pm'er og indlæg igennem og der er ment det samme sted hele tiden... Så ingen fare der! Det er bare mig der igen kager rundt i det... Har sendt en PM til alle der har skrevet at de kommer og måske kommer med det sidste info og mit nummer, hvis der skulle ske noget.. Håber alle kommer frem... og skulle nogen fortryde, så send lige en sms så vi ikke sidder og bliver bekymrede eller venter på jer :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Det her skulle være dem der kommer: Hec Betina Julie nchnch Madsen Trine Sanni A&K114 Muligvis: plup Merethe Så omkring en 8-10 stykker :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
A&K114 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 :) Det her skulle være dem der kommer: Hec Betina Julie nchnch Madsen Trine Sanni A&K114 Muligvis: plup Merethe Så omkring en 8-10 stykker :th2: Hyggeligt...... Er der nogen der kan forklare mig sådan lidt hvor det er?? Min kæreste er på arbejde så det bliver måske lidt sent at finde ud af det når han kommer hjem :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Hyggeligt...... Er der nogen der kan forklare mig sådan lidt hvor det er?? Min kæreste er på arbejde så det bliver måske lidt sent at finde ud af det når han kommer hjem :) Jeg prøver lige at finde et kort til dig. Hvor var det du boede henne og har du været inde i midtbyen før? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
A&K114 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Jo det har jeg Jeg prøver lige at finde et kort til dig. Hvor var det du boede henne og har du været inde i midtbyen før? Har været der hvor der om lørdagen sælges frugt og grønt,altså der hvor der er den café som hedder NYHAVN.... Jeg bor i Bulltofta :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Jeg har fundet en café eller lignende der ligger på Lilla Torg. Det er ikke der vi skal mødes, men det giver lige et billede af hvor det er... Lilla Torg Kan det bruges? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Har været der hvor der om lørdagen sælges frugt og grønt' date='altså der hvor der er den café som hedder NYHAVN.... Jeg bor i Bulltofta :) [/quote'] Har lige søgt efter Nyhavn på hitta.se og jeg synes ikke lige det er i nærheden... Lilla Torget ligger meget tæt på Malmö's gågade... Der er Stora Torget hvor "gågaden" begynder og hvor er der en stor rundkørsel-ting og et springvand.. Kommer man nede fra Centralen så ligger Lilla Torget ovre i Stora Torgets højre hjørne... Man skal bare lige gå igennem en smal sti... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Merethe 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Har lige søgt efter Nyhavn på hitta.se og jeg synes ikke lige det er i nærheden... Lilla Torget ligger meget tæt på Malmö's gågade... Der er Stora Torget hvor "gågaden" begynder og hvor er der en stor rundkørsel-ting og et springvand.. Kommer man nede fra Centralen så ligger Lilla Torget ovre i Stora Torgets højre hjørne... Man skal bare lige gå igennem en smal sti... Find Centralen på kortet kig sydpå og vupti dér er lilla Torget. Meget nemt at finde selvom man ikke har været der før......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2006 Nu må I sgu lige ..... www.malmo.se og kig på "karta" .. der kan søges på hvad som helst, Lila torg, Stora torg, vejnavn osv osv.... Nyhavn ligger på Möllan, og det er ikke der du skal hen .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites