biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2005 Min oktober er lige blevet reddet med dette indlæg ! :D :D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CCamilla 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2006 Det lyder hyggeligt med noget tøseklub...flytter til sverige(virentofta) 1 sep. 06`og kender ingen,så det kunne være dejligt at have et par tøser at snakke/ses med...Jeg er frisk :) camillathyge@ofir.dk eller camillathyge@hotmail.com (msn) Hilsen Camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2006 Nu er det godtnok en gammel tråd, men er der stadigvæk nogen som holder et møde ?? Jeg er helt ny her ovre, så mangler nogen flinke tøser at snakke med !! -Betina... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 Nu er det godtnok en gammel tråd, men er der stadigvæk nogen som holder et møde ?? Jeg er helt ny her ovre, så mangler nogen flinke tøser at snakke med !! -Betina... Jeg sendte en mail til juliedenise sidste gang denne tråd var oppe, men hørte aldrig noget, så jeg ved ikke helt om der holdes nogle møder... Vi kan prøve igen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 hej Biz hvor fan`var du henne i fredags jeg cyklede ind til møllevangs torget men kunne ikke se dig/jer nogle steder jeg ringede også 2-3 gange men du svarede ikke? nå men heldigvis kunne jeg underholde mig selv og tog hen på lille torg og drak et par fadbamser og nød en lun og stemningsfuld aften, med masser af vitaminer til syns-nerven:rolleye: aahhhhh ;o) Hilsen MichaelMis-placeret indlæg!?...dét tror jeg nok lige...*gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 Jeg sendte en mail til juliedenise sidste gang denne tråd var oppe, men hørte aldrig noget, så jeg ved ikke helt om der holdes nogle møder... Vi kan prøve igen? hej madsen det lyder som en god ide Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 hej madsen det lyder som en god ide Okay, de tøser der kunne tænke sig at mødes til en gang hygge kan sende mig en PM og så kan jeg evt arrangere noget her i løbet af sommeren? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret July 23, 2006 Okay' date=' de tøser der kunne tænke sig at mødes til en gang hygge kan sende mig en PM og så kan jeg evt arrangere noget her i løbet af sommeren?[/quote'] ok. jeg sender en til dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 Pigeaften!! Så piger, nu er det med at komme ud af starthullerne! Efter at have snakket med nogle andre er vi kommet frem til at onsdag den 2 august vil vi forsøge at samle de interesserede piger til lidt hygge på Lilla Torg. Da jeg selv er ramt at den længste ferie kunne det være rart at høre jer andre om hvornår det er bedst at mødes? Har du tid/lyst til at komme, så skriv her i tråden eller send en PM :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 Så piger, nu er det med at komme ud af starthullerne! Efter at have snakket med nogle andre er vi kommet frem til at onsdag den 26 juli vil vi forsøge at samle de interesserede piger til lidt hygge på Lilla Torg. Da jeg selv er ramt at den længste ferie kunne det være rart at høre jer andre om hvornår det er bedst at mødes? Har du tid/lyst til at komme, så skriv her i tråden eller send en PM :) madsen, siger du at vi skal mødes i morgen??, det lyder fint med mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 madsen' date=' siger du at vi skal mødes i morgen??, det lyder fint med mig.[/quote'] ARGH! Hjerneblødning... Mener selvfølgelig den 2. august!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 ARGH! Hjerneblødning... Mener selvfølgelig den 2. august!! (pigeklubben fucker op fra første dag ... hvad skal man sige ?) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 ARGH! Hjerneblødning... Mener selvfølgelig den 2. august!! det er også med mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 (pigeklubben fucker op fra første dag ... hvad skal man sige ?) :D så så, kom nu ikke for godt igang, vi giver slevfølgelig varmen skylden for hjerneblødningen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 (pigeklubben fucker op fra første dag ... hvad skal man sige ?) :D Initiativ? Varme? Laaaang ferie på 3 måneder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2006 Klokken 17 er blevet foreslået? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Klokken 17 er vedtaget, men vi mangler endnu et sted? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hec 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 fint med kl. 17 - hvad med vi mødes ved indgangen til torvet og så finde en cafe derefter. Der er jo masser af muligheder der, lige på hjørnet ved parkeringspladsen er en italiensk som er udemærket... kunne være en mulighed Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 fint med kl. 17 - hvad med vi mødes ved indgangen til torvet og så finde en cafe derefter. Der er jo masser af muligheder der' date=' lige på hjørnet ved parkeringspladsen er en italiensk som er udemærket... kunne være en mulighed[/quote'] Det lyder som en god plan! Indtil videre har jeg hørt fra: ( og ret mig gerne hvis jeg tager fejl!! sommervarmen har jeg tidligere bevist hvad den gør ved mig...) Hec Betina Julie nchnch Madsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 Det lyder som en god plan! Indtil videre har jeg hørt fra: ( og ret mig gerne hvis jeg tager fejl!! sommervarmen har jeg tidligere bevist hvad den gør ved mig...) Hec Betina Julie nchnch Madsen kl. 17 er fint med mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2006 kl. 17 er fint med mig Perfekt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nchnch 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2006 fint med kl. 17 - hvad med vi mødes ved indgangen til torvet og så finde en cafe derefter. Der er jo masser af muligheder der' date=' lige på hjørnet ved parkeringspladsen er en italiensk som er udemærket... kunne være en mulighed[/quote'] Hej Hec det kan godt være at det er et dumt spørgsmål jeg stiller, men hvilken indgang til torvet tænker du på, fordi så vidt jeg ved er der flere indgange til torvet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2006 Hej Hec det kan godt være at det er et dumt spørgsmål jeg stiller, men hvilken indgang til torvet tænker du på, fordi så vidt jeg ved er der flere indgange til torvet.Uden at blande mig for meget i tråden, så plejer folk oftest at mene indgangen fra Stora Torg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2006 Uden at blande mig for meget i tråden' date=' så plejer folk oftest at mene indgangen fra Stora Torg.[/quote'] Ah Gio.... du vil jo gerne med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2006 Vi er friske! Trine og jeg deltager gerne, så skriv to mere på listen, hvis det er ok. Har boet her i 3 år og er 26 begge to... :th2: Ses Sanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites