Jump to content
juliedenise

Nogle unge piger?

Recommended Posts

Nu er det godtnok en gammel tråd, men er der stadigvæk nogen som holder et møde ?? Jeg er helt ny her ovre, så mangler nogen flinke tøser at snakke med !! -Betina...
Jeg sendte en mail til juliedenise sidste gang denne tråd var oppe, men hørte aldrig noget, så jeg ved ikke helt om der holdes nogle møder... Vi kan prøve igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej Biz hvor fan`var du henne i fredags jeg cyklede ind til møllevangs torget men kunne ikke se dig/jer nogle steder jeg ringede også 2-3 gange men du svarede ikke?:confused: nå men heldigvis kunne jeg underholde mig selv og tog hen på lille torg og drak et par fadbamser og nød en lun og stemningsfuld aften, med masser af vitaminer til syns-nerven:rolleye: aahhhhh ;o) Hilsen Michael
Mis-placeret indlæg!?...dét tror jeg nok lige...*gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pigeaften!! Så piger, nu er det med at komme ud af starthullerne! Efter at have snakket med nogle andre er vi kommet frem til at onsdag den 2 august vil vi forsøge at samle de interesserede piger til lidt hygge på Lilla Torg. Da jeg selv er ramt at den længste ferie kunne det være rart at høre jer andre om hvornår det er bedst at mødes? Har du tid/lyst til at komme, så skriv her i tråden eller send en PM :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så piger, nu er det med at komme ud af starthullerne! Efter at have snakket med nogle andre er vi kommet frem til at onsdag den 26 juli vil vi forsøge at samle de interesserede piger til lidt hygge på Lilla Torg. Da jeg selv er ramt at den længste ferie kunne det være rart at høre jer andre om hvornår det er bedst at mødes? Har du tid/lyst til at komme, så skriv her i tråden eller send en PM :)
madsen, siger du at vi skal mødes i morgen??, det lyder fint med mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

fint med kl. 17 - hvad med vi mødes ved indgangen til torvet og så finde en cafe derefter. Der er jo masser af muligheder der, lige på hjørnet ved parkeringspladsen er en italiensk som er udemærket... kunne være en mulighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fint med kl. 17 - hvad med vi mødes ved indgangen til torvet og så finde en cafe derefter. Der er jo masser af muligheder der' date=' lige på hjørnet ved parkeringspladsen er en italiensk som er udemærket... kunne være en mulighed[/quote'] Det lyder som en god plan! Indtil videre har jeg hørt fra: ( og ret mig gerne hvis jeg tager fejl!! sommervarmen har jeg tidligere bevist hvad den gør ved mig...) Hec Betina Julie nchnch Madsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder som en god plan! Indtil videre har jeg hørt fra: ( og ret mig gerne hvis jeg tager fejl!! sommervarmen har jeg tidligere bevist hvad den gør ved mig...) Hec Betina Julie nchnch Madsen
kl. 17 er fint med mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fint med kl. 17 - hvad med vi mødes ved indgangen til torvet og så finde en cafe derefter. Der er jo masser af muligheder der' date=' lige på hjørnet ved parkeringspladsen er en italiensk som er udemærket... kunne være en mulighed[/quote'] Hej Hec det kan godt være at det er et dumt spørgsmål jeg stiller, men hvilken indgang til torvet tænker du på, fordi så vidt jeg ved er der flere indgange til torvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Hec det kan godt være at det er et dumt spørgsmål jeg stiller, men hvilken indgang til torvet tænker du på, fordi så vidt jeg ved er der flere indgange til torvet.
Uden at blande mig for meget i tråden, så plejer folk oftest at mene indgangen fra Stora Torg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites