Jump to content
juliedenise

Nogle unge piger?

Recommended Posts

Jeg er en pige på 20 år, jeg bor sammen med mine 2 dejlige hunde og min kæreste i Almvik (malmö). Vi har været her i 2 år, og er glade for det, kunne dog godt bruge noget mere plas. Men da vi har hundende er vi næsten altid hjemme, efter job, og da det ikke er fordi vennerne fra dk render os på dørene, ville jeg høre om der ikke er nogle piger i tyverne, der kunne være friske på at finde på et eller andet. Måske en tøse klub ;-) Men skriv... :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg er helt klart frisk.... Bare sig tid og sted, så tager jeg kage med.... :) Og til dig Moerke, så ved jeg godt at jeg er mand og hun efterlyser piger, men går den, så går den.... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
:lol: , Supermule absolut dagens, måske ugens bedste bemærkning. Og du kan stole på mig, jeg holder tæt..helt tæt..ingen revner her:confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

med risiko for helt at ødelægge tråden....

30´erne er da forrygende år! Wouldnt be without them! Jeg er frisk på kaffe og kage *g*
ja, 30'erne var en skøn tid, jeg havde jo skrevet ex. moms så det er 35+moms :scared: men må også tilføje, at disse år er ganske skønne. Det er jo hvad man gør dem til :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg bor også i Almvik. Min kæreste og jeg har boet her i lidt over 1 år. Vi kender alt til at vores venner ikke kommer så tit. Jeg er selv 23. Det kunne være hyggligt at mødes. MSN: tinastryhn@msn.com Vh Tina
Hej jeg har desvær ikke msn men skriv på juliedenise@jubii.dk så kan jeg lige skrive mit nummer til dig :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Pis....Pis.....Pis..... Nu er mit sande jeg kommet frem.... Det er mig med puffærmerne.... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT..... :) :fight::new::rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites