juliedenise 10 Anmeld indhold Skrevet October 19, 2005 Jeg er en pige på 20 år, jeg bor sammen med mine 2 dejlige hunde og min kæreste i Almvik (malmö). Vi har været her i 2 år, og er glade for det, kunne dog godt bruge noget mere plas. Men da vi har hundende er vi næsten altid hjemme, efter job, og da det ikke er fordi vennerne fra dk render os på dørene, ville jeg høre om der ikke er nogle piger i tyverne, der kunne være friske på at finde på et eller andet. Måske en tøse klub ;-) Men skriv... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Jeg er helt klart frisk.... Bare sig tid og sted, så tager jeg kage med.... :) Og til dig Moerke, så ved jeg godt at jeg er mand og hun efterlyser piger, men går den, så går den.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 , Supermule absolut dagens, måske ugens bedste bemærkning. Og du kan stole på mig, jeg holder tæt..helt tæt..ingen revner her:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Jag tror detta är tillfället för mig att erkänna. Jag är en väldigt ung dansk kvinna i en medelålders svensk mans kropp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Jeg ruller lige med rundt på gulvet......af grin ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 ∙∙∙∙∙∙∙ *lol* ∙∙∙∙∙∙∙∙ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 hvor er det skønt med humor og et godt grin tak for det :th2: Jette (en 20 årige pige i en 35 årigs krop ex. moms) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 30´erne er da forrygende år! Wouldnt be without them! Jeg er frisk på kaffe og kage *g* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Jeg bor også samme område, sammen med min kæreste og kat. Du kan jo smide mig en besked så kan jeg sætte kontakt mellem jer tøser, hvis det var ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 med risiko for helt at ødelægge tråden.... 30´erne er da forrygende år! Wouldnt be without them! Jeg er frisk på kaffe og kage *g* ja, 30'erne var en skøn tid, jeg havde jo skrevet ex. moms så det er 35+moms men må også tilføje, at disse år er ganske skønne. Det er jo hvad man gør dem til Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
juliedenise 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Til Tommy h. Det lyder da rigtigt hyggeligt du kan da sige hun er velkommen til at skrive en meddelse til mig hvis hun har lyst :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Hun er ikke herinde, men hvis du er på msn/icq kunne det jo klares den vej. alternativt at lige bytte mail adr :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nerland 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Jeg bor også i Almvik. Min kæreste og jeg har boet her i lidt over 1 år. Vi kender alt til at vores venner ikke kommer så tit. Jeg er selv 23. Det kunne være hyggligt at mødes. MSN: tinastryhn@msn.com Vh Tina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
juliedenise 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Jeg bor også i Almvik. Min kæreste og jeg har boet her i lidt over 1 år. Vi kender alt til at vores venner ikke kommer så tit. Jeg er selv 23. Det kunne være hyggligt at mødes. MSN: tinastryhn@msn.com Vh Tina Hej jeg har desvær ikke msn men skriv på juliedenise@jubii.dk så kan jeg lige skrive mit nummer til dig :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
juliedenise 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hvis der er nogle tøser der lyster er i meget velkommen til at smide en mail på juliedenise@jubii.dk gerne med jeres nummer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hvor henvender vi os, hvis vi er mænd der lyster????????????? Hjemme hos lillemor og kagerullen..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
juliedenise 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hvis du er så desperat, kunne du jo prøve: http://www.aof-midtvest.dk/madlavning_for_maend.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 :) Der er da lidt langt at køre.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hvis du er så desperat, kunne du jo prøve: http://www.aof-midtvest.dk/madlavning_for_maend.htm HEHEHEHHE......... SÅDAN. Det er Brian i midten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Pis....Pis.....Pis..... Nu er mit sande jeg kommet frem.... Det er mig med puffærmerne.... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Polle Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 HEHEHEHHE......... SÅDAN. Det er Brian i midten Er det ham den halv skallede ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Brian> hvad er lige din idé med at lave så lange tomme indlæg. De tager en allerhelvedes plads, så drop det lige ikk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Javel.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hec 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2005 Synes det vil være en super ide med en tøseaften/klub. Jeg er 22 og har boet her i 4 mdr. så synes det vil være rart at møde lidt flere piger herover. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
juliedenise 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2005 Synes det vil være en super ide med en tøseaften/klub. Jeg er 22 og har boet her i 4 mdr. så synes det vil være rart at møde lidt flere piger herover. Helt sikkert du kan bare smide en mail. på juliedenise@jubii.dk ;) knuz julie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites