Jump to content
Lancome

Forsikring på en C32 AMG

Recommended Posts

Jeg er 20 år gammel og har kørt skadefrit og ingen bøder o.s.v - Hvad vil en forsikring til en Mercedes C32 AMG - Fra år 2002 koste mig i forsikring? Ved godt måske det bliver dyrt men HVOR meget? Har ikke kunnet finde noget andre steder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Ring til IF og spø'r... Husk dit svenske cprnr og bilens regnr. Tror ikke du finder noget svar herinde, da det er en sjælden bil...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan vi ikke få et eller andet filter på herinde, således at hver gang en eller anden ung "fløs" med drømme om en monsterbil, spørger om prisen på en forsikring, så bliver der automatisk genereret en e-mail til alle forsikringsselskaberne i Sverige?? Så kan de forhåbentlig svare.... Forsikring er INDIVIDUEL, og der findes ikke nogen formel på en pris...!! Ring rundt og spørg i stedet for! :th2: :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lancome> Ja det er nok et dumt spørgsmål. Og som du nok kan læse er du ikke den første. Jeg betaler 7500sek for fuld forsikring på slk32Amg og er 28. Min kammerat har en sløv Audi S4 som har 100hk mindre,2år ældre og han er 24år. Han betaler 28.000 Så mit gæt er du skal betale MEGET mere da den kun trækker med baghjul og du er ny i trafikken ;o) Så tag telefonen og ring til en forsikring eller flere. Det er jo bare at spørge. Der er INGEN andre der kan svare på dette da alle de nye trafikanter kun altid spørger herinde, men ingen af dem skriver tilbage hvad resultatet blev. Så hjælp alle de andre, og skriv i din egen tråd hvad din pris blev og hvor henne du fik den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lancome> Ja det er nok et dumt spørgsmål. Og som du nok kan læse er du ikke den første. Jeg betaler 7500sek for fuld forsikring på slk32Amg og er 28. Min kammerat har en sløv Audi S4 som har 100hk mindre,2år ældre og han er 24år. Han betaler 28.000 Så mit gæt er du skal betale MEGET mere da den kun trækker med baghjul og du er ny i trafikken ;o) Så tag telefonen og ring til en forsikring eller flere. Det er jo bare at spørge. Der er INGEN andre der kan svare på dette da alle de nye trafikanter kun altid spørger herinde, men ingen af dem skriver tilbage hvad resultatet blev. Så hjælp alle de andre, og skriv i din egen tråd hvad din pris blev og hvor henne du fik den.
Du har ret... Men jeg ville ønske at jeg kunne forstå deres sprog igennem en tlf... Fatter no shit af dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Du har ret... Men jeg ville ønske at jeg kunne forstå deres sprog igennem en tlf... Fatter no shit af dem
Brug deres mailservice, de har næsten alle en mail man kan forespørge på. Det går oftest lettere i skrift end i tale:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som sagt i en anden tråd, hvor en ny bilist omkring din alder spørger om det samme, så er der en mulighed i svenske bilforsikringer der giver en anstændig rabat hvis man ikke overlader køretøjet til en under 25! Så med det du har i tankerne, så tror jeg du skyder væsentligt over målet ifht. biltype/størrelse. Klart alle unge drenge/plus enkelte piger drømmer om en flashy bil (jeg gjorde selv det, og købte dengang i '92 en Morris Mascot, :-) så måske du skulle kigge efter noget mindre, medmindre du vil betale lige så meget i forsikring som for bilen selv (overdrevet men...) Skal bilen kun køre i Danmark, eller har du faktiskt tænkt dig at bo og leve i Sverige som flere af os andre, nu du siger du ikke forstår språket? Du skal jo huske på at der er jagt på folk med pro-forma adresser lige pt. og din alder i den bil, vil nok løfte en "snut's" øjenbryn en ekstra gang. Igen der er flere ting at overveje, hvor bilen så nok desværre for dig, kommer i sidste række... Men ellers så...held og lykke til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
28K for en S4!!! det var dog det stiveste! Jeg betalte 17 for den gule 98'er jeg havde og betaler nu 11K for vores 01'er begge hos Salusansvar og begge med 2500 mil og jeg er også 24 Ved ikke hvilke erfaringer i andre har med Niclas Wessman fra Salus, men han har hjulpet mig godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Kan vi ikke få et eller andet filter på herinde, således at hver gang en eller anden ung "fløs" med drømme om en monsterbil, spørger om prisen på en forsikring, så bliver der automatisk genereret en e-mail til alle forsikringsselskaberne i Sverige?? Så kan de forhåbentlig svare.... Forsikring er INDIVIDUEL, og der findes ikke nogen formel på en pris...!! Ring rundt og spørg i stedet for! :th2: :)
Det er jo derfor jeg altid skriger på stickies .. så vil den første tråd f.eks altid være "Spørgsmål om forsikringspriser" og så kunne den indeholde en lille låst tråd omkring hvorfor man ikke kan svare på hvad en 18 årig skal betale for en Koenigsegg ;) .. Men det er jo en balance gang, for der er jo ikke opsat nogle regler for hvad folk kan poste. Det ville være en ide måske at man har udpeget nogle administratore, som har mandat til at låse tråde, så slipper man for at hive gamle tråde op osv.. blot et forslag =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan godt se at det tit er de samme spørgsmål der bliver stillet, men nu hedder det overordnede emne jo også "Forsikringer", så det er vel det man skal spørge om, eller??!! Hvis man synes spørgsmålene er åndssvage kan man jo bare lade være at læse dem... Lidt ligesom den firkantede kasse med alle de "åhh så dårlige programmer".... SLUK!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan godt se at det tit er de samme spørgsmål der bliver stillet' date=' men nu hedder det overordnede emne jo også "Forsikringer", så det er vel det man skal spørge om, eller??!! Hvis man synes spørgsmålene er åndssvage kan man jo bare lade være at læse dem... Lidt ligesom den firkantede kasse med alle de "åhh så dårlige programmer".... SLUK![/quote'] Min pointe er ikke at spørgsmålet er åndssvagt - men blot spild af andres tid (her iblandt din og min). Det nemmeste ER at ringe til forsikringsselskaberne direkte! Du finder alligevel ingen svar herinde på, hvad en forsikring koster! Nada!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :new: Er der nogle af jer der ved hvor meget det koster at forsikre en raket?? Raketten er en som blev brugt med forbindelse til måne programmet i tidernes morgen og har en hulens masse hk jeg er 28år og bor i et villa kvarter i malmø med eget garage har kørt skade frit i 10 år Har prøvet forsikringen men mange af dem kommer med en alt for høj pris fordi de siger at den er importeret Mvh rocketman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det kan ikke være dyrt.... Nytårsraketter koster jo ikke det store... Desuden må måneraketter ikke køre på broen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites