Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Hej Kim. Det er originale BBS VW fælge... 8x18 offset 35. Der er masser af dæk tilbage, så jeg havde regnet med i omegnen af 6-7000kr komplet... En almindelig Golf V har iflg. pålidelige kilder 5 x 112 boltcirkel. Hvor god er prisen i øvrigt? De kunne måske passe på min dyt ... Kender du indpresningsdybde/offset? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CMC 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Til steffenr Hej steffenr Fantastisk side du gav mig www.rollinonchrom.de, fandt mine fælger kommer meget snart,modellen blev Asanti 122, 8.5x19". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steffenr 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Hej steffenr Fantastisk side du gav mig www.rollinonchrom.de, fandt mine fælger kommer meget snart,modellen blev Asanti 122, 8.5x19". lækker fælg og det var så lidt. :th2: En G5 r32 og den nye RS4 lad være den først til at kalde dig svin ;) , det er da to sindsyge lækre biler tillykke med dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CMC 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Steffnr Tak steffnr,det er jo to fantastiske maskiner,men havde ikke lige regnet med at finde fælgen så hurtigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Palle... Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Det var bestemt et godt valg ! Jeg vil se billeder af bilen når de kommer på :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites