CMC 10 Anmeld indhold Skrevet October 19, 2005 Nogle herinde som kender et godt sted hvor jeg kan købe fælger til min ny bil. På forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 www.ebay.de Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Nu bliver Peter glad :) www.auto-haus.se - og de skulle, efter sigende, snart få en dæk/fælg-side op at køre. Men ellers spæner du bare op til ham i Lund, og kigger på "the stash" ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Gio:..:):):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Ja..., men han vil jo ikke ha' en ordentlig side op og køre.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 ....men dæk og fælge (hvis vi snakker "store størrelser") er stadig væsentligt billigere i Tyskland - selv med forsendelse... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steffenr 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 ....men dæk og fælge (hvis vi snakker "store størrelser") er stadig væsentligt billigere i Tyskland - selv med forsendelse... :-) definer store størrelser snakker vi 20" plus eller 17" plus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CMC 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 19" Vil have 19" på,det vil se helt fantastisk godt ud.måske i chrom i split. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hvilken bil taler vi om??? 19" BBS LeMans er den ultimative fælg... Den ser godt ud på ALLE biler!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hvilken bil taler vi om??? 19" BBS LeMans er den ultimative fælg... Den ser godt ud på ALLE biler!!! Eller OZ Superleggera er også fine! =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 definer store størrelser snakker vi 20" plus eller 17" plus Tja, jo dyrere størrelser, jo større besparelse.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Prøv at checke denne side ud.... http://www.abswheels.se/shop/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Her er der noget der dur :):) www.oxigin.se Og de fleste har vi på vägen i firmaet :):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Mmmmmmm............de her ville se godt ud på bimmeren.. http://www.abswheels.se/shop/abswheels/images/shop/Delta%20Force%20black.jpg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CMC 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Golf Det er til min ny sort golf VW R32 som jeg har købt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Gå ind på www.afl.dk der kan du finde fälgen der passer lige til din bil...:):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Mmmmm........Golf R32. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Kører den ikke med 5x112??? Hvis den gør, har jeg lige fælgene til dig... 18" BBS orig. VW. Pæn stand... Prisen er god! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steffenr 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 www.thewheelconnection.com www.bilxperten-koge.dk www.coolwheels.dk www.rollinonchrome.de så skulle der være lidt underholdning til pengepungen ;) er det en G4 eller G5 r32 du har ervhervet dig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CMC 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Tak Tak for den hurtige respons jeg har fået herinde.Til supermule den hedder 5x100 i indpræsning.Det er GOLF 5 R32 til min kone og til februar kommer min AUDI RS4 også i sort.Glæder os meget, to dejlige biler,som jeg kan anbefale. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Ok tillykke med det... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
boysen 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Brian-> Jeg kunne godt være interesseret i dine fælge... De passer så vidt jeg husker på en audi a6? Kunne du ikke maile billeder til mig + pris? nicolaj (dot) boysen (at) gmail.com Mvh Nicolaj Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Jo snildt... Der er dæk på med ca 6mm mønster Conti sportcontact 2 i 225/40/18...Alternativt kunne du kigge forbi og se dem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Kører den ikke med 5x112??? Hvis den gør' date=' har jeg lige fælgene til dig... 18" BBS orig. VW. Pæn stand... Prisen er god! ;)[/quote'] En almindelig Golf V har iflg. pålidelige kilder 5 x 112 boltcirkel. Hvor god er prisen i øvrigt? De kunne måske passe på min dyt ... Kender du indpresningsdybde/offset? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2005 Skulle hilse og sige at Conti. Sportcontact 2 er nogel RIGTIG gode dæk, har dem selv i 265/35-18 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites