Nulla 10 Anmeld indhold Skrevet October 18, 2005 jow jow der er da liv her også. Min mand og jeg bor i tegelbruket med vores datter på 1½ år, vi er meget glade for det, og lillepigen stortrives i daggis. kan kun anbefale denne skønne by :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 <---Ham her er manden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2005 *shhhhhhh* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2006 *host* ....... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2006 *host* ....... ;) Så håber jeg I snart får nogle flere aktive i Svedala :p så I ikke behøver at være de eneste på tråden Bjarne. Men points for at holde lokalforumet i live :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2006 Hehe....tak tak :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 Jeg kan da også lige give et pip med. *pip* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 Wohooo....og må jeg lige tilføje.....*rap* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 så lige et spørgsmål uden for kategori Hvordan er dagis og skolerne i Svedala? Vi bor i bunkeflostrand, hvor de jo egentlig har et rigtig godt ry. Men vi overvejer meget at flytte til Svedala, da huspriserne er lidt mere overkomlige. Men er ikke meget for at flytte til et område med et decideret dårligt ry. Håber der er nogen der kan komme med et indput om det? Og gerne nogle erfaringer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2006 Ok i Svedala Jeg har boet i Svedala indtil for 5 år siden. Min sön bor der stadig så jeg har lige spurgt om en opdatering. Der er ingen desiderede skod områder, men Roslätt området har ikke ry for at väre det bedste, men er dog blevet bedre. Området omkring Klockerejorden er nok det dårligste område P.T. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 OK. Har vist heller ikke kigget i de områder:th2: Kender han noget til hvordan ry'et er på institutioner? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 Ry Nej det gør han ikke. Men hvad jeg har hørt så er kvaliteten stadig ikke i orden på alle stuer på Marbeckskolen. Ellers rigtig god kommune !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2006 OK.....det er jo helt klart med i mine overvejelser. Tak for det:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2006 Kan kun sige godt om tegelbruks området, her er dejligt at bo, og vores datter trives godt i dagis som også er her i området:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites