Jump to content
Hippy81

Hvem bor så i Helsingborg?

Recommended Posts

Inspiret af Malmö tråden, hvor jeg kom til at svarer i :flov: Så tænkte jeg på, hvem af jer bor i Helsingborg? Om Hippy: Brian, 35 år bor på Trädgårdsgatan sammen med min Svenske kæreste Sylvia. Vi har boet her siden 17.12.04 Glæder mig til at få navn på andre :) God dag! /Brian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helsingborg og Helsingborg... Vi flytter fra Färgelanda (hvor vi har boet siden 2000) på fredag til Hyllinge området.. Det er næsten Helsingborg :D Vi er min mand (37 år) og jeg (36 år) samt 1 (snart 2) stk. hund(e) og 3 heste. Jeg skal arbejde i Helsingborg mens manden min skal til Allerød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mand og jeg bor i Bjuv - ligger 20 min kørsel fra helsingborg (ligger tæt på city gros) Jeg er 28, min mand er 33. Sammen har vi en pige på knap 2 år, og min mand har en datter på 8 år. Vi har boet i Bjuv siden feb. i år, og er rigtig glade for det. Vi har bygget nyt hus, så vi har nok at se til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle, Henrik 36, Lone 31, Lea 1 & Andreas 3 år flytter til Dösholt ved Viken (16km fra færgen) her i løbet af et par måneder.. Vi skal begge arbejde i DK... Nogle der ved hvor lang tid det tager at få plads til børnepasning osv?.. Har overvejet at flytte den ene af vores adresser derop i forvejen så vi kan blive skrevet op osv.. Glæder os rigtigt meget, men damn! der er mange ukendte faktorer :rolleye: Vil være kanon med et netværk af mennesker deroppe som har noget viden. I må ellers have en fantastisk Jul og et godt Nyhtår :-) /Fam. Pedersen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej Thomas velkommen til rosengården helsingborg jeg bor også i rosengården på skaragaten !! det er et dejligt område du er flytter til du kommer til at vöre meget glad for det tror jeg . jeg arbejder også i allerod

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Heidi uden inlogg

Der er flere der er "helsingborg <-> allerød" Min mand arbejder der også.. og jeg håber med tiden at arbejde i samme by :) Måske basis for lidt samkøring ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites