Hippy81 10 Anmeld indhold Skrevet October 18, 2005 Inspiret af Malmö tråden, hvor jeg kom til at svarer i Så tænkte jeg på, hvem af jer bor i Helsingborg? Om Hippy: Brian, 35 år bor på Trädgårdsgatan sammen med min Svenske kæreste Sylvia. Vi har boet her siden 17.12.04 Glæder mig til at få navn på andre :) God dag! /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Undertegnede bor i Dalhem på 4 år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Bor på Söder på 2 år. 27 år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2005 Helsingborg og Helsingborg... Vi flytter fra Färgelanda (hvor vi har boet siden 2000) på fredag til Hyllinge området.. Det er næsten Helsingborg :D Vi er min mand (37 år) og jeg (36 år) samt 1 (snart 2) stk. hund(e) og 3 heste. Jeg skal arbejde i Helsingborg mens manden min skal til Allerød. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Streton 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Min mand og jeg bor i Bjuv - ligger 20 min kørsel fra helsingborg (ligger tæt på city gros) Jeg er 28, min mand er 33. Sammen har vi en pige på knap 2 år, og min mand har en datter på 8 år. Vi har boet i Bjuv siden feb. i år, og er rigtig glade for det. Vi har bygget nyt hus, så vi har nok at se til :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Henrik 29 om et par uger ;o) Bårslöv på 2.år. 10min fra Scandlines. 5½ min hvis man har travlt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Erling 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2005 Min kæreste og jeg har siden 2003 boet i Mörarp (15 km fra Helsingborg) sammen med vores to små børn. Camilla er 34 og jeg 36. Arbejder i Snekkersten og København. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gitte 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Hej jeg hedder Gitte og er 48 år og min mand hedder Jim og fylder 50 snart. Vi har boet i Bjuv siden december 04. Vi arbejder begge i Helsingör. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morsing 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2005 Jamen her må jeg vil næsten heller komme med - Jeg hedder Anders, bor alene i Frederiksdal på 8 måned, men har lige solgt min lejlighed igen da jeg har fået nyt job. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2005 Leon (28) og Winnie(31) bor i villa(ved at renovere) ved planteringen/miatorp siden august sidste år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ingrid 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2005 Hej Jeg bor også i Helsingborg - på Eneborg. Jeg har boet her i 4 år, og er 51. Arbejder i Hellerup. Hilsen Ingrid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Karina 20 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2005 Hej Allesammen Jeg hedder jo så Karina, og bor på Faktorsgatan i Högaborg. Jeg har boet her siden 01.04.05. VH Karina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Karina 20 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2005 Ups glemte lige at nævne at jeg er 30 år og arbejder i Helsingør Kommune. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2005 Jens Jeg hedder Jens, er 53 år og bor alene her i Frederiksdal. Jeg har boet her i 14 måneder og arbejder i Fredensborg. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
appleXcore 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2005 T, (20), flytter pr. 1/1-06 til Nyvång ca 20km fra Helsingborg. Skal finde et job og knokle så jeg kan få min mands opholdstilladelse godkendt snarrest muligt. ak, den danske immigrationslov oh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sniperman 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2005 Jeg hedder Peter og er 38 år. Jeg arbejder i Helsingør og bor billigt her i Helsingborg, Bårslöv Har boet her siden April 2005 og er mægtig glad for det. God idé.. lad os få lavet et netværk af os udflyttere. /Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HenrikP 10 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2005 Hej Alle, Henrik 36, Lone 31, Lea 1 & Andreas 3 år flytter til Dösholt ved Viken (16km fra færgen) her i løbet af et par måneder.. Vi skal begge arbejde i DK... Nogle der ved hvor lang tid det tager at få plads til børnepasning osv?.. Har overvejet at flytte den ene af vores adresser derop i forvejen så vi kan blive skrevet op osv.. Glæder os rigtigt meget, men damn! der er mange ukendte faktorer Vil være kanon med et netværk af mennesker deroppe som har noget viden. I må ellers have en fantastisk Jul og et godt Nyhtår :-) /Fam. Pedersen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2006 jeg flytter også snart Jeg flytter til Helsingborg 1/3 2006 er 40 år, kommer til at bo i Umeågatan Arbejder i Allerød. Senere flytter min kæreste også ind VH Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
esra 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 hej Thomas velkommen til rosengården helsingborg jeg bor også i rosengården på skaragaten !! det er et dejligt område du er flytter til du kommer til at vöre meget glad for det tror jeg . jeg arbejder også i allerod Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2006 Hvem bor så i Helsingborg Hej Esra Dejligt at hører, det er et godt område Det fornemmede jeg også Jeg glæder mig meget, så nu må det gerne snart blive marts Måned :) VH Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Heidi uden inlogg Anmeld indhold Besvaret January 9, 2006 Der er flere der er "helsingborg <-> allerød" Min mand arbejder der også.. og jeg håber med tiden at arbejde i samme by :) Måske basis for lidt samkøring ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites