Raps 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2006 Hej Jesper og Mette Velkommen til det svenske *s* Mvh Lene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2006 Så er vi landet Hej alle Som overskriften fortæller, så er vi endeligt flyttet til SE. Det er Helena, Laura og Jesper. Og vi bor på Fajansvägen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2006 Hej alle Som overskriften fortæller, så er vi endeligt flyttet til SE. Det er Helena, Laura og Jesper. Og vi bor på Fajansvägen.Velkommen til herovre! Håber i falder godt til Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
B A 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2006 Endelig... Hei allesammen :o Så er vi endelig kommet afsted - har fået nøglen, men flytter først for alvor over 1. januar på Långhögsvägen - herligt! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poseidon 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2007 Hej alle. Vi er en familie 2 voksne og 2 børn på 6 og 8 år. Vi kigger efter noget at bo i og håber snart at finde noget. Er der andre der er flyttet til Oxie med børn på den alder ? og hvordan har de taget det ? Venlig hilsen Karina. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kung21 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2007 hej Vi bor på kungsåkersvägen og har boet her i et år. Maja 30, kenneth 33 og vores to drenge kenneth Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marcdk 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2007 fajansvägen Hej alle... Nu er vi meget tæt på min kone og jeg at rykke over på den anden side af sundet. Men så ville jeg hører om det var godt at bo på fajansvägen og om 1mil svenske var dyrt var en 4v på 127kvm2. Avgiften er jo på 7200skr hvilket jo er rimelig peberet syns jeg. Men er det generalt et godt sted. Hvor lang tid tager det at komme til broen? Er der en Ica eller andet i nærheden? Hvordan er parkerings forholdene? Og kan man få bredband? Håber der er nogen der kan give nogle super råd inden vi tager springet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JesperSL 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2007 Hej Marcdk, Oxie ligger ca. 10 min fra broen (i bil), mht offentlig transport ligger Fajansvägen tæt på toget. Der findes en coop-butik i Oxie-centret og en ICA ved Byåkersvägen. Mht prisen, tjah... tjek hemnet.se, umiddelbart er det vel næsten billigere at låne 2.000.000,- skr og købe et rækkehus/villa i stedet..... Bedste råd må være at I tager et smut herover og går en tur i området og får solgt jeres danske bolig (hvis i ejer en sådan) før i tager springet... mvh, Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2007 Hej Marcdk. Vi bor på Fajansvägen, og er rigtige glade for det. Det er nok det dyreste hus på hele Fajansvägen du har kigget på, men det er også flot, og alt er ret nyt i det. Mange af husene på denne vej trænger nemlig til at få lavet et eller andet om. Så vidt jeg ved er det et ungt dansk par der bor der nu. Huslejen er inkl garage, kabeltv, vand, varme, så det er svært at sige om det er dyrt, der må du jo næsten kigge i årsregnskabet, og se om det er i minus. Vi giver knap 6000sv.kr for en 4v på 107kvm og huslejen er ikke steget siden vi flyttede ind i 2004 og vi har fået lovning på at den forbliver det samme i hele 2007. Vi har lige fået nye garageporte og hele området omkring vores hus + garage er blevet asfalteret om. Der hører parkeringspladser til hver sektion af huse, hvor ens gæster kan parkere. Der burde ikke være nogle problemer med at få bredbånd. Vi har det nemlig :) Jeg vil give Jesper ret i at i burde tage et smut herover og gå en tur rundt i byen. Held og Lykke mvh Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2007 Ja, vi har boet i Oxie siden december 2006. Johanna, Anne og Figne Oxie styrer for vildt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poseidon 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Jubiii. Hej igen. jeg efterlyser stadig andre der har børn i alderen 6 og 8 år. Nå men nu er vi komme så langt at vi hae købt bolig i oxie på tegelbruksvägen 219. VILDT. Så nu er det i gang men at finde ud af hvilken skole vores dejlige drenge skal gå på og hvordan det hele virker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anna 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Hej Poseidon Jeg har sendt dig en Privat Meddelelse :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poseidon 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Øvvvvvvvvvvv Hej alle. Som skrevt tidligere i dag havde vi købt hus på tegelbruksvägen 219 og alt var klar med bank osv. Men så får jeg en mail at de har solgt til anden side også selvom vi har på skrift at huset er vores. Så er der andre der skal købe hus så skriv under med det samme. Vi havde en aftale med underskrift på onsdag kl 18. Det er sååååå surt da det var drømme huset.:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 Det jeg ked af at høre, men bare rolig der kommer flere huse I Oxie, de er til salg hele tiden men det gælder om at skrive under hurtigt. Vi var I IKEA I dk da vore ejendomsmægler ringede og sagde at hvis vi ville have huset skulle vi skrive under nu. Så vi fik dem til at faxe papirene ud til en vens arbejde der lå ved siden af Ikea og fik skrevet under og faxet dem tilbage igen. Så vi kom hjem fra Ikea med 2 dørmåtter og et hus I sverige...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poseidon 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2007 ??? Ja men syntes når man har det sort på hvidt syntes jeg ikke at man kan trække ud og det er dem selv der har valgt dagen for overtagelse og underskrift. Hvis i ser noget som jeg ikke har set så skriv da vi gerne vil finde et dejligt hus. Det skal være på min 5 værelser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Ja men syntes når man har det sort på hvidt syntes jeg ikke at man kan trække ud og det er dem selv der har valgt dagen for overtagelse og underskrift. Hvis i ser noget som jeg ikke har set så skriv da vi gerne vil finde et dejligt hus. Det skal være på min 5 værelser. Det er rigtigt nok, det lyder sært..... Men jeg skal da nok holde øje med om der er noget hvad med prisen og kvm?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poseidon 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Hus Hej vi skal bruge 5 værelser og der skal være have til. Størrelsen er ikke så afgørende.Det skal være indflytnings klart dvs at der ikke skal laves noget. Det er skrappe krav men et must for os. venlig hilsen Karina.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2007 Har sendt dig en PM.......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2007 ny i oxie (forhåbenligt) Hej med jer. Lækkert at der er DK aktivitet online ifbm oxie... det kan jeg godt bruge :o) Jeg ønsker mig også et sted, har fundet det, men sælger skal lige finde et sted i kbh inden salg. Jeg syntes dog det trækker lidt ud... er der nogle gode råd til hvad jeg bør gøre, eller hvordan jeg bør handle, hvis overhovedet... eller skal jeg bare afvente (som aftalt med mægleren) et tilbagekald når der er nyt om købet? - er lidt i vildrede. Faktisk så meget at jeg er igang med at lede efter andre steder. Håber i kan yde lidt support :o) /Party Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Halm 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2007 Hejsa - ja, vi har godt nok boet her nogle måneder, men først nu er vi på nettet ;) Camilla (Brugernavn Dahlan) og Allan Rågåkersvägen (Jesper og Mette har måske mødt vores søn Bastian, der sprinter området tyndt :?: ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JesperSL 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2007 Hej Allan Jeg tror ikke, at vi har haft fornøjelsen at støde på jeres søn endnu :) Men velkommen til Oxie. Mvh, Jesper og Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2007 Velkommen til Oxie Hej Allan Velkommen Oxie og til Rågåkersvägen.:th2: Vi har boet på rågåkersvägen siden oktober 2006 og er glade for det. Vi er vel endelig også nye her på denne tråd, for vi har ikke skrevet her før nu. Vi er Camilla og jeg og vores 3 børn som godt nok er på deltid, Ellen(9), Maria (6) og Lucas(4). I skal være velkomne til at komme forbi en dag og sige hej. Mvh Rene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Halm 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2007 Jesper og Mette - I ville vide det hvis I havde mødt ham ;) Rene - det må jo være lige oppe ad havegangen fra hvor vi bor. Troede jeg ville ha bemærket at der boede danskere så tæt på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
isaacs mor 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Ha Ha det skal du ikke regne med Jesper og Mette er ikke altid de kvikkeste :) hilsen sös... ha ha du havde nok ikke regnet med at möde mig herinde brormand... så det er her du spilder tiden når du er på arbejde... hmm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2007 så det er her du spilder tiden når du er på arbejde... hmmMan spilder ikke tiden på debat.sunddebat.com. I så fald, så skulle jeg have lavet ingenting i en stor del af tiden fra 2003 og frem til nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites